Bekijk originele versie : Als Een Arabier Berberz Probeert Te Praten
IK VIN DA WEL GRAPPIG :D IK LEER MN MATTIE ALTIJD BERBERZ OMDAT HIJ DAT STOER VIND :bril: ZEGT HIJ WAAROM WEET IK NIET MAAR IK MOET HET HEM WEL LEREN MAAR IK LACH ME ALTIJD DOOD :giechel: ALS HIJ BERBERZ BEGINT TE PRATEN IZ ZO GRAPPIG :D
MAAR HIJ BEGINT HET TE LEREN IZ EEEN GOEDE STUDENT :D
MAAR VOLGENS MIJ VINDEN ARABIEREN HET BEST WEL STOER OFSO BERBERZ PRATEN :confused: OF NIET DAN :zwaai:
ze3maze3ma
21-07-2003, 18:52
te ska te ska....siewer temzouaroe enieth tmezigt :ego:
BerberLayD
21-07-2003, 19:03
hahaa als een arabierr thmzight praat lch ik me kapoet hahahaha
walla ilah,..arabieren willen stiekem tog berbers zijn:hihi: SOMMIGE
Origineel gepost door zegmazegma
te ska te ska....siewer temzouaroe enieth tmezigt :ego:
TAZZ BEN JE ONGESTELD OFSO :kwaad:
TAZUD EDSIWRA ETMAZIGT JALLAH MISMJOEREN SHEM DEWAD GANA3 DA EWAR :o
BerberLayD
21-07-2003, 19:09
Origineel gepost door NOURD1N
TAZZ BEN JE ONGESTELD OFSO :kwaad:
TAZUD EDSIWRA ETMAZIGT JALLAH MISMJOEREN SHEM DEWAD GANA3 DA EWAR :o :rolleyes: siewer zewra CAPSLOCK ejemschoem..ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
fatimaatjee
21-07-2003, 19:12
wejooooooww maga tekem eznoen koerchi maga!!!
niesch gahe mere tekem eznoen met elkaar!!! toeke skaam skoerchi nieg gem aardig met elkaar!!! :D
fatimaatjee
21-07-2003, 19:23
:jeweetog:
:rolleyes: wat grappig zeg als ik zeg tegen een berber in het arabisch heey hoe gaat het !!!!
is het meteen wejoow niks terrug zeggen want ze scheld me uit!!! das pas ezelachtig!!! :maf:
fatimaatjee
21-07-2003, 19:24
als ik dat zeg tegen arabier bedoel ik!!! :D arabieren hebben me helemaal :maf2: gemaakt door die lompe woorden van ze!! ik wordt er gek van!!
Origineel gepost door BerberLayD
:rolleyes: siewer zewra CAPSLOCK ejemschoem..ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
TAZ TIGSI MOGROER QAWED
BerberLayD
21-07-2003, 19:37
TAZ TIGSI MOGROER QAWED oet koewthe3 shie:lekkerpuh:
BentDagilia
21-07-2003, 19:56
Ik ben zelf arabier en ik probeer ook berbers te leren omdat ik veel berberse mensen ken dus vriendinnen en vrienden en me vriend die is een berber dus des te meer reden voor mij om het te leren..ik begin al een paar woorden te begrijpen.. Vooral bij liedjes kan ik het een en ander goed uitspreken... :D :goedzo: goed van mezelf hè :D
MariamaMslma
21-07-2003, 20:10
Ik vind het gewoon handig als ik beide dialecten zou kunnen spreken.
Ik probeer ook veel berbers te leren van mijn vriendinnen omdat ik het gewoon leuk vind en om de bovenstaande reden.
En andersom is het precies hetzelfde, mijn vriendin wil heel graag arab. leren en daar is ze goed mee bezig.
En als wij elkaars dialecten proberen te spreken lig je geheid in een deuk om ons allebei.
:D
oet koewthe3 shie:lekkerpuh:
praat dan met beetje respect want tfoe is geen mooi woordje ok
siewer zewra CAPSLOCK ejemschoem..
siewer zewra CAPSLOCK ejemschoem..ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
voor al deze zin
.ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
moet ik dan nog aardig blijven denk eve na ok alvast bedankt :o
BerberLayD
21-07-2003, 20:57
praat dan met beetje respect want tfoe is geen mooi woordje ok
siewer zewra CAPSLOCK ejemschoem..ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
voor al deze zin
.ghahaa CAPSLOCK-gevalletjes..tfoe...siewer normal ejemscoemmmmmmm
moet ik dan nog aardig blijven denk eve na ok alvast bedankt :o dan niet met capslock praten AUB want je doet me egt zjnoen met die capslock...:ego:
Mijn leert berbers van het bandje Rabia en Bouzian..... we lachen ons dood, maar hij doet het heel goed
Ben trots op hem!
LIefs Safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.