Bekijk originele versie : Help!!
Ik heb need for speed gedownload via bitlord en hij is net klaar. Wat is de volgende stap die ik moet maken zodat ik die spel kan spelen.
holako13
18-11-2006, 17:42
Zijn het veel bestanden met naam en erachter part 1 , part 2 enz. Of is het 1 bestand wil je een printscreen geven dan kan ik het zien!
Zijn het veel bestanden met naam en erachter part 1 , part 2 enz. Of is het 1 bestand wil je een printscreen geven dan kan ik het zien!
Zijn 4 mappen genaamd cd1, cd2, cd3 en cd4 en elke map bevat bestanden die beginnen met rdl..
Hoe moet je zo'n printscreen maken?
Narutard
19-11-2006, 00:17
welke extensies hebben de bestanden die in de mappen zitten?
welke extensies hebben de bestanden die in de mappen zitten?
De meeste eindigen op een r met 2 cijfers erachter: rld-nmwa.r00
Narutard
19-11-2006, 11:31
dat is dus een rar file. de eerste moet je uitpakken met winrar en de rest gaat vanzelf.
beter had je de andere versie kunnen downloaden van carbon... een image is altijd makkelijker en scheelt een hoop tijd
dat is dus een rar file. de eerste moet je uitpakken met winrar en de rest gaat vanzelf.
beter had je de andere versie kunnen downloaden van carbon... een image is altijd makkelijker en scheelt een hoop tijd
Oke choekran.
Is het slim om die andere versie van carbon nu nog te downloaden?
Ik heb net winrar gedownload en je kon kiezen uit drie opties: Bestanden uitpakken, hier uitpakken en uitpakken in rdl-nmwa. Ik heb de 2e gekozen. Dus als het goed gaat de rest vanzelf?
jup
Hoe lang duurt dat ongeveer voor dat bestanden allemaal zijn uitgepakt?
Ik heb de eerste rarfile van cd1 uitgepakt en hij gaat niet vanzelf verder.
Kan je me ffe helpen, Narutard?
Narutard
19-11-2006, 18:14
wat zit er in die uitgepkate rar file van cd 1?
wat zit er in die uitgepkate rar file van cd 1?
2 rar bestanden met de naam: rld-nmwa.bin en rld-nmwa.cue
Narutard
19-11-2006, 18:31
dat zijn geen rar bestanden :)
je moet eff alcohol 120% downloaden en dan die bin volgens mij openen in alcohol 120% en dan invoeren in apparaat en dan staat hij bij deze computer als cd-station en je kan hem dan gewoon installeren.
maar pobeer maar hoever je komt :)
dat zijn geen rar bestanden :)
je moet eff alcohol 120% downloaden en dan die bin volgens mij openen in alcohol 120% en dan invoeren in apparaat en dan staat hij bij deze computer als cd-station en je kan hem dan gewoon installeren.
maar pobeer maar hoever je komt :)
Oke, ik zal het proberen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.