Bekijk originele versie : Mijn kindje is ziek
wardasoussia
18-11-2006, 08:59
mijn zoontje is ziek sinds vannacht heeft hij vast zittende hoest ...hij hoest zich de longenuit zijn lijf en zijn borst kast piept bij elke ademhaling,(:( )
wie weet een goed hoest middel hiervoor?
o ja hij is 7 jaar oud
wie kan me helpen?
Samira_C
18-11-2006, 09:01
Meid ga naar de dokter. Mischien heeft hij wel brochitis.
Allah safie.
Het heerst echt heel erg.. hij zal de griep wel heel goed te pakken hebben.. Allah schafie meskien.
Je kunt veel dingen proberen tegen vastzittende hoest.. denk aan warme melk met honing, thee, vicks, hoesttabletten..
En zowiezo even langs de huisarts gaan maandag..
Heeft hij ook koorts?
lilchakir
18-11-2006, 09:37
betreschap met je zoontje meskien . vindt ik altijd vreselijk als kinderen ziek zijn. maar het heerst zoals boug zij meet zijn koorst op en zorg dat je zetpillen in huis hebt. en anders even naar de dokter als je het niet vertrouwd.
linatetouania
18-11-2006, 09:59
voor mijn zoontje gebruik ik bisolvon...voor kids dan he...helpt echt goed...na een dag of twee was de hoest over....sterkte en veel beterschap
oemtarik
18-11-2006, 10:17
meid, als je zorgen maakt, moet je gewoon naar de huisartsenpost gaan
het kan een verkoudheid zijn, maar het kan ook dat hij beginnende brochitis heeft allah ister
gelderse
18-11-2006, 12:11
Ga langs de dokter. En verwen je zoontje nu maar extra. Daar knappen ze ook van op.;)
misshajar11
18-11-2006, 12:16
Mischien heeft hij last van kriebelhoest, je moet een hoestdrankje kopen op natuurbasis! bij de reformwinkel!
Miss_Magrebia
18-11-2006, 12:18
mijn zoontje is ziek sinds vannacht heeft hij vast zittende hoest ...hij hoest zich de longenuit zijn lijf en zijn borst kast piept bij elke ademhaling,(:( )
wie weet een goed hoest middel hiervoor?
o ja hij is 7 jaar oud
wie kan me helpen?
Lay Safieh!
wardasoussia
18-11-2006, 14:36
dank jullie wel voor jullie lieve reacties meiden,
ik ben toch maar naar de huisarts gegaan.....hij kreeg inderdaat koorts erbij,wilde niet eten en drinken.
de arts heeft geluisterd en heeft gezecht dat hij een lucht weg infectie heeft( vandaar de koorts).Hij heeft een anti biotica kuurtje voor geschrven en ventolin een pompje dus....ik ben over dit laatste niet zo blij....want ik hoor daar vaak negatieve dingen over,zoals dat kinderen daar gewent aan gaan raken...zodat ze er moeilijk vanaf komen ( van de ventolin)
wie heeft hier ervaring mee......?
en klopt het dat je er naderhand moeilijker mee kan stoppen?
en er opdeze wijze afhankelijk van gaat worden .....of steeds hogere doseringen nodig gaat hebben?
of maak ik me onodig ongerust?
oemtarik
18-11-2006, 15:30
hoi
mijn zoontje kreeg het ook, hij had een oranje en blauwe pompje
maar alhamdo lilah heeft hij het niet meer nodig
ik gebruik ze al ruim een jaar niet meer, het heeft juist goed geholpen
allah ischafi lek weldek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.