Bekijk originele versie : Dames en heren een vraagje over zoenen!!
Ik heb eigenlijk een vraagje over zoenen!!!
Ik zie tot mijn grote ongenoegen dat veel marokkaanse meisje voor hun huwelijk zoenen met verschillende jongens.
Maar help me ..................het is toch hartstikke haram om te zoenen of niet????.
lalawardania
21-07-2003, 22:50
ja Angel_eyz je hebt inderdaad gelijk het is ongelooflijk haram en dat weten we allemaal! maar ja soms gebeuren er dingen die je van te voren nooit had kunnen voorspellen. ik heb een hele leuke, lieve, eerlijke jongen leren kennen een tijdje terug waar ik heel graag mee wil trouwen maar aangezien ik nog jong ben wachten we daar nog mee. toen ik hem leerde kennen hebben we veel gepraat tot dat ik op een gegeven moment mijn eerste kus van hem kreeg. ik schrok er eerst wel van maar aan de andere kant vond ik het heerlijk om zo dicht bij hem te zijn en zijn warmte te voelen. ik weet dat dit heel stom klinkt en ik had van me zelf nooit verwacht dat ik tot zoiets in staat was of ben. verder dan kussen zou ik nooit gaan voor mijn huwelijk want ik vind dit al erg genoeg. ik hoop dat hij de ware voor me is en dat ik met hem verder kan inshallah.
x bouchra
Als je je ogen maar dicht houdt
lalawardania
21-07-2003, 23:15
dat hoop ik ook maar ja daar weet alleen allah een antwoord op. ja en zoals je zegt als een jongen het uit het niets doet kun je eigenlijk niet veel doen tenzij je zelf echt niet wilt! ik weet alleen dat het de eerste x raar is maar heerlijk hihihihi
x bouchra
2Smart4u
22-07-2003, 13:20
Origineel gepost door lalawardania
ja Angel_eyz je hebt inderdaad gelijk het is ongelooflijk haram en dat weten we allemaal! maar ja soms gebeuren er dingen die je van te voren nooit had kunnen voorspellen. ik heb een hele leuke, lieve, eerlijke jongen leren kennen een tijdje terug waar ik heel graag mee wil trouwen maar aangezien ik nog jong ben wachten we daar nog mee. toen ik hem leerde kennen hebben we veel gepraat tot dat ik op een gegeven moment mijn eerste kus van hem kreeg. ik schrok er eerst wel van maar aan de andere kant vond ik het heerlijk om zo dicht bij hem te zijn en zijn warmte te voelen. ik weet dat dit heel stom klinkt en ik had van me zelf nooit verwacht dat ik tot zoiets in staat was of ben. verder dan kussen zou ik nooit gaan voor mijn huwelijk want ik vind dit al erg genoeg. ik hoop dat hij de ware voor me is en dat ik met hem verder kan inshallah.
x bouchra
precies!! helemaal mijn geval!!
alleen ben ik meteen wel 1000x om vergiffenis gaan vragen....schaamde me dood tegenover mezelf....en heb het daarna niet meer herhaald en nu is het ook finito hoor....
maar ja...het is en blijft HARAM en ik hoop dat rabbi ons zal vergeven :(
Miss_Crazy
22-07-2003, 15:08
jah ut is wel haram maja er zijn sommige zoenen wel en vinden dat de grens en er zijn sommige die het ''doen'' en dan zijn er geen grenzen meer :o
maar ik zelf vind dat zoenen ook niet kan ik zou niet weten of ik nog van gedachten verander maar ik vind dat niet kunnen, egt niet
Elfniewna
26-07-2003, 02:14
Origineel gepost door lalawardania
x bouchra
ja ik zit met hetzelfde ..
fidjoest
26-07-2003, 12:01
kussen is haraam inderdaad maar kussen kan nog
als t daar bij blijft tenminste en je niet all the way gaat .
je moet je grenzen kennen dat is alles, maar als je ziet is er heel veel haraam dat we toch doen, maar ja daar denken we gewoon niet bij na denk ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.