Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soms moet ik echt huilen ..

Leviathan
21-07-2003, 20:20

http://www.fishermansfriend.com/products/toothfriendly.jpg Sterk spul hé

Masriya
21-07-2003, 20:21
Hahaha ja zekers, echt heel sterk.

AISJA
21-07-2003, 20:22
hmmm.. heerlijk spul wel salmiak

Leviathan
21-07-2003, 20:24
Masriya jij huilt ook veel he :zweep: Ps. Salmiak in Fisherman's Friend??? Meid ben je aan de drugs?

LieveMeisje
21-07-2003, 20:27

ik heb ze nog nieeet geproerfd... als in de winter is, ik ga ze eentje kopen :p

Masriya
Origineel gepost door Leviathan Masriya jij huilt ook veel he :zweep: Ps. Salmiak in Fisherman's Friend??? Meid ben je aan de drugs? Ja ligt eraan, als ik het inneem dan wel.:huil:

AISJA
Origineel gepost door Leviathan Masriya jij huilt ook veel he :zweep: Ps. Salmiak in Fisherman's Friend??? Meid ben je aan de drugs? hahah neej die zwarte met die zwarte verpakking :D

Leviathan
21-07-2003, 20:29
Origineel gepost door Angel_eyz Ooooooooooooohniet huilen........kan ik niet zo goed tegen!!! Maar is wel erug sterk!!!!!!!!!!!!! Het is die verrekte snoepje :tranen: Ps. Whouhou Whaaaaaaa Pss. Nu effe serieus :bril:

Leviathan
21-07-2003, 20:34
Origineel gepost door AISJA hahah neej die zwarte met die zwarte verpakking :D :schrik2: You bad bad girl Ps. Lievemeisje als je zo een snoepje inneemt als het winter is dan ga je de hele winter huilen. Want in de winter is die nog veel sterker! Gelukkig kun je altijd op mij terugvallen. Ik wil best het woord voor je voeren bij een psychiatrische instelling 'soeff deze meisje huilt al 2 maanden, zij is een beetje loco en ze zegt dat het komt door de Visserman'

LieveMeisje
21-07-2003, 20:38
Origineel gepost door Leviathan :schrik2: You bad bad girl Ps. Lievemeisje als je zo een snoepje inneemt als het winter is dan ga je de hele winter huilen. Want in de winter is die nog veel sterker! Gelukkig kun je altijd op mij terugvallen. Ik wil best het woord voor je voeren bij een psychiatrische instelling 'soeff deze meisje huilt al 2 maanden, zij is een beetje loco en ze zegt dat het komt door de Visserman' :hihi: iwa bedankt voor een tip...doez ik ga ze morgen eentje kopen, ben benieuwd wat er gebeurt met me.... :o

Leviathan
21-07-2003, 20:40
Origineel gepost door LieveMeisje :hihi: iwa bedankt voor een tip...doez ik ga ze morgen eentje kopen, ben benieuwd wat er gebeurt met me.... :o Koop het bij een erkende dealer (Albert H.) :D

LieveMeisje
21-07-2003, 20:42
Origineel gepost door Leviathan Koop het bij een erkende dealer (Albert H.) :D :confused: kan ook kopen bij aldi want die is goedkoper :D

Leviathan
21-07-2003, 20:45
Origineel gepost door LieveMeisje :confused: kan ook kopen bij aldi want die is goedkoper :D Suit yourself ;) Ik heb gehoord dat Aldi geen 100% betrouwbare spul verkoopt. De kwaliteit schijnt veel slechter te zijn. Beter betaal je meer bij een erkende dealer, dan weet je immers wat je koopt :D

LieveMeisje
21-07-2003, 20:46
Origineel gepost door Leviathan Suit yourself ;) Ik heb gehoord dat Aldi geen 100% betrouwbare spul verkoopt. De kwaliteit schijnt veel slechter te zijn. Beter betaal je meer bij een erkende dealer, dan weet je immers wat je koopt :D :wow: eejow ewa thank u thank u thank u for ya answerr...... :cool: okeeeeeeeeeee ik ga nu voortaan boodschappen doen bij ALBERT HEIJN....... :bril: