Bekijk originele versie : woerden of gouda en wat zijn leuke wijken?
tuinboon
17-11-2006, 19:21
Ik wil dichter bij mijn werk gaan wonen,maar mijn vriend houdt net van grote stad dus wil ik voor woerden of gouda kiezen, is ook heel betaalbaar,
maar ik laat een leuke huis in een gezellige buurt achter,en wil best kleiner wonen als het maar in een buurt is waar de mensen gezellig met elkaar omgaan en kinderen lekker kunnen spelen, wie woont er in gouda of woerden en wat zijn daar leuke buurten en wat absoluut niet???????
HELP
en wat z=vinden jullie van nieuwbouw in den haag, schilderswijk, transvaal of spoorwijk, zijn moooie huizenen niet duur maar ken den haag niet goed.....
hanane_13
17-11-2006, 19:23
ik woon in gouda!
Doenya25
17-11-2006, 20:02
Woerden is saai!.... vind ik in ieder geval... :)
lilchakir
17-11-2006, 20:13
Ik wil dichter bij mijn werk gaan wonen,maar mijn vriend houdt net van grote stad dus wil ik voor woerden of gouda kiezen, is ook heel betaalbaar,
maar ik laat een leuke huis in een gezellige buurt achter,en wil best kleiner wonen als het maar in een buurt is waar de mensen gezellig met elkaar omgaan en kinderen lekker kunnen spelen, wie woont er in gouda of woerden en wat zijn daar leuke buurten en wat absoluut niet???????
HELP heb der bijna 3 jaar gewoond :jammer: in gouda daar is mijn oudste geboren .ben blij dat ik daar weg ben, lijkt me niks om daar je kinderen op te laten groeien ,tenminste niet die krottewijk waar ik heb gewoond :p
Mudjahida
17-11-2006, 20:17
heb der bijna 3 jaar gewoond :jammer: in gouda daar is mijn oudste geboren .ben blij dat ik daar weg ben, lijkt me niks om daar je kinderen op te laten groeien ,tenminste niet die krottewijk waar ik heb gewoond :p
Oosterwei? hahaha
ik heb daar bijna mijn hele jeugd en stukje van mijn volwassen zijn meegemaakt :D maar soubhanaallah wij hebben het echt getroffen met bijna al onze buren..
maar ik zou nu ook niet snel kiezen om mijn kids in Gouda op te laten groeien..
Moslima27
17-11-2006, 20:19
Oosterwei? hahaha
ik heb daar bijna mijn hele jeugd en stukje van mijn volwassen zijn meegemaakt :D maar soubhanaallah wij hebben het echt getroffen met bijna al onze buren..
maar ik zou nu ook niet snel kiezen om mijn kids in Gouda op te laten groeien.. hee waarom niet meid:confused: ik ben nl bezig om een huis in gouda te krijgen.maar dan wel in de wijk bloemendaal.is dat goed:confused:
Mudjahida
17-11-2006, 20:23
hee waarom niet meid:confused: ik ben nl bezig om een huis in gouda te krijgen.maar dan wel in de wijk bloemendaal.is dat goed:confused:
ik weet niet.. je moet het maar willen, ik vind Gouda helaas achteruit gegaan de laatste jaren.. Maar je hebt trouwens in Bloemendaal wel plekken die rustig zijn hoor alhamdoelillah en waar je dus rustig met je gezinnetje kan wonen, ook Goverwelle heeft nog leuke rustige gezellige plekken ;)
Maar wel oppassen met waar je in Bloemendaal een huisje gaat aannemen hahah
lilchakir
17-11-2006, 20:24
Oosterwei? hahaha
maar ik zou nu ook niet snel kiezen om mijn kids in Gouda op te laten groeien..
