Bekijk originele versie : henna
tha_lady
01-07-2002, 23:22
aloe people :zwaai:
wie houd er van henna?
zo ja hou je van zouak(versiering) of gewoon de volle hand?
laterZ :blauwkus:
Ik ben er helemaal gek op echt mooi hoor...
Jij niet dan??
het is hallal en mooi.
groetjes sihem :zwaai:
tha_lady
01-07-2002, 23:39
ja ik vind het echt mooi !!!
elk jaar als we naar marokko gaan dan doe ik henna op mijn handen (versiering)
laterZ :blauwkus:
moezjedzjifa
01-07-2002, 23:44
oh ik vind het verschrikkelijk! ik kan die geur niet uitstaan. ik heb het eens geprobeerd op te doen maar ik durfde gewoon niet meer.was bang dat die geur om m'n lichaam bleef hangen. ben benieuwd hoe dat met m'n trouwdag gaat. ik heb namelijk gehoord dat het verplicht is henna op te zetten wanneer je gaat trouwen?
thalla
_MaJesTeiT_
02-07-2002, 00:44
He moezjedzjifa,
dus ik ben niet de enige, ik vind henna ook niet erg leuk, maar ik hou wel van die versiering en ik vraag me ook af hoe het met me trouwdag moet. Ik weet ook dat henna verplicht is voor een vrouw als ze gaat trouwen.
O, jeeeeeeeee
De versiering vind ik wel leuk bij mensen, maar om zelf te doen,
neeeee liever niet.
We hebben een probleem op onze trouwdagggg....
see you
xxxxxx
soussiasaida
02-07-2002, 10:21
Ik vind het ook mooi! Ik doe het soms ook wel eens bij anderen. ;)
op mijn handen vind ik versiering mooi, maar op mijn voeten wil ik echt geen henna doen, dus dat zal op mijn trouwdag ook niet gebeuren.....
zinalady
02-07-2002, 12:10
hahaha ik dacht dat ik de enige was die ook niet zo van henna houdt...... ik vindt het ook heel mooi staan bij iedereen enz....maar for meself?! hmmmmm nottttt
ik kan ook niet tegen die geur en ik weet niet ik hou er niet zo van!!!!! mijn mammie vind het allemaal geweldig!!!!!
Mijn zus ging een paar maanden geleden trouwen en toen moest ik een beetje henna aanbrengen op mijn schoonbroer ( dus de bruidegom) nouuu heel de familie lag in een deuk want ik had van die plastice handschoenen aan gedaan en ik zat echt op 5 meter afstand ofzo haha......ik hou er echt niet van!!!! Maar ja ikvind dat het er wel bij hoort bij een bruiloft dussss ik zal ondanks alles toch wel van mijn henna dag genieten :D
bye bye
nadia523
02-07-2002, 12:13
henna is niet verplicht op je trouwdag meiden het is ooral een traditie dat wij onze handen en voeten vol kladderen met henna. Een beetje henna doen de meeste islamieten wel ( die niet marokkaans zijn) gewoon een stip op je hand om je huwelijk rein te beginnen.
ik ben ook niet van plan om overal henna te doen alleen een klein beetje in de binnen kant van mijn hand. Alleen is er wel een probleem wat doe je dan op de henna avond?????????????
moezjedzjifa
03-07-2002, 11:16
fioe, gelukkig. dan zal ik dus maar ergens aan de binnenkant van m'n vingers een klein stipje aanbrengen op die bewuste dag!
thalla
igzeneej
03-07-2002, 11:27
Origineel gepost door zinalady
hahaha ik dacht dat ik de enige was die ook niet zo van henna houdt...... ik vindt het ook heel mooi staan bij iedereen enz....maar for meself?! hmmmmm nottttt
ik kan ook niet tegen die geur en ik weet niet ik hou er niet zo van!!!!! mijn mammie vind het allemaal geweldig!!!!!
Mijn zus ging een paar maanden geleden trouwen en toen moest ik een beetje henna aanbrengen op mijn schoonbroer ( dus de bruidegom) nouuu heel de familie lag in een deuk want ik had van die plastice handschoenen aan gedaan en ik zat echt op 5 meter afstand ofzo haha......ik hou er echt niet van!!!! Maar ja ikvind dat het er wel bij hoort bij een bruiloft dussss ik zal ondanks alles toch wel van mijn henna dag genieten :D
bye bye
Ik stel me kandidaat om het bij jou aan te brengen hihih :D !
igzeneej
03-07-2002, 11:29
Origineel gepost door moezjedzjifa
fioe, gelukkig. dan zal ik dus maar ergens aan de binnenkant van m'n vingers een klein stipje aanbrengen op die bewuste dag!
thalla
een grote klodder op de binnekant van je palm bedoel je !!!!!!!
...Ik vindt henna echt het einde !!! ...vroeger ging ik het altijd stampen met me oma !!!!
...Echt een wereld job ...henna is mijn drugsssssss hmmmmmmmmm die geur alleen al :Iluvu:
moezjedzjifa
03-07-2002, 11:54
ewielie! nee echt niet!
thalla
igzeneej
03-07-2002, 11:59
Alles wat je nodig hebt zit in je hoofd !
Corectie : Alles wat je nodgi hebt zit in een potje henna :D
moezjedzjifa
03-07-2002, 12:01
haha! zozo de grappenmaker hier he
thalla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.