Bekijk originele versie : Shopping time ! __ *
Underszto0d__
19-11-2006, 11:50
Ey dames.. k ga vanaf volgende week met me vriendin naar stadjes
zoals den haag enzo ben daar nooit geweest dusz we beginne met heel nederland af te reide ahah .. dusz me vraag was.. waar is het leuk om te shoppe we zouden volgende week beginne ?
kusz ikram
mocrolady_1
19-11-2006, 12:08
R'dam is de beste shopping stad..!!
bubelgirl
19-11-2006, 12:29
ik vindt den haag geweldig je vindt er echt letterlijk alles en het is onwijs gezellig ook , rotterdam is ook wel leuk alleen niet echt mijn stad verder is binnenkort de uitverkoop in antwerpen dus maar een beetje centjes laten voor dat daar is dan echt alles 70% afgeprijsd, daarnaast is eindhoven onwijs gezellig en onwijs groot was er vorige week voor het eerst en ga er deze week weer heen heb daar echt genoten.
MissBrunette
19-11-2006, 12:34
Amsterdam!
laatmijmetrust
19-11-2006, 13:54
waar je ZEKER heen moet gaan:
DEN HAAG
ROTTERDAM
EINDHOVEN
LEIDEN
AMSTERDAM
bubelgirl
19-11-2006, 14:45
ik vind leiden zelf de moeite niet waard :moe:
Underszto0d__
19-11-2006, 14:54
haha en wat vinde jullie zelf gwn top 1 !
k woon zelf in rotterdam hier is het onweis leuk.. dus dat geef al nummer 1 aan .. als jullie een stadje zelf zoeke.. k ga misgien volgende week met me vriendinne naar den haag .. is het de moeite waard?
kusz ikram
bubelgirl
19-11-2006, 15:00
haha en wat vinde jullie zelf gwn top 1 !
k woon zelf in rotterdam hier is het onweis leuk.. dus dat geef al nummer 1 aan .. als jullie een stadje zelf zoeke.. k ga misgien volgende week met me vriendinne naar den haag .. is het de moeite waard?
kusz ikram
Den Haag is absoluut de moeite waard was er gisteren nog, ze hebben 2 h&m`s en dan nog een aparte lingerie H&M "de beautybox"heet die verder heb je bershka, zara, mango, sting, v&d, bijenkorf, allemaal van die kleine onbekende winkeltjes waar ze altijd van die leuke goedkope dingen hebben qua schoenen heb je genoeg keus, invito, sasha, van haren, en nog veel meer :goedzo:
Underszto0d__
19-11-2006, 15:52
Den Haag is absoluut de moeite waard was er gisteren nog, ze hebben 2 h&m`s en dan nog een aparte lingerie H&M "de beautybox"heet die verder heb je bershka, zara, mango, sting, v&d, bijenkorf, allemaal van die kleine onbekende winkeltjes waar ze altijd van die leuke goedkope dingen hebben qua schoenen heb je genoeg keus, invito, sasha, van haren, en nog veel meer :goedzo:
ooeehh je bent een sgat.. maar die kleding en sgoene zijn ze goedkoop of duur.. waar woon je bubelgirl ?
kusz ikram
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.