Bekijk originele versie : Alleen voor de Dames bedoeld
BentDagilia
21-07-2003, 23:18
Hoi hoi,
ik moest net inpakken en ik moest shie honderde bh's opvouwen enzo elmohiem toen dacht ik aan toen ik voor het eerst een bh ging kopen :o nog zo onervaren was ik in die dingen.. ik wist niet wat die nummertjes betekende en de letters ik nam gewoon de kleinste :D me moeder gaf me nog geld Hier ga BH halen hahaha ik zo helemaal rood worden enzo ging ik in me eentje naar de hema..zo een vrouw keek me zo aan van DAAR IS DE KINDERAFDELING! en ik zo :vingers: ik ben groot geworden zie je dat niet hahaha ;)
Elmohiem mijn vraag aan jullie of jullie nog weten hoe je , je voelde toen je , je eerste Bh ging kopen en hoe je eerste ervaring was met het dragen van een bh :D Ik vond het eerst rottig zitten en kittelen maar ja nu ben ik er aan gewend kan niet zonder :o
Ik ben benieuwd naar jullie eerste ervaring met het fenomeen BH ;)
Bent Dagilia :zwaai:
saidaaatje
21-07-2003, 23:19
Te lang geleden...weet het niet meer:D
ik heb stiekem toch geklikt
maar kan nie mee praten
dus ik hou mn mond...
MissChica
21-07-2003, 23:21
Nou ik ging naar h&m en ging daar passen k had als eerst 75b gepakt haha was natuurlijk te groot ma ja en ja ik vond het ook kietelen en raar zitten en moest steeds goed trekken enzo
En nu kan k ook nie zonder
by the way slaap je er mee of doe je uit ?
saidaaatje
21-07-2003, 23:21
Origineel gepost door Mazlout
ik heb stiekem toch geklikt
maar kan nie mee praten
dus ik hou mn mond...
Jajaja....kom op mazloutje....heb je wat op je lever:D
karima84
21-07-2003, 23:23
hahahahaha weja dat wil je niet weten, dat ding zat gewoon niet lekker, en ik trok er de hele tijd aan. En mijn moeder zo van : wat doe je eh gek iedereen kan je zien, iwa ja wat moest ik anders???? ik was ook heel onzeker over het kopen van mijn eerste b.h mijn moeder was mee en mijn zus, ik wou geen b.h ik vond het veel te eng, waarom weet ik niet. Maar na lang aandringen van mijn moeder, heb ik toch een paar behaatjes genomen!!!!!!!
en nu kan ik ook niet zonder
thallah karima
BentDagilia
Miss chica ik slaap er niet altijd mee want het voelt zo strak aan... en alsik het uit doe dan voelt het strakker aan en ja als ik dan wakker ben dan doe ik hem gelijk weer aan ik wil niet van die hang dingen krijgen..:D en jij?
MissChica
karima84 dat gevoel had ik ook hahaha
zal ik vertellen over mn eerste onderbroek???
Ik weet het nog....alsof het gisteren was...Shit...Het was ook gisteren..:eek:
:hihi:
RIF_CHICKIE
21-07-2003, 23:24
hihi, nee ik weet het niet meer, maar ik slaap met, dat wel, en heel soms als het irritant zit of kietelt doe ik hem uit :D
MariamaMslma
Eerst kreeg ik van mijn moeder van die hele mooie topjes met kant aan de onderkant, het was gelijk een set en ik voelde me dan ook groot worden :D
En toen het tijd was om een bh aan te schaffen was ik met mijn moeder naar de H&M gegaan en hebben we samen een paar mooie uitgezocht, en dat deden we steeds samen tot ik ze zelf begon te kopen.
Ik vond het juist heel erg leuk en dan vooral als we samen gingen shoppen en mijn moeder hele mooie voor me uitzocht)
Tha'ts my mom :Iluvu:
GangstaLovin
ik droeg een bh-topje ..en ben iets later overgegaan op BH's. Mijn moeder heeft ze beiden voor me gehaald.
karima84
21-07-2003, 23:25
Origineel gepost door MissChica
karima84 dat gevoel had ik ook hahaha
erg he, was het!!!!! ook die onzekerheid
ooh ik ben blij dat het allemaal achter de rug is
MissChica
21-07-2003, 23:25
Bent Dagilia ik slaap altijd zonder ik kan nie met slapen maar zodra k wakker word k wel uit
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.