Bekijk originele versie : Ra-Re Lamswollen Col Trui van 239.95 voor 139.95
fadoua_tanger
18-11-2006, 20:29
Ra-Re Lamswollen Col Trui
was 239.95 en is nu maar 139.95. ik vind het een mooie trui. kan het goed gebuiken voor de komende winter.
Nolita Halflange lederen Jas
was 549.95 en is nu maar 329.95
deze site bevat best wel leuke kleding van verschillende aanbieders.
Ik vind het makkelijk, dan hoef ik niet verschillende websites te bezoeken. Aan 1 website heb ik genoeg. Ik vind hier aanbiedingen van verschillende winkels op een site. best handig en tijdbesparend.
http://www.huisaanhuisnet.nl/?t=ad&id=294&a=company
http://www.huisaanhuisnet.nl/?t=ad&id=323&a=company
R_achida
18-11-2006, 21:14
Belachelijk duur voor wat het werkelijk is, maar dat is mijn mening erop:)
Echt belachelijk duur, zou dat er nooit voor betalen.
me dikke reet dat ik 350 'flappen neer ga leggen voor een jas die niet eens tot mijn navel reikt, wesh are you doing drugs or what ?
Koop be3da een mooie elegante jas die 'class' uitstraalt als je hem draagt
ahahaha een koltruitje voor 140 euro hahahahahaaha oh my god haal k wel bij de h&m voor 10tje kan k 14 van die dingen kopen hahaha
ahahaha een koltruitje voor 140 euro hahahahahaaha oh my god haal k wel bij de h&m voor 10tje kan k 14 van die dingen kopen hahaha
kom je uit kenitra?
ikkuh wel uit kenitra... :o
kom je uit kenitra?
ja hoezo? :D
waar in kenitra? :cool:
gezellig, ik kom uit sale, en we hebben een huis in rabat, ben vaak in kenitra.:p
najlae_tanger
18-11-2006, 22:05
Damn,so duur!
ja hoezo? :D
haha omdat ik daar vaak ben. ;)
haha omdat ik daar vaak ben. ;)
cool! :banana: Mehdiya :bril:
cool! :banana: Mehdiya :bril:
:haha: jaa idd, en je hebt er nog 1 die zit net voor kenitra, dynasion ...maar de golven daar zijn wat gevaarlijk :hihi:
fadoua_tanger
18-11-2006, 22:37
Het is inderdaad duur. maar ik wilde jullie doorgeven dat hier ook leuke spullen zijn te vinden. ik had laats een trui in aanbieding gevonden op deze site. was maar 20 euro.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.