Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes vragen zich af waarom jongens zulke players zijn...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Zakaria_Magrabi
21-07-2003, 22:15

Nou ik zal het je vertellen..... Als een jongen lief, aardig, behulpszaam, spontaan alles gewoon echt lief blablala en hij doetr veel dingen voor je omdat hij om je geeft.... dan denkt een meisje dat je over hem heen kan lopen en dat hij achter hun **** aan loopt...... en dan proberen ze zijn hart zo klein mogelijk kapot te trappen.... en als een jongen player is en gemeen en dat soort dingen ja dan komt de aap anders uit de mouw want dan gaat een meisje meer moeite blablabla doen....... dus dames zo nu hoeven jullie je niet meer af te vragen waarom een jongen player is..... kijk als ik iemand lief vind en ik geef om die gene en ik heb iets met dat meisje dan ben ik serieus en dan ben ik lief blablabla (en dan denken ze dat ze alles kunnen maken ik heb het meegemaakt.....) dus ik weet het.....

miss_nadiaatje
21-07-2003, 22:17
nou sorry hoor maar als een jongen gemeen doet tegen mij dan ga ik zeker geen moeite voor hem doen!!! AJU PARAPLU!!!!

Zakaria_Magrabi
21-07-2003, 22:20
Origineel gepost door miss_nadiaatje nou sorry hoor maar als een jongen gemeen doet tegen mij dan ga ik zeker geen moeite voor hem doen!!! AJU PARAPLU!!!! dat zegt iedereen maar als puntje bij paaltje komt..... maar over het algemeen heb ik gelijk hoor....

miss_nadiaatje
21-07-2003, 22:21
wat bedoel je met als puntje bij paaltje komt?

karima84
21-07-2003, 22:29

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi Nou ik zal het je vertellen..... Als een jongen lief, aardig, behulpszaam, spontaan alles gewoon echt lief blablala en hij doetr veel dingen voor je omdat hij om je geeft.... dan denkt een meisje dat je over hem heen kan lopen en dat hij achter hun **** aan loopt...... en dan proberen ze zijn hart zo klein mogelijk kapot te trappen.... en als een jongen player is en gemeen en dat soort dingen ja dan komt de aap anders uit de mouw want dan gaat een meisje meer moeite blablabla doen....... dus dames zo nu hoeven jullie je niet meer af te vragen waarom een jongen player is..... kijk als ik iemand lief vind en ik geef om die gene en ik heb iets met dat meisje dan ben ik serieus en dan ben ik lief blablabla (en dan denken ze dat ze alles kunnen maken ik heb het meegemaakt.....) dus ik weet het..... nou als een jongen zo lief voor mij is, em hij doet alles voor mij dan zal ik dat waarderen en meer geven om die jongen!!!!!!! En als een jongen gemeen is, of geen respect voor mij heeft, in andere woorden hij is een player, dan barst daar de bom voor mij!!!!!!! Voor mij geldt het innerlijk als het belangrijkste, want immers innerlijk blijft het langst!!!!!!!! Dus niet alle meisjes zijn hetzelfde!!!!! :kwaad: me3a salama karima

miss_nadiaatje
21-07-2003, 22:31
inderdaad karima!!! you go girl!!!

Zakaria_Magrabi
21-07-2003, 22:34
Origineel gepost door karima84 nou als een jongen zo lief voor mij is, em hij doet alles voor mij dan zal ik dat waarderen en meer geven om die jongen!!!!!!! En als een jongen gemeen is, of geen respect voor mij heeft, in andere woorden hij is een player, dan barst daar de bom voor mij!!!!!!! Voor mij geldt het innerlijk als het belangrijkste, want immers innerlijk blijft het langst!!!!!!!! Dus niet alle meisjes zijn hetzelfde!!!!! :kwaad: me3a salama karima als alle meisjes eens er zo over dachten dan kwamen we een stuk verder.......

miss__1984
21-07-2003, 22:35
REALITEID JONGEN... Je hebt hellemaal gelijk :goedzo:

Zakaria_Magrabi
21-07-2003, 22:41
Origineel gepost door miss 17 REALITEID JONGEN... Je hebt hellemaal gelijk :goedzo: Tnx girl..... kijk de meeste meisjes zouden zeggen is niet zo maar ja ze weten wel beter ik bedoel ik zeg niet dat het voor alle meisjes geldt dat zeker niet maar over het algemeen heb ik wel gelijk.....;)

karima84
21-07-2003, 22:47
Origineel gepost door miss_nadiaatje inderdaad karima!!! you go girl!!! Thanks meid!!! hij is duidelijk aan het generaliseren wat betreft de marokkaanse meisjes, en dat moet ik gewoon tegengaan ;) thalah meid :zwaai:

BerberLayD
21-07-2003, 22:48
dat DENK jij, bij mij is het andersom als een jongen lief en aardig etc. doet,..ben ik as sweet as an angel en waaaardeer ik dat enorm, ik ga em cker niet kwetsen e.d.:Iluvu: als ik zie dat hij gemeen e.d. is ga ik hard to get spelen ofwel PLAY HARD TO GET CUZ U NEVER GET ME:lekkerpuh:...en dan ps ga ik proberen zijn so-called-eer fftjes te bombarderen:kwaad:

karima84
21-07-2003, 22:48
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi als alle meisjes eens er zo over dachten dan kwamen we een stuk verder....... iwa luister jongen veel meisjes waarderen vaak niet wat ze hebben, ook dat betreft de jongens, later pas komt spijt, iwa dan is het te laat!!!!!! thalah karima :zwaai:

Zakaria_Magrabi
22-07-2003, 19:59
Origineel gepost door karima84 iwa luister jongen veel meisjes waarderen vaak niet wat ze hebben, ook dat betreft de jongens, later pas komt spijt, iwa dan is het te laat!!!!!! thalah karima :zwaai: inderdaad je hebt gelijk....

karima84
22-07-2003, 21:26
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi inderdaad je hebt gelijk.... ik heb altijd gelijk :p ;) thallah :zwaai:

Zakaria_Magrabi
22-07-2003, 21:42

Origineel gepost door karima84 ik heb altijd gelijk :p ;) thallah :zwaai: niet altijd want ik blijf gewoon bij mijn standpunt..... dus je hebt bijna altijd gelijk....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6