Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lance Armstrong klopt Jan Ullrich!!!

BentDagilia
21-07-2003, 17:01

Dit was echt een spannende ettappe!!! Het is Lance armstrong weer gelukt.. ondanks een valpartij... Jan ulrich wachte nog op hem maar Lance armstrong had schijt en reed hem zonder te bedanke voorbij en liet hem zitten... :rolleyes: Ik gunde het Jan Ullrich en Lance armstrong niet.... wat vonden jullie van deze etappe???

ClaudioLopez
21-07-2003, 17:24
ulrich was dood moe man, tuurlijk ging armstrong hem voorbij, zama hij moet naast hem gaan fietsen tot de finish

Saidat0en
21-07-2003, 17:24
Origineel gepost door JANACHMED normaal gesproken als ik de tour de france zie ...denk ik: tfoe ..wat een zieke mensen ...met 40 graden fietsen soms 250km .... :confused: maar nu ..alleen maar respect voor zulke mensen ......echte mannen zijn dat.. maar kijk niet zo vaak ..... een beetje saai( behalve een demarage) Eindelijke een fatsoenlijke avatar .. :rolleyes:

arabchrstn
21-07-2003, 17:26
Het was weer ouderwets Armstrong. Wat niet te ontkennen valt is dat hij de meest uitgekookte renner is. Aan de ene kant gun ik het Jan heel erg, maar hij laat zichzelf zo ontzettend goed kennen... Hij is gewoon minder slim... Hij had ook niet moeten wachten. Toen Armstrong op hem wachtte twee jaar geleden was het een veel grotere valpartij. Nu heeft hij Armstrong min of meer een handje geholpen... Het was sociaal, maar niet slim.. De beste heeft gewonnen, het is niet anders...

Cannavaro
21-07-2003, 17:45

Zoals iemand al zei heb ik ook echt respect voor die gasten die meer dan 4 uren een bergetappe rijden. Ik heb ook respect voor Lance Armstrong. Ongeveer 10 jaar geleden hadden ze hem dood verklaard aan een verschrikkelijke ziekte en nu kan hij voor de 5e keer de Tour winnen. ECHT RESPECT:goedzo:

BentDagilia
21-07-2003, 18:09
Ik heb meer respect voor Jan Ulltich die verschillende rondes rijd en de Tour de France erbij..lance Armstrong concentreert zich alleen maar op de tour de france en dit vind ik erg oneerlijk tegenover de andere renenr die verschillende rondes al hebben gereden... Lance Armstrong is een vechter, dat heeft ie bewezen en ja hij was de beste vandaag hoewel ik Jan ullrich het echt gewoon meer gunde die man had goed gereden en ja ik mag hem gewoon meer ook gewoon omdat ik hem wat vriendelijker vind over komen enzo.. Willen jullie me misschien wat meer vertellen over die val partij in een ravijn of zo van jan ullrich... En Knapgast dat verklaart het wachten op Armstrong.... wel goed van hem :goedzo: Hij is niet vergeten dat armstrong ook ooit op hem heeft gewacht...

Chaimae
21-07-2003, 18:15
Mijn broer heeft het me allemaal proberen uit te leggen...Maar ksnap er geen bal van....:maf2: Ik had gezien toen die armstrong ofsjoo een schouderklopje aan iemand gaf terwijl tie reed..:D Sorry voor mijn onzin...Ik vond nergens een leuke topic...

