Bekijk originele versie : help, ik ben ontwetende!!
Jordan_chick
18-11-2006, 13:54
ik heb ff heel snel spoedadvies nodig...
ik heb vanavond een marokkaanse bruiloft, zelf ben ik van midden-oosterse afkomst, en ik weet dus ff niet wat de kleidngsvoorschriften zijn op een marokaanse bruiloft..:confused: ik wete niet of het belangrijk is om te weten, maar de bruiloftis van een via via kennis.. wie kan mij helpen..
alvast bedankttt:goedzo:
Zina_LOeLOe
18-11-2006, 14:00
Nee, ga maar zonder problemen. het maakt niet uit wat je zal aantrekken!! Er zijn zelf marokkaanse mensen die dan geen traditionele kleding dragen , maar gewoon westerse! dus ga maar zonder zorgen! Bij marokkaanse bruiloften is het als je je maar amuseert, meer niet!
Jordan_chick
18-11-2006, 14:12
Nee, ga maar zonder problemen. het maakt niet uit wat je zal aantrekken!! Er zijn zelf marokkaanse mensen die dan geen traditionele kleding dragen , maar gewoon westerse! dus ga maar zonder zorgen! Bij marokkaanse bruiloften is het als je je maar amuseert, meer niet!
opluchting, muchos bedankt:D
nl.raifa.egypte
18-11-2006, 14:24
Salem aleikom,
Als je perse wel een marokkaanse jurk wilt dragen kan je misschien in je omgeving vragen om een jurk te lenen en anders huur je eentje.
Inshallah gair
Wa aleikom salem
Jordan_chick
18-11-2006, 14:28
Salem aleikom,
Als je perse wel een marokkaanse jurk wilt dragen kan je misschien in je omgeving vragen om een jurk te lenen en anders huur je eentje.
Inshallah gair
Wa aleikom salem
dat lijkt me dus overdreven, omdat ik de bruid via via ken.. en over een paar uur moet ik al weg:wow:
het gaat mij erom dat ik niet de enige ben die niet-marokaans gekleed gaat..
lief dat je meedenkt, dankjewel:D
ma3salama
nl.raifa.egypte
18-11-2006, 14:30
Salem aleikom,
Geen dank hoor :kus:
Wa aleikom salem
hallo meid heb wel heel mooie jurken voor verhuur
miss_blediebled
18-11-2006, 15:06
t is tog leuker als je ook in n marokaanse jurk gekleed gaat??
tempted_2_touch
18-11-2006, 15:08
het is toch leuker als je in je eigen culturele kleding gaat... ik zie dat je uit jordanie komt daar hebben ze toch van die gelabiya ofzo dat vind ik prachtig
draag gewoon wat jij zelf leuk vind, maar zorg er voor dat je niet te uitdagend gekleed gaat
Jordan_chick
18-11-2006, 15:51
het is toch leuker als je in je eigen culturele kleding gaat... ik zie dat je uit jordanie komt daar hebben ze toch van die gelabiya ofzo dat vind ik prachtig
klopt, ze hebben heel mooie gelabiyat in jordanië:D
tempted_2_touch
19-11-2006, 02:28
nou dan is de keuze niet moeilijk;) ... ik zelf ben bij een turkse bruiloft gewoon in een kaftan gegaan vond dat veel leuker en ook bij een hindoestaanse bruiloft in een lebsa ... dus je kan beter je eigen cultuur voortzetten ;) succes meid
elChicaLoco
12-01-2007, 20:21
ik ben daar geweest , maar ken niet de plekken daar. Heb wel leuke gezien maar ik wwwiiill meeeer:eek: :eek: :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.