Bekijk originele versie : Maroc girls who love blacks !
Een vraagje : hoe komt het toch dat vooral marokkaanse meisjes uit Nederland omgaan of relaties hebben met zwarten? In andere europese landen komt het bijna niet voor en zij hebben toch ook zwarte gemeenschappen?
Ik ben van België en ik heb niets tegen zwarten maar bij ons komt het maar zeer zelden voor, wanwaar dat verschil?
:zwaai: Sword
BentDagilia
22-07-2003, 12:02
Hoi,
Ik ga het je proberen uit te leggen. Persoonlijk ben ik nog nooit met een neger gegaan en daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik hou het graag op een cultuur en dat is de Marokkaanse. De reden dat de Marokkaanse meiden in Nederland veel met negers gaan is denk ik om de Marokkaanse jongens te pesten en ze willen dat hun behoefte bevredigd wordt. Negers zijn van die mensen die goed kunnen inspelen op je gevoel... Ze maken als maar door complimentjes ( die mij geen REET doen ) Een Marokkaans meisje kan zich hierdoor gevleid voelen en dan een relatie met hem aangaan die uiteindelijk alleen maar bedoeld is om sex te hebben. De Marokkaanse jongen overigens in Nederland is ook niet vies van een Ander Cultuur... Zij zijn ook als eerst begonnen met een relatie aangaan met Nederlandse meiden, indo's enz enz. Marokkaanse meiden hebben dan zoiets van wat jullie doen kunnen wij ook en die begeven zich dan aan de negers omdat Marokkaanse meiden in Nederland erg gewild zijn bij ze... Volgens hen hebben we een dikke achterste een grote vooraanzicht... Kortom we voldoen aan de eisen om een nachtje met ze naar bed te kunnen... Het is een onderlinge concurrentie die alleen domme meiden aangaan.. Ze proberen op een lijn te komen met de Marokkaanse jongens in Nederland. Niet wetend dat hun eer en respect na een nachtje sex hebben niet beschadigt kan worden als bij een meid... dit is een fout die veel meiden maken door te zeggen wat HUN kunnen Kunnen wij ook maar dan met Negers :rolleyes:
Triest ou saffie... ik zie ze steeds meer tevoorschijn komen en als ik ze zien dan kijk ik ze aan met zo een blik van waarom??? maar ja ze moeten het zelf weten ou saffie...
GangstaLovin
22-07-2003, 12:04
Hmmm je kunt deze vraag beter stellen aan iemand die een relatie heeft met een neger ...
Hey bent dagilia,
tnx voor je antwoord ! maar hoe reageert de omgeving(familie/vrienden) van dat meisje dan eigenlijk als ze een affaire heeft gehad met een zwarte? Word het meer aanvaard in nederland dat marokkaanse meisjes affaires hebben met zwarten? Trouwen ze dan ook met die zwarten? allemaal vragen die ik me stel, als je tijd hebt mag je ze beantwoorden.
:) Sword
BentDagilia
22-07-2003, 12:25
Kijk het is vanzelfsprekend dat het meisje alles eraan doet dat haar familie er niet achter komt dat ze een relatie heefy ongeacht het cultuurachtergrond van een jongen... je verteld het pas als hij met je wil verloven of zo elmohiem weinig meiden zeggen tegen hun moeder: YEMA ik heb gewoon wahad 3azie vriend bij wijze van spreke hè ;) dat zal zeker niet gebeuren en al helemaal niet wanneer het zo een Sex relatie is... 3ouaza kennende zijn ze alleen maar uit op Sex maar stel het is echt serieus dan moet hij eerst moslim worden en dan is de kans groot dat ze der ook echt mee trouwen ...
Sword in nederland word het niet meer aanvaard men zit er juist heel erg mee dat meiden zo erg hun leven kunnen vergooien / verzieken noem het maar op om uiteindelijk gepakt te kunnen worden door een neger. Maar we zijn ons wel bewust van het feit dat ieder zal boeten voor de daden die hij / zij begaat. Kortom het gaat ons eigenlijk niks aan en ze moet het zelf weten... Misschien hebben we dat meegekregen van de Hollanders maar Hollanders zijn altijd nuchter en kijken heel anders tegen dingen aan.. ZELF weten! is hun levensmotto :rolleyes: hahaha en misschien hebben we dat meegekregen van ze dat we er ons niet echt druk om maken.. Behalve als het ons aangaat dan zul je ons echt niet stil zitten of niks horen zeggen...
BENT DAGILLIA HEEFT EGT ZIN OM TE TYPEN :hihi:...
MAARUHH.. MENEERTJE BELGEKKE.. TIS NIET ALLEEN IN NL SO... IN FRANKRIJK HEB JE DR ZAT DIE MET NEGERS OM GAAN ;)
IF YOU DONT BELIEVE ME.. TAKE A LOOK AROUND :D
en als ik me niet vergis is het een rage in antwerpen ook....
Bent dagilia.... Jij hebt echt een goede fantasie weet je dat..
BerberLayD
22-07-2003, 13:21
in frnakrijk zijn er aleen MAAR mocrootjes met nigga's :rolleyes:...en in antwerpen>BelgiË meer dan hier...