Cannavaro
21-07-2003, 18:27
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik heb meer respect voor Jan Ulltich die verschillende rondes rijd en de Tour de France erbij..lance Armstrong concentreert zich alleen maar op de tour de france en dit vind ik erg oneerlijk tegenover de andere renenr die verschillende rondes al hebben gereden... Lance Armstrong is een vechter, dat heeft ie bewezen en ja hij was de beste vandaag hoewel ik Jan ullrich het echt gewoon meer gunde die man had goed gereden en ja ik mag hem gewoon meer ook gewoon omdat ik hem wat vriendelijker vind over komen enzo.. Willen jullie me misschien wat meer vertellen over die val partij in een ravijn of zo van jan ullrich... En Knapgast dat verklaart het wachten op Armstrong.... wel goed van hem :goedzo: Hij is niet vergeten dat armstrong ook ooit op hem heeft gewacht... Lieve meid de Tour de France is de belangrijkste en een van de zwaarste rondes. Dat is juist slim van Armstrong. Ullrich daarentegen heeft dit seizoen ook niet veel gereden aangezien hij maanden geblesseerd is geweest :) De Tour de France kun je zien als het WK voetbal maar dan voor wielrennen ;) Thallay :zwaai:

BentDagilia
21-07-2003, 18:30
ja oke maar dan nog :D ik mag hem niet omdat de hele ploeg voor hem rijd dat vind ik ook zoiets doms :D de Us postals rijden in diest van Armstrong... volgens mij mogen hun geen eens de tour winnen en stata dat zelfs in hun contract!! dat zou ik dus nooit doen.. in dienst rijden van een persoon en dan zelf geen ene moer winnen...

Cannavaro
21-07-2003, 18:35
Origineel gepost door Bent Dagilia ja oke maar dan nog :D ik mag hem niet omdat de hele ploeg voor hem rijd dat vind ik ook zoiets doms :D de Us postals rijden in diest van Armstrong... volgens mij mogen hun geen eens de tour winnen en stata dat zelfs in hun contract!! dat zou ik dus nooit doen.. in dienst rijden van een persoon en dan zelf geen ene moer winnen... Dat is teamwork en ze worden er goed voor betaald. Bij wielrennen gaat het erom dat je team voor je werkt en zo hoort dat ook :) Daar worden wielrenners voor geselecteerd.

BentDagilia
21-07-2003, 18:59
teamwork My ass :D hahaha Kijk ik zie teamwork als dat iedereen gelijke kansen heeft in een team en ja Geld Geld Geld... wat een geldwolfen zijn die Amerikanen... Ik vind dat als je talent hebt dat je die ook moet benutten, VOOR jezelf en voor andere mag dat ook best maar je moet je niet laten omkopen en dan je talenten deels niet tonen terwijl je bartsensvol talent zit maar ja Alleen Armstrong mag winnen... en ze hebben denk ik geen enkel inspraak ze worden toch goed betaald dus ze nemen je het recht van mening ook af enzo.. ik zou liever voor een onbekende kleine groep rijden waar je , je talenten kan laten zien dan in een grote bekende groep rijden waarvoor je , voor iemand Moet rijden...

Cannavaro
21-07-2003, 19:04
Origineel gepost door Bent Dagilia teamwork My ass :D hahaha Kijk ik zie teamwork als dat iedereen gelijke kansen heeft in een team en ja Geld Geld Geld... wat een geldwolfen zijn die Amerikanen... Ik vind dat als je talent hebt dat je die ook moet benutten, VOOR jezelf en voor andere mag dat ook best maar je moet je niet laten omkopen en dan je talenten deels niet tonen terwijl je bartsensvol talent zit maar ja Alleen Armstrong mag winnen... en ze hebben denk ik geen enkel inspraak ze worden toch goed betaald dus ze nemen je het recht van mening ook af enzo.. ik zou liever voor een onbekende kleine groep rijden waar je , je talenten kan laten zien dan in een grote bekende groep rijden waarvoor je , voor iemand Moet rijden... Waarom word je niet mental coach bij US postal :D Er zit talent in je :)

BentDagilia
21-07-2003, 19:11
omdat ik geen zin heb om helemaal naar Amerika af te reizen :ego: ik wilnog wel ieder jaar met de Auto naar Marokko als het kan ;)

Cannavaro
21-07-2003, 19:13
Origineel gepost door Bent Dagilia omdat ik geen zin heb om helemaal naar Amerika af te reizen :ego: ik wilnog wel ieder jaar met de Auto naar Marokko als het kan ;) Wollahilla :D :zwaai: