Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Portemonee

hello2
18-11-2006, 10:52

Beste Dames, Wie herkent zich hierin. Een aantal dagen geleden heb ik mijn portemonee verloren. Nu voel ik me alsof mijn leven mij is afgenomen. Alles zit erin, pasjes, rijbewijs, Id-kaart, foto's van echtgenoot, kind en al wie mij lief is. Ik baal zo ontzettend. Heeft iemand enig idee hoe ik mij voel :jammer:

boyengirl
18-11-2006, 11:11
ja ik heb het ook 1 x gehad legde hem op het dak van mijn auto en reed weg maar alhamdoeillah heeft een oudere dame hem gevonden en kreeg alles terug heb groote bos bloemen voor die vrouw gekocht was zo blij sterkte

Ghatar_tangawia
18-11-2006, 11:14
Nooit gehad gelukkig!! Ik zou dood gaan.. wajaa al mijn persoonlijke gegevens die erin zitten!!

_GoudSterretje_
18-11-2006, 11:15
Ja, ik was afgelopen week mijn portemonee kwijt en ik voelde me ook beetje down, want alles zat erin. Alle pasjes etc. Maar alhamdoelillag gisteren ging me man de gordijnen goed zetten en opeens zag hij die portemonee achter de verwariming vastzitten. Het was zeker van de vensterbank gevallen. Ik was zo blij. Incha allah vind je je portemonee trug.

lilchakir
18-11-2006, 11:25

ik ben van de week mijn paspoort en bankpas verloren .:jammer: ik had die los in mijn jaszak, en wedrt al helemaal para .laat staan mijn hele beurs, ik hoop dat er nog eerlijk mensen zijn. al duwen ze alleen je personlijke dingen in de brievenbus. geld op dat moment ligt er maar natuurlijk aan hoeveel :o vindt ik niet belangrijk.

-Zonnestraal-
18-11-2006, 12:43
ik ben van de week mijn paspoort en bankpas verloren .:jammer: ik had die los in mijn jaszak, en wedrt al helemaal para .laat staan mijn hele beurs, ik hoop dat er nog eerlijk mensen zijn. al duwen ze alleen je personlijke dingen in de brievenbus. geld op dat moment ligt er maar natuurlijk aan hoeveel :o vindt ik niet belangrijk. Lilchakir ff helemaal offtopic... IK BEGRIJP NIETS VAN JE BANNER!!:maf2: :hihi: