Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe gaat het met de zwangeren onder ons?

Yousra384
18-11-2006, 12:28

Met mij gaat het alhamdolillah, ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Heb niet zoveel klachten maar wel een drang om schoon te maken. Ik maak elke dag heel het huis schoon en tegen de tijd dat ik klaar ben ben ik helemaal kapot. Dan moet ik liggen en kan ik niks meer. Maar zolang ik rondloop heb ik niet veel pijnklachten. Ik hou ik van lekkere dingen eten, ga vaak naar de supermarkt en kom met allerlei lekkernijen thuis. Die rose koeken, milkshake aardbei, granaatappel je kunt het zo gek niet verzinnen en ik heb het al op. Ik hoop dat het gauw overgaat want anders ben ik tegen de tijd dat ik uitgeteld ben zo rond als een tonnetje.;)

cuisinetje
18-11-2006, 12:38
Met mij gaat het alhamdolillah, ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Heb niet zoveel klachten maar wel een drang om schoon te maken. Ik maak elke dag heel het huis schoon en tegen de tijd dat ik klaar ben ben ik helemaal kapot. Dan moet ik liggen en kan ik niks meer. Maar zolang ik rondloop heb ik niet veel pijnklachten. Ik hou ik van lekkere dingen eten, ga vaak naar de supermarkt en kom met allerlei lekkernijen thuis. Die rose koeken, milkshake aardbei, granaatappel je kunt het zo gek niet verzinnen en ik heb het al op. Ik hoop dat het gauw overgaat want anders ben ik tegen de tijd dat ik uitgeteld ben zo rond als een tonnetje.;) Ik ben nu ongeveer 14 weken en ben kotsmisselijk van alles en nog wat:moe: Is wel over tegen de middag maar toch:o Had gisteren wel erge trek in frietjes, mijn man is er dan gaan halen maar na 2 hapjes kon ik niet meer ( de wc-pot is mijn beste vriend geworden:maf2: ) Maar is voor een goed doel denken we dan, ben voorbij mijn derde maand en heb er nog steeds grote last van.

Aliyyah
18-11-2006, 12:40
Ik ben nu ongeveer 14 weken en ben kotsmisselijk van alles en nog wat:moe: Is wel over tegen de middag maar toch:o Had gisteren wel erge trek in frietjes, mijn man is er dan gaan halen maar na 2 hapjes kon ik niet meer ( de wc-pot is mijn beste vriend geworden:maf2: ) Maar is voor een goed doel denken we dan, ben voorbij mijn derde maand en heb er nog steeds grote last van. gaat wel voorbij.... hoor.. had ik ook. helemaal geen eetlust .. En nu heb ik amdou allah weer eetlust terug gekregen...en wil van alles eten

Yousra384
18-11-2006, 12:42
Meestals is het zo dat als je eenmaal bijna 4 maanden zwanger bent de misselijkheid over gaat. Maar er zijn ook dames die 9 maanden misselijk zijn. Als je jezelf misselijk voelt worden kun je het beste beschuitjes eten. Dat hielp mij wel.

Aliyyah
18-11-2006, 12:42

Met mij gaat het alhamdolillah, ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Heb niet zoveel klachten maar wel een drang om schoon te maken. Ik maak elke dag heel het huis schoon en tegen de tijd dat ik klaar ben ben ik helemaal kapot. Dan moet ik liggen en kan ik niks meer. Maar zolang ik rondloop heb ik niet veel pijnklachten. Ik hou ik van lekkere dingen eten, ga vaak naar de supermarkt en kom met allerlei lekkernijen thuis. Die rose koeken, milkshake aardbei, granaatappel je kunt het zo gek niet verzinnen en ik heb het al op. Ik hoop dat het gauw overgaat want anders ben ik tegen de tijd dat ik uitgeteld ben zo rond als een tonnetje.;) Wanneer ben jij uitgeteld.. zijn wij ongeveer hetzelfde periode uitgeteld.

