Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Mis Mijn Bolleke!!!!

Pagina's : [1] 2

antwerp_girl
22-07-2003, 04:40

mijn zoetje is even weg...... heb een vraagje aan jullie allen.. ik heb maarliefst drie jaar verkering met de liefste jongen die er maar bestaat. we gaan regelmatig uit elkaar maar komen altijd terug bijeen.. nu zijn we ff weer uit elkaar. We waren van plan om te trouwen... telkens als we uit elkaar gaan vervaagt die gedachte en als we terug samen zijn zij we er weer van overtuigd om de datum vast te stellen... we hebben enorm veel meegemaakt... te veel om op te noemen. wat ik niet begrijp is waarom we zoveel uit elkaar gaan maar toch terug bijeenkomen.. zijn we misschien niet voor elkaar bestemd?? of wel??? help me out, plz.... thank u anyway...

Sweetmarocia
22-07-2003, 09:34
JE KAN NIET MET EN NIET ZONDER ELKAAR HMMMMMMM.

sword
22-07-2003, 09:49
mag ik dan jouw bolleke zijn? :D Sword

antwerp_girl
22-07-2003, 09:49
Origineel gepost door Sweetmarocia JE KAN NIET MET EN NIET ZONDER ELKAAR HMMMMMMM. ja is moeilijk hey!!! maar om eerlijk te zijn na zoveel meegemaakt samen kan ik wel zonder hem maaaaaar ik wil het niet...het gaat niet.

antwerp_girl
22-07-2003, 09:51

Origineel gepost door sword mag ik dan jouw bolleke zijn? :D Sword OOOOOHHHHH hoe leif!!!!! en nee hij was mijn bolleke en jij bent nu mijn BOLLIE is het niet beter??? :D :D

sword
22-07-2003, 09:59
okido, als ik je bollie ben, mag ik je dan "mijn billie" noemen? ;) Sword

antwerp_girl
22-07-2003, 10:03
Origineel gepost door sword okido, als ik je bollie ben, mag ik je dan "mijn billie" noemen? ;) Sword ja hoor is heel goed mar waarom billie??? heb er geen tus men benen hangen :giechel: :giechel:

sword
22-07-2003, 10:08
hahahhahaha, ik mag het hopen, dat je er geen tussen hebt hangen! mijn billie= mijn lekkere billetjes :o :zwaai: Sword

antwerp_girl
22-07-2003, 10:15
Origineel gepost door sword hahahhahaha, ik mag het hopen, dat je er geen tussen hebt hangen! mijn billie= mijn lekkere billetjes :o :zwaai: Sword nee hoor ik denk het niet alhoewel ik hoop van niet?????????????????? my god ouarda jij hebt ballen aan uwe lijf!!!!hoor ik soms van mensen die ik ken hahahaha... billetjes is al wat beter heb er faaarmmeee zenne tfoe zenne echt belgen taal.. by the way jij bent ook van antwerpen?? buurjongen vvan mij!!!

Ciham
22-07-2003, 10:29
begin wat met manneke pis :D

antwerp_girl
22-07-2003, 10:36
Origineel gepost door Ciham begin wat met manneke pis :D HAHAHA grapjas.. maar ooooohhhhh nnneeeeeeeeeeee :huil: zelf manneke pis is al bezet?? of niet soms? you tell me.......

sword
22-07-2003, 10:58
I'm from the best side of antwerp, you and i know that borgerhout is the coolest side !!! :D Sword

Ciham
22-07-2003, 10:59
nou ik zag hem laatst staat op het plein midden in een fontein! maar zonder meissie duuuus pakken die manneke :D oja hij schaamt zich nergens voor, heeft z'n pipi in z'n hand vast en staat daar schaamteloos te plassen :jammer:

antwerp_girl
22-07-2003, 11:09
Origineel gepost door Ciham nou ik zag hem laatst staat op het plein midden in een fontein! maar zonder meissie duuuus pakken die manneke :D oja hij schaamt zich nergens voor, heeft z'n pipi in z'n hand vast en staat daar schaamteloos te plassen :jammer: zijn pipi??? of bedoel je zijn halve pietje?? ja inderdaad er is nog maar een halve over van zijn pipi.. :giechel:

Ciham
22-07-2003, 11:33

Origineel gepost door antwerp_girl zijn pipi??? of bedoel je zijn halve pietje?? ja inderdaad er is nog maar een halve over van zijn pipi.. :giechel: heb jij de andere helft dan? :D

Pagina's : [1] 2