Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Vraag voor de Dames..wat kunnen jullie aan een man geven, concreet.

Pagina's : [1] 2

camjo
01-07-2002, 22:14

Salaam.. De titel zegt genoeg.. Welke meerwaarde breng je mee..in een relatie..buiten liefde en kinderen krijgen.. Wat kun je meer geven aan een man.. De mannen wachten..

Dida
01-07-2002, 22:16
de helft van me salaris.. ik deel me auto met hem.. me mooie huis.. wat nog meer.. Ciao Baby ;)

wardaroosje
01-07-2002, 22:18
salam mohammed Maar ik denk zelf het vertrouwen weet niet of je dit bedoelt beslema warda

Camilla27
01-07-2002, 22:22
humor,leuke famillie,een mooie huis een lieve poesje en uuuuuuuuhhhhhhh oja goede sex :D :zwaai:

camjo
01-07-2002, 22:24

Origineel gepost door wardaroosje salam mohammed Maar ik denk zelf het vertrouwen weet niet of je dit bedoelt beslema warda Ik begrijp je..vertrouwen, liefde..enz..dat zijn bekende basis woorden.. Ik bedoel..kun je meer geven dan dat..is een relatie meer dan alleen trouwen en kinderen krijgen of niet.. Of heeft en geeft een relatie meer dan denkt..wat is dat volgens jou.. Kun jij meer geven dan de traditionele relatie kan geven..

Dida
01-07-2002, 22:24
OH JA GOEDE SEXS ooooooooooooooooooohh :eek: viezze meissie CAMILLA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: Ciao Baby ;)

remii
01-07-2002, 22:27
Origineel gepost door Camilla27 humor,leuke famillie,een mooie huis een lieve poesje en uuuuuuuuhhhhhhh oja goede sex :D :zwaai: is dat alles ...?? heb je geen bier ?? haha :D ( dit is het eerste wat een hollandse vent zou vragen , de rest is bijzaak :D )

Camilla27
01-07-2002, 22:28
Origineel gepost door Crazy_Baby OH JA GOEDE SEXS oooooooooooooooooooh viezze meissie CAMILLA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: Ciao Baby ;) hoe zou ji het vinden als je man er niks van bakt in bed............en is niet vies hoor is lekker :D :zwaai:

camjo
01-07-2002, 22:28
Origineel gepost door Crazy_Baby OH JA GOEDE SEXS ooooooooooooooooooohh :eek: viezze meissie CAMILLA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: Ciao Baby ;) Baby..Waarom vies..dus voor jou hoeft geen sex..ok, wat kun je dan nog geven.. :rolleyes:

NoreJihan
01-07-2002, 22:29
Origineel gepost door Camilla27 humor,leuke famillie,een mooie huis een lieve poesje en uuuuuuuuhhhhhhh oja goede sex :D :zwaai: Lieve poesje??? huh??????/

camjo
01-07-2002, 22:30
Origineel gepost door Camilla27 humor,leuke famillie,een mooie huis een lieve poesje en uuuuuuuuhhhhhhh oja goede sex :D :zwaai: Camilla..dat is toch standaard bagage van een relatie..of ben ik verkeerd.. Wat voor meerwaarde kun je een man geven..

Dida
01-07-2002, 22:30
Origineel gepost door Camilla27 hoe zou ji het vinden als je man er niks van bakt in bed............en is niet vies hoor is lekker :D :zwaai: ewaaaaa dat komt later wel.. je hebt gelijk meissie.. :maf: Ciao Baby ;)

Camilla27
01-07-2002, 22:31
Origineel gepost door Emshoom ik zei het al eerder, die Camilla is nog een grotere temshoont dan mezelf :D he dit is onze (vrouwen) toppic, ga naar jullie eigen toppic die MJ voor jullie heeft gemaakt :D

Dida
01-07-2002, 22:31
Origineel gepost door Mohammed Justice Baby..Waarom vies..dus voor jou hoeft geen sex..ok, wat kun je dan nog geven.. :rolleyes: hmmm maar ik ben pas zestien jaar oud.. duzzzz ja.. dat komt later dan wel.. Ciao Baby ;)

Camilla27
01-07-2002, 22:32

Origineel gepost door NoreJihan Lieve poesje??? huh??????/ ja ze is heeeeeeel lief.........ze wil altijd geaait worden..........oja en ze heeft ook nog 4 pootje :p

Pagina's : [1] 2