Mylove
18-11-2006, 12:56
Met mij gaat het alhamdolillah, ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Heb niet zoveel klachten maar wel een drang om schoon te maken. Ik maak elke dag heel het huis schoon en tegen de tijd dat ik klaar ben ben ik helemaal kapot. Dan moet ik liggen en kan ik niks meer. Maar zolang ik rondloop heb ik niet veel pijnklachten. Ik hou ik van lekkere dingen eten, ga vaak naar de supermarkt en kom met allerlei lekkernijen thuis. Die rose koeken, milkshake aardbei, granaatappel je kunt het zo gek niet verzinnen en ik heb het al op. Ik hoop dat het gauw overgaat want anders ben ik tegen de tijd dat ik uitgeteld ben zo rond als een tonnetje.;) Zojuist net 2 seconden geleden al mijn ontbijt er weer uitgekotst.Mijn ogen tranen nog. Ik dacht dat het wat beter ging met me, ik heb weken lang plat ziek op bed gelegen. 3 weken niet gewerkt. Tot gister had ik geen last meer van duizeligheid, wel af een toe opgeblazen gevoel, misselijk gevoel maar niet zo erg meer als in het begin. Kon iedergeval wel weer lopen, recht overeind blijven zitten. Voel me nog wel beetje zwak, zou maandag weer beginnen met werken. Heb spijt dat ik heb heb gezegd dat ik weer wil beginnen. Had ik die drang maar om schoon te maken, ik heb sinds mijn zwangerschap niets gedaan in het huishouden. Mijn huis is een puinhoop. k ben 9 weken zwanger. Vraag me af hoe lang voordat ik weer de oude wordt. Ik heb heel de dag bezig met hoe ik me voel. Ik ben van 62 kilo naar 59 kilo gegaan. Ik hou ook nooit veel eten binnen.

lopezz1977
18-11-2006, 14:31
ik ben 14 weken zwanger, gelukkig niet misselijk geweest , wel als ik bepaalde geuren reuk zoals vet, en olie, dat vind ik echt smerig, maar voor de rest alhamdolillah, ik heb de hele dag zin in een broodje garnalenkroket, echt de hele week eet ik er al een kapot lekker!! ja en losse garnalen met magere joget saus op een toastje dat heb ik er net in gewerkt, ja als ik zo door ga verander ik zelf in een walfvis hahahhahahhaah ach hoort er bij gisteren wilde ik ook wer zo een broodje maar ik kon nergens parkeren, dus ik dubbel parkeren broodje bestelt aan de kant was ik het aan het wegeten kwam er een politieman op de fiets, ja mevrouw je staat er al meer dan 5 min. ik uitleggen van ik ben zwanger moest dit eten, het was een surinamer, ik zo u begrijpt die dingen toch, van onze cultuur! ja gelukkig kreeg ik geen bon!!!

mama21
18-11-2006, 14:58
dit is mijn 2e kindje en ben gelukkig bij deze helemaal niet ziek geweest,hou van koken lekker eten maak 2 maaltijden per dag zelfs me man is er dikker op geworden,schoonmaken doe ik elke dag last van nesteldrang,en ik houd er niet van om buiten iets te eten moet perse naar huis om zelf iets klaar te gaan maken,terwel ik het juist wel altijd leuk vond om buiten iets te eten maar nu niet,maar bij mijn vorige zwangerschap was ik echt misselijk kon echt niks doen me huis zag er niet uit ik hield niet van koken alles stonk het was echt erg,ik geniet nu wel meer van de zwangerschap

cuisinetje
18-11-2006, 15:42
dit is mijn 2e kindje en ben gelukkig bij deze helemaal niet ziek geweest,hou van koken lekker eten maak 2 maaltijden per dag zelfs me man is er dikker op geworden,schoonmaken doe ik elke dag last van nesteldrang,en ik houd er niet van om buiten iets te eten moet perse naar huis om zelf iets klaar te gaan maken,terwel ik het juist wel altijd leuk vond om buiten iets te eten maar nu niet,maar bij mijn vorige zwangerschap was ik echt misselijk kon echt niks doen me huis zag er niet uit ik hield niet van koken alles stonk het was echt erg,ik geniet nu wel meer van de zwangerschap Niet iedere zwangerschap is hetzelfde. Heb 2 kindjes en had totaal geen last tijdens mijn zwangerschappen, maar nu de 3de:maf2: Ben altijd misselijk maar moet wel koken, heb een gezin dus je kan niet altijd rekenen op mama:moe: Ik eet ook liever thuis, ben erg vies geworden van buitenshuis eten, denk altijd wie zou dat klaargemaakt hebben:rolleyes:

linatetouania
18-11-2006, 18:49
Ben 15 weken zwanger.......van de tweede....ben gierig met eten...echt eten.....ik hoef niet echt meer de zoete dingen zoals chocola...of ijsjes...maar ben nu echt zot op food....moet mijn buik vol hebben...was in de ramadan ziek zwak en misselijk...maar hamdoulilah gaat het nu beter...maar ben echt gierig met eten wil niets delen met mijn man of zoonlief...schoonmaken liever niet maar als het echt moet dan sta ik wel op...hahaha maar daarna kom ik niet van de bank af...hahahha....

Yousra384
19-11-2006, 22:31
Ik heb vandaag de hele dag in de keuken gestaan. Eerst flink ontbeten, toen weer middageten en daarnaa een cake gebakken en om 21.00 uur vandaag nog eens een l'harsja. Ik moet echt op dieet want dit gaat echt niet goed meer.