Geen_Blije_Nick
22-07-2003, 13:39
Origineel gepost door Bent Dagilia
Kijk het is vanzelfsprekend dat het meisje alles eraan doet dat haar familie er niet achter komt dat ze een relatie heefy ongeacht het cultuurachtergrond van een jongen... je verteld het pas als hij met je wil verloven of zo elmohiem weinig meiden zeggen tegen hun moeder: YEMA ik heb gewoon wahad 3azie vriend bij wijze van spreke hè ;) dat zal zeker niet gebeuren en al helemaal niet wanneer het zo een Sex relatie is... 3ouaza kennende zijn ze alleen maar uit op Sex maar stel het is echt serieus dan moet hij eerst moslim worden en dan is de kans groot dat ze der ook echt mee trouwen ...
Sword in nederland word het niet meer aanvaard men zit er juist heel erg mee dat meiden zo erg hun leven kunnen vergooien / verzieken noem het maar op om uiteindelijk gepakt te kunnen worden door een neger. Maar we zijn ons wel bewust van het feit dat ieder zal boeten voor de daden die hij / zij begaat. Kortom het gaat ons eigenlijk niks aan en ze moet het zelf weten... Misschien hebben we dat meegekregen van de Hollanders maar Hollanders zijn altijd nuchter en kijken heel anders tegen dingen aan.. ZELF weten! is hun levensmotto :rolleyes: hahaha en misschien hebben we dat meegekregen van ze dat we er ons niet echt druk om maken.. Behalve als het ons aangaat dan zul je ons echt niet stil zitten of niks horen zeggen...
En de psychologe has spoken. De fantasie. Keep on dreaming girl.
Luister eens even, als je in belgië en zeker in Antwerpen als marokkaanse met een zwarte in het openbaar verschijnt of in een disco dan mag je er zeker van zijn dat er rake klappen zullen vallen! Je kan gerust stellen dat de overgrote berber-meerderheid te Antwerpen op dat vlak aartsconservatief is! Een zwarte staat helemaal achteraan in de rij als kandidaat-huwelijkspartner hoor !
Ik ga me niet uitspreken over frankrijk want ik ben daar te weinig geweest maar ik heb de indruk dat het daar ook niet zo'n vaart loopt met marokkaanse meiden die zwarten daten. De marokkaanse gemeenschap is klein en zeer besloten zeker in vergelijking met de algerijnse gemeenschap(3,5 miljoen). Het zouden eerder de algerijnse meiden zijn die met zwarten zouden omgaan.
Het is daarentegen wel typisch een marokkaans-hollands fenomeen, dat kan niemand ontkennen gezien de vele felle discussies tussen de hollandse leden van deze site. Komt het misschien door de betere financiële situatie van de zwarte in de nederlandse gemeenschap of zien de meiden zich verplicht om één of andere reden toch maar een zwarte als vriend te nemen?
Zijn de zwarten zowel betere verleiders als succesvollere mannen in NL,
of zijn de marokkaanse meiden net zoals hun nederlandse zusters meer sexueel vrijgevochten dan de vrouwen elders in Europa?
Sword
Geen_Blije_Nick
22-07-2003, 14:15
Origineel gepost door sword
Luister eens even, als je in belgië en zeker in Antwerpen als marokkaanse met een zwarte in het openbaar verschijnt of in een disco dan mag je er zeker van zijn dat er rake klappen zullen vallen! Je kan gerust stellen dat de overgrote berber-meerderheid te Antwerpen op dat vlak aartsconservatief is! Een zwarte staat helemaal achteraan in de rij als kandidaat-huwelijkspartner hoor !
Ik ga me niet uitspreken over frankrijk want ik ben daar te weinig geweest maar ik heb de indruk dat het daar ook niet zo'n vaart loopt met marokkaanse meiden die zwarten daten. De marokkaanse gemeenschap is klein en zeer besloten zeker in vergelijking met de algerijnse gemeenschap(3,5 miljoen). Het zouden eerder de algerijnse meiden zijn die met zwarten zouden omgaan.
Het is daarentegen wel typisch een marokkaans-hollands fenomeen, dat kan niemand ontkennen gezien de vele felle discussies tussen de hollandse leden van deze site. Komt het misschien door de betere financiële situatie van de zwarte in de nederlandse gemeenschap of zien de meiden zich verplicht om één of andere reden toch maar een zwarte als vriend te nemen?
Zijn de zwarten zowel betere verleiders als succesvollere mannen in NL,
of zijn de marokkaanse meiden net zoals hun nederlandse zusters meer sexueel vrijgevochten dan de vrouwen elders in Europa?
Sword
Waarom ben je jaloers, waarom???
BentDagilia
22-07-2003, 14:19
Citeer eens een zin uit zijn reactie waaruit je op kan maken dat hij jaloers is ( ik vraag me af op wat en wie ) :rolleyes:
Geen_Blije_Nick
22-07-2003, 14:25
Origineel gepost door Bent Dagilia
Citeer eens een zin uit zijn reactie waaruit je op kan maken dat hij jaloers is ( ik vraag me af op wat en wie ) :rolleyes:
Sarcasme heb je ook nooit van gehoord.
Ik ben op niemand jaloers. En jij ze3ma psychologe met je bullshit beredenering.
Wat maakt jullie uit wat die meiden/jongens doen. Het is hun leven. Er is maar een iemand die over hen zal oordelen. Kijk eerst in je naaste omgeving naar iemand die "slechte" handelingen doet en spreek hen daarop aan.
Stelletje betweters hier allemaal.
blijkbaar raak ik toch wel een heel gevoelige snaar als ik dit onderwerp naar voren schuif. Mijn vraag is zeker niet sarcastisch bedoeld hoor, maar eerder een vaststelling van een "vreemd" fenomeen binnen de marokkaans-hollandse gemeenschap, meer niet.
sword
P.S: tnx bent dagilia dat je toch probeert om me hierin inzicht te verschaffen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.