Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat ik vandaag achter ben gekomen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Naseeni_dounya
17-11-2006, 19:57

Nou dames, ik was vandaag aan het werk en moest weer wat meemaken wat toch nog in je hoofd blijft spoken. Ik werk in de zorg en ken heel veel patienten. Een jonge dame van ongeveer 24 jaar (marok. afkomst) die ook patient is bleef vaak bij mij hangen omdat ze graag weer zwanger wilde worden. Zij en haar man hebben al een dochtertje van ongeveer 3 jaar. Nou was haar man een keer langs geweest en vandaag belde hij. Hij wilde een uitslag van een test weten. Toen ik zijn dossier opende om het met hem erover te hebben zag ik dat de indicatie van de test was omdat hij onveilig sex had gehad. Het eerste wat er door mij heen ging is wat een klootzak....je gaat vreemd. Ik zag het al helemaal voor mij. Zijn vrouw binnen lopen en helemaal blij omdat ze graag nog een kind van hem wilt etc etc. Nou weet zij niet dat hij vreemd gaat. Het liefst zou ik haar willen zeggen wat er aan de hand is maar ivm beroepsgeheim kan je niks doen. Ik vind het zo naar voor haar dat ik vandaag naar huis ging met haar in mijn gedachten en toch denk ik er nog aan. Ik had een gesprek met mijn man hierover en hij kon zijn ogen niet geloven. Die man heeft geen hart. Je vrouw en dochtertje zitten thuis op je te wachten en hij doet vuile praktijken buiten. Sorry wil dit even delen met jullie, het zat nog steeds op mijn hart. Hoe kan zo'n iemand zo wreed zijn.....

safya85
17-11-2006, 20:14
wayaw wat een smerig ventje :eek: had hij soms aids ?? Nou dames, ik was vandaag aan het werk en moest weer wat meemaken wat toch nog in je hoofd blijft spoken. Ik werk in de zorg en ken heel veel patienten. Een jonge dame van ongeveer 24 jaar (marok. afkomst) die ook patient is bleef vaak bij mij hangen omdat ze graag weer zwanger wilde worden. Zij en haar man hebben al een dochtertje van ongeveer 3 jaar. Nou was haar man een keer langs geweest en vandaag belde hij. Hij wilde een uitslag van een test weten. Toen ik zijn dossier opende om het met hem erover te hebben zag ik dat de indicatie van de test was omdat hij onveilig sex had gehad. Het eerste wat er door mij heen ging is wat een klootzak....je gaat vreemd. Ik zag het al helemaal voor mij. Zijn vrouw binnen lopen en helemaal blij omdat ze graag nog een kind van hem wilt etc etc. Nou weet zij niet dat hij vreemd gaat. Het liefst zou ik haar willen zeggen wat er aan de hand is maar ivm beroepsgeheim kan je niks doen. Ik vind het zo naar voor haar dat ik vandaag naar huis ging met haar in mijn gedachten en toch denk ik er nog aan. Ik had een gesprek met mijn man hierover en hij kon zijn ogen niet geloven. Die man heeft geen hart. Je vrouw en dochtertje zitten thuis op je te wachten en hij doet vuile praktijken buiten. Sorry wil dit even delen met jullie, het zat nog steeds op mijn hart. Hoe kan zo'n iemand zo wreed zijn.....

-Bubbels-
17-11-2006, 20:14
jakes... ik zou de neiging krijgen om anoniem te bellen naar die vrouw..

Naseeni_dounya
17-11-2006, 20:27
jakes... ik zou de neiging krijgen om anoniem te bellen naar die vrouw.. Ja zo'n neiging krijg je ook. Trouwens hij deed een soa test. Die sukkel denkt dat hij wat heeft opgelopen en is bang dat hij dat aan zijn vrouw zal overdragen. Dan weet zij genoeg als het positief was. Test was negatief dus dat is helemaal klote. Nu weet zij van niks.

shariza
17-11-2006, 20:36

jij hebt t hier over beroepsgehein........................ maar ondertussen vertel jij haarfijn over een anders priveleven..............dat vindt ik zo schandalig om te lezen......... het blijkt maar weer dat ik elke keer weer gelijk heb over marokkenen en hun beroepsgeheim....................dat je het erg vindt kan ik me voorstellen, zou ik ook zijn.........maar hier aan de grote klok hangen????? maar goed ik hoop dat t goed met ze komt inshaallah.................