:hihi: het was op zich wel gezellig daar niet van:o maar als je je hele leven naast alleen maar nederlanders hebt gewoond.en dan in eens in oosterwei :maf2: waar de pampers je om de oren vliegen van balkon naar balkon. en waar je je jurken eerst moet opliften .om te voor komen dat je pis aan djelleba hebt zitten :moe: ooh ja en die hoekjes die jongeren vormen .kon ik ook slecht tegen ,in ieder hoek stonden wel tig jongens .mouhiem selka3r iegfienoe zie besief:o
Moslima27
17-11-2006, 20:25
ik weet niet.. je moet het maar willen, ik vind Gouda helaas achteruit gegaan de laatste jaren.. Maar je hebt trouwens in Bloemendaal wel plekken die rustig zijn hoor alhamdoelillah en waar je dus rustig met je gezinnetje kan wonen, ook Goverwelle heeft nog leuke rustige gezellige plekken ;)
Maar wel oppassen met waar je in Bloemendaal een huisje gaat aannemen hahah oke thanx.ik dacht trouwens dat bloemendaal een rustige wijk is.niet dus:hihi:
Mudjahida
17-11-2006, 20:26
:hihi: het was op zich wel gezellig daar niet van:o maar als je je hele leven naast alleen maar nederlanders hebt gewoond.en dan in eens in oosterwei :maf2: waar de pampers je om de oren vliegen van balkon naar balkon. en waar je je jurken eerst moet opliften .om te voor komen dat je pis aan djelleba hebt zitten :moe: ooh ja en die hoekjes die jongeren vormen .kon ik ook slecht tegen ,in ieder hoek stonden wel tig jongens .mouhiem selka3r iegfienoe zie besief:o
hahaha meskiena, idd als je het niet gewend bent dan moet je daar zeker niet aan beginnen :hihi: dan lijkt het alsof je in een oorlogsgebied terecht bent gekomen..
Mudjahida
17-11-2006, 20:28
oke thanx.ik dacht trouwens dat bloemendaal een rustige wijk is.niet dus:hihi:
haha niet overal helaas.. Gouda is echt een marokkanenstad, geen enkele wijk is gevrijwaard van mgharba en tja waar veel Marokkanen zijn is veel rwiena helaas.. :hihi:
ik dol je maar schat hahah, je hebt echt wel leuke plekjes in Bloemendaal waar je kan wonen :) maar wel gewoon goed kijken voor je iets aanneemt, misschien even in die buurt rondvragen hoe het daar aan toe gaat enz ;)
lilchakir
17-11-2006, 20:33
hahaha meskiena, idd als je het niet gewend bent dan moet je daar zeker niet aan beginnen :hihi: dan lijkt het alsof je in een oorlogsgebied terecht bent gekomen..
:o ik vond het jammer dat ik daar geen laagbouw woning kreeg .moest zeker minimaal 5 jaar wachten. en dan was de vraag nog of ik niet weer een flatje kreeg . terwijl hier waar ik nu woon 2 maanden ingeschreven stond, en een mega huis kreeg aangeboden :maf2: soms mis ik gorda wel :hihi:
Moslima27
17-11-2006, 20:46
:o ik vond het jammer dat ik daar geen laagbouw woning kreeg .moest zeker minimaal 5 jaar wachten. en dan was de vraag nog of ik niet weer een flatje kreeg . terwijl hier waar ik nu woon 2 maanden ingeschreven stond, en een mega huis kreeg aangeboden :maf2: soms mis ik gorda wel :hihi: en waar woon je nu als ik vragen mag:o
hanane_13
17-11-2006, 21:14
hee waarom niet meid:confused: ik ben nl bezig om een huis in gouda te krijgen.maar dan wel in de wijk bloemendaal.is dat goed:confused:
bloemendaal is top!!!!!!!!!!!!!!!!
ik woon zelf ook in de wijk bloemendaal.
tuinboon
17-11-2006, 21:29
geen enkele goede wijk in de buurt vasn het statuion ???????????? budget topt 250.000?????????????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.