celine_4ever
22-07-2003, 14:13
dit is wat iemand schreef en hij net citeerde..... Waarom dan ? Want wat heeft Mohammed er eigenlijk aan toegevoegd en ervan afgehaald, hij is niet verrezen maar gewoon dood gegaan, hij heeft geen wonderen verricht en hij heeft ook niet zelf gezegd dat hij de God was in de vorm van een solidair mens de mensenzoon de voorspelde Christus !! Waarom doen jullie dat ? Hij, Jezus, heeft het eerste monotheistische geloof van de Joden toegankelijk gemaakt voor alle volkeren, meer niet! Dat heeft hij moeten bekopen met de dood, net als de Joden zelf overigens. Want na de tweede wereldoorlog waren er ( ook in het Joodse oude testament voorspeld) nog maar heel weinig Joden over. (Ook dat betwijfelen jullie) De Christus heeft wonderen verricht, mensen inclusief zichzelf laten opstaan uit de dood. Hij is uiteindelijk niet gewoon gestorven maar verrezen, hij was de Messias! Wat heeft Mohammed gedaan ? Terugkeer naar meerwijverij, het 9 jarig meisjes huwelijk ingevoerd en de inteeltwetten afgeschaft. Er is veel meer reden om de Islam te betwijfelen, het voorspelde plagiaat geloof, de vreemde religie en de vreemde profeet waarover gesproken wordt. dit zegt die lullo terug.. Aan dat laatste heb ik ook gedacht. Heel vaak: de valse Profeet, Mohammed, een plagiaat geloof....Ik ben geen Christen, maar die woorden heb ik wel onthouden tijdens bijbelles...