ZA3TAR
17-11-2006, 20:38
tfoe wat heb ik een hekel aan dit soort mannen jakkes, een enkeltje hel dat zal m leren

ZA3TAR
17-11-2006, 20:39
jij hebt t hier over beroepsgehein........................ maar ondertussen vertel jij haarfijn over een anders priveleven..............dat vindt ik zo schandalig om te lezen......... het blijkt maar weer dat ik elke keer weer gelijk heb over marokkenen en hun beroepsgeheim....................dat je het erg vindt kan ik me voorstellen, zou ik ook zijn.........maar hier aan de grote klok hangen????? maar goed ik hoop dat t goed met ze komt inshaallah................. toch verteld zij het anoniem en noemt ze geen namen dus ik zie de probleem er niet van

Pebble
17-11-2006, 20:41
Je zegt het zelf...BEROEPSGEHEIM!!!!!! Maar je loopt hier doodleuk andermans vuile was buiten te hangen...:moe:

lilchakir
17-11-2006, 20:41
Nou dames, ik was vandaag aan het werk en moest weer wat meemaken wat toch nog in je hoofd blijft spoken. Ik werk in de zorg en ken heel veel patienten. Een jonge dame van ongeveer 24 jaar (marok. afkomst) die ook patient is bleef vaak bij mij hangen omdat ze graag weer zwanger wilde worden. Zij en haar man hebben al een dochtertje van ongeveer 3 jaar. Nou was haar man een keer langs geweest en vandaag belde hij. Hij wilde een uitslag van een test weten. Toen ik zijn dossier opende om het met hem erover te hebben zag ik dat de indicatie van de test was omdat hij onveilig sex had gehad. Het eerste wat er door mij heen ging is wat een klootzak....je gaat vreemd. Ik zag het al helemaal voor mij. Zijn vrouw binnen lopen en helemaal blij omdat ze graag nog een kind van hem wilt etc etc. Nou weet zij niet dat hij vreemd gaat. Het liefst zou ik haar willen zeggen wat er aan de hand is maar ivm beroepsgeheim kan je niks doen. Ik vind het zo naar voor haar dat ik vandaag naar huis ging met haar in mijn gedachten en toch denk ik er nog aan. Ik had een gesprek met mijn man hierover en hij kon zijn ogen niet geloven. Die man heeft geen hart. Je vrouw en dochtertje zitten thuis op je te wachten en hij doet vuile praktijken buiten. Sorry wil dit even delen met jullie, het zat nog steeds op mijn hart. Hoe kan zo'n iemand zo wreed zijn..... het is idd een rotstreek van die vent:confused: maar effe een vraag beroepsgeheim, mag je dat wel aan je man vertellen dan ?

Pebble
17-11-2006, 20:42
toch verteld zij het anoniem en noemt ze geen namen dus ik zie de probleem er niet van maar voor hetzelfde geldt....leest de vrouw in kwestie ook toevallig mee en herkent ze haarzelf hierin....ik hoop maar voor d'r dat ze geen M.nl lid is....:moe:

ZA3TAR
17-11-2006, 20:45
maar voor hetzelfde geldt....leest de vrouw in kwestie ook toevallig mee en herkent ze haarzelf hierin....ik hoop maar voor d'r dat ze geen M.nl lid is....:moe: zolang je geen namen noemt, is het echt geen probleem, ik heb ooit eens bij een huisarts gewerkt geloof mij hij zij tegen mij, als je wilt praten over je werk geen probleem, maar noem nooit namen want dan behoud je je beroepsgeheim

shariza
het hele probleem is............... dat wij zelfs weten wat er in de dossier staat, wat de echtgenoot zelfs niet weet..................ondertussen weet heel marok.nl t als die vrouw dit leest of de vriendinnen, familie dan is dat een groot probleem............................je moet maar zo denken........................ het kan jij zijn..................of je zus.........maar ja wie ben ik.....................

-Bubbels-
Ja zo'n neiging krijg je ook. Trouwens hij deed een soa test. Die sukkel denkt dat hij wat heeft opgelopen en is bang dat hij dat aan zijn vrouw zal overdragen. Dan weet zij genoeg als het positief was. Test was negatief dus dat is helemaal klote. Nu weet zij van niks. als de test negatief is.. dan kun je beter niks zeggen en hopen dat het 1 malig was.. soms is het beter dat je iets niet weet denk ik.. al is hij een vuile klootzak... @ shariza.. mag ze toch best zeggen.. niemand weet om welke gezin het gaat en wie zij is en welk ziekenhuis ze werkt..

teletubbie
17-11-2006, 20:47
is het naar voren gekomen, dat hij vreemd is gegaan! of denk jij dat!

ZA3TAR
17-11-2006, 20:48

het hele probleem is............... dat wij zelfs weten wat er in de dossier staat, wat de echtgenoot zelfs niet weet..................ondertussen weet heel marok.nl t als die vrouw dit leest of de vriendinnen, familie dan is dat een groot probleem............................je moet maar zo denken........................ het kan jij zijn..................of je zus.........maar ja wie ben ik..................... zolang er geen namen worden genoemd dan zou het iedereen wel kunnen zijn, waneer er namen worden genoemd dan is het natuurlijk een ander verhaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8