Bekijk originele versie : Wat draag je met schoonfamilie..!!
Hayat1982
18-11-2006, 13:39
Dames,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben op zoek naar geschikte kleding die ik kan dragen in aanwezigheid van mijn schoonfamilie. Ik draag wel een hoofddoek maar meestal gecombineerd met een rok en blousje / truitje tot aan mijn middel. Meestal krijg ik wel boze blikken van mijn moeder :lekkerpuh als mijn schoonfamilie er is. Ze vindt zulke kleren te strak. Liever heeft ze dat ik een djelleba aantrek of lange tuniekjes.
Die heb ik zeker wel in de kast hangen, alleen niet mooi en weinig getailleerd. Met mijn ronde heupen voel ik mij daar een vierkant in.:hihi: Ik heb een onwijs smalle taille waardoor mijn heupen opvallen. Ze zijn niet extreem dik, maar passen niet bij mijn smalle taille.
Nu wil ik tuniekjes, djellaba;s etc aanschaffen, die ik inhet dagelijkse leven kan dragen zonder dat ik er met een zuur gezicht bijloop. Wie weet waar ik die kan kopen of laten naaien? Het liefst niet heel prijzig of heel overdreven. echt meer voor dagelijkse leven.
Een tijdje geleden, ergens voor de zomervakantie, waren er ook dames die tuniekjes maakten. Zijn die dames er nog? Ik heb nu wel interesse..!
ik hoop dat dames mij kunnen helpen een nieuwe garderobe aan te schaffen om mijn lieve moeder:kus: blij te maken.
foto;s en afbeeldingen van verschillende kleding is welkom. ook dames die nog wat moois in de kast hebben hangen en willen verkopen, plaats een foto of stuur mij een PM.
:banana: :banana: Hoop dat er mensen zijn die willen helpen..!:banana: :banana:
malika_za
18-11-2006, 13:43
wat dacht je van H&M. Zij hebben tuniekjes zat en nu heb je ze bijna in alle winkels wel. zijn een beetje in de mode met een lange legging eronder. staat heel leuk.
Maar om eerlijk te zijn, ik draag altijd een pyama thuis maakt niet uit wie er komt of is. Mijn aanstaande moet me maar nemen zoals ik ben, hij zal me later vaak genoeg in pyama zien, kan hij er alvast een beetje aan wennen :-)
Hey Meid Heb Mooi Zalabas En Zabadors Kaftans Voor Meer Ifno Kun Je Me Pm Me
Hayat1982
18-11-2006, 13:53
wat dacht je van H&M. Zij hebben tuniekjes zat en nu heb je ze bijna in alle winkels wel. zijn een beetje in de mode met een lange legging eronder. staat heel leuk.
Maar om eerlijk te zijn, ik draag altijd een pyama thuis maakt niet uit wie er komt of is. Mijn aanstaande moet me maar nemen zoals ik ben, hij zal me later vaak genoeg in pyama zien, kan hij er alvast een beetje aan wennen :-)
Ik heb heel veel van de H&M in de kast hangen. Bijna alle lange tuniekjes die ze hadden, heb ik aangeschaft. Samen met nog zoveel andere hoofddoekjes.:D Allemaal dezelfde stijl.
Maar door mijn vreemde figuur, vind ik het niet bij mij passen. Ik voel mij er niet goed in. Ze hangen allemaal in de kast.Als ik andere meiden erin zie lopen, dan wil ik het ook. Maar het valt tegen.
Dus, met andere woorden, H&M is geen oplossing voor mij..!
SweetMarrocain
18-11-2006, 14:10
Ik zou hele mooie jabador aan doen met leuke laarzen eronder of pumps
Hayat1982
18-11-2006, 14:14
Ik zou hele mooie jabador aan doen met leuke laarzen eronder of pumps
Lijkt me zeker wel leuk, maar wie kan mij vertellen waar ik er zo eentje kan kopen. Mooi en simpel. Ik heb alleen lelijke in de kast hangen. :maf2:
asriyahsmoda
18-11-2006, 22:57
asriyahsmoda te utrecht daar kan je het laten maken.
rifia117
21-11-2006, 14:33
Up..!!
SweetMarrocain
21-11-2006, 21:31
Lijkt me zeker wel leuk, maar wie kan mij vertellen waar ik er zo eentje kan kopen. Mooi en simpel. Ik heb alleen lelijke in de kast hangen. :maf2:
nou meid hajar paleis op kanaalstraaat prachtige jabadorss egt te mooi gewoon ik heb de mijne er pas gehaald ik krijg alleen maar complimentjes egt is een aanrader je hebt ook veel keuze meid
XxX:kus:
nou meid hajar paleis op kanaalstraaat prachtige jabadorss egt te mooi gewoon ik heb de mijne er pas gehaald ik krijg alleen maar complimentjes egt is een aanrader je hebt ook veel keuze meid
XxX:kus:
Waar ligt dat???
PS: kan je op de markt geen tunieks halen? ik ga denk morgen daar een kijkje nemen.. wil namelijk ook een hoofddoek gaan dragen .. en tjaah met korte kleding gaat dat niet..:)
amira1989
21-11-2006, 21:52
up
Hayat1982
22-11-2006, 09:33
Waar ligt dat???
PS: kan je op de markt geen tunieks halen? ik ga denk morgen daar een kijkje nemen.. wil namelijk ook een hoofddoek gaan dragen .. en tjaah met korte kleding gaat dat niet..:)
Ik heb in het verleden wel eens van de markt een tuniekje gekocht, maar alleen in huis gedragen.Meestal was het echt een miskoop!
En die tuniekjes die ik had gezien op marokko.nl en die door enkele leden zelf worden gemaakt waren lekker origineel.
amira1989
22-11-2006, 09:45
gewoon lange jurken die zijn ook goed keftan of tekmis kan ook
amira1989
22-11-2006, 10:21
now doe wat je denkt dat bij je past maar dan wel een beetje wijd
Mocrosenorita
30-11-2006, 10:44
asriyahsmoda te utrecht daar kan je het laten maken.
Hoeveel kost er eentje om te laten maken. gewoon een simpele?:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.