Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de meisjes/dames van Marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
21-07-2003, 15:51

Asalamu Alaykoum.. Ik heb vroeger nog een aantal topics geopend...die respect vragen voor de meisjes en vrouwen..en in het bijzonder voor de Marokkaanse meisjes en vrouwen.. Waarom... Het kan niet zijn..dit is mijn mening en ik denk van nog andere mannen..dat de belangrijkste persoon in het gezin en in de samenleving, en dat is en blijft de vrouw..hoe je het ook draait of keert..dat deze persoon zoveel vooroordelen en verwijten krijgt te verwerken..die meestal zijn ingegeven door niet verwerkte frustraties of niet volledige informatie..of allebei. Je zal mij niet horen zeggen..dat alle Marokkaanse meisjes en vrouwen volgens de Islam-leer leven...maar dit geldt ook voor jongens en mannen..en ieder weet heel goed wat kwaad en goed is..laat dit zeer duidelijk zijn. De meerderheid van de Marokkaanse meisjes en vrouwen zijn TOP..en in deze topic wil ik ze steunen.. Als men in discussie wil gaan met een meisje of vrouw...mag je nooit direct met verwijten en vooroordelen komen..want ik lees hier op dit forum..dat het veel te veel gebeurt..alleen met respect kun je een volwaardige discussie starten..nooit met verwijten. Een vrouw is ook je moeder, je zuster,je vrouw, je dochter, je tante, je oma...respecteer de andere vrouwen zoals je familie respecteert.. En wie zware fouten maakt..zal Allah (swt) met deze persoon (vrouw of man) bezighouden...hou jij maar met je leven bezig..dat is al heel veel, geloof mij maar... En wil je toch iemand iets bijbrengen of corrigeren...doe het dan met tact en respect..en als het niet lukt..ga met respect weg..maar nooit vernederen..nooit..want dit is het ergste wat je een mens kan aandoen. Nou...ik hoop van harte dat deze topic iets positiefs kan bijdragen.. Wie ben ik...een persoon gelijk iedereen.. De oude leden kennen mij nog..voor de nieuwe zal ik mij even voorstellen.. Mijn naam is Mahammed ben alhamdu'lilaah gelukkig getrouwd, heb 3 kinderen en woon in België...heb een vaste job als onderhoudstechnieker..hobby..lezen en knutselen aan computers..ondanks het geknutsel werken deze heel goed :D heb al 3 gebouwd..help graag mensen die hulpbehoevend zijn.. Verder mijn doel...is haj incha'allah..en sterven als moslim..amin yarabi al3alamin..

Oem_Lena
21-07-2003, 15:53
een :wijs: broeder :goedzo:

MariamaMslma
21-07-2003, 16:05
Tbarkellah wat een geweldige instelling van je. Alles moet van 2 kanten komen natuurlijk, sommige dames kunnen er ook wat van. Maar uiteindelijk trouw je niet met alle mannen of vrouwen, je trouwt met 1 persoon, en het respect, begrip, communicatie en vertrouwen naar elkaar toe is allerbelangrijkst. Ik hoop inshaAllah dat er voor mij(en al mijn zuster fe dien met mij) een mslem is weggelegd met zo'n instelling en prachtig doel voor ogen :goedzo:

-xxx-Rachida
21-07-2003, 16:59
M.J hazz spoken...;)

Lady_Cazawia
21-07-2003, 17:01

:goedzo:..:goedzo:...:goedzo:...!!!

rahmona
21-07-2003, 17:08
Origineel gepost door Mohammed Justice Asalamu Alaykoum.. Ik heb vroeger nog een aantal topics geopend...die respect vragen voor de meisjes en vrouwen..en in het bijzonder voor de Marokkaanse meisjes en vrouwen.. Waarom... Het kan niet zijn..dit is mijn mening en ik denk van nog andere mannen..dat de belangrijkste persoon in het gezin en in de samenleving, en dat is en blijft de vrouw..hoe je het ook draait of keert..dat deze persoon zoveel vooroordelen en verwijten krijgt te verwerken..die meestal zijn ingegeven door niet verwerkte frustraties of niet volledige informatie..of allebei. Je zal mij niet horen zeggen..dat alle Marokkaanse meisjes en vrouwen volgens de Islam-leer leven...maar dit geldt ook voor jongens en mannen..en ieder weet heel goed wat kwaad en goed is..laat dit zeer duidelijk zijn. De meerderheid van de Marokkaanse meisjes en vrouwen zijn TOP..en in deze topic wil ik ze steunen.. Als men in discussie wil gaan met een meisje of vrouw...mag je nooit direct met verwijten en vooroordelen komen..want ik lees hier op dit forum..dat het veel te veel gebeurt..alleen met respect kun je een volwaardige discussie starten..nooit met verwijten. Een vrouw is ook je moeder, je zuster,je vrouw, je dochter, je tante, je oma...respecteer de andere vrouwen zoals je familie respecteert.. En wie zware fouten maakt..zal Allah (swt) met deze persoon (vrouw of man) bezighouden...hou jij maar met je leven bezig..dat is al heel veel, geloof mij maar... En wil je toch iemand iets bijbrengen of corrigeren...doe het dan met tact en respect..en als het niet lukt..ga met respect weg..maar nooit vernederen..nooit..want dit is het ergste wat je een mens kan aandoen. Nou...ik hoop van harte dat deze topic iets positiefs kan bijdragen.. Wie ben ik...een persoon gelijk iedereen.. De oude leden kennen mij nog..voor de nieuwe zal ik mij even voorstellen.. Mijn naam is Mahammed ben alhamdu'lilaah gelukkig getrouwd, heb 3 kinderen en woon in België...heb een vaste job als onderhoudstechnieker..hobby..lezen en knutselen aan computers..ondanks het geknutsel werken deze heel goed :D heb al 3 gebouwd..help graag mensen die hulpbehoevend zijn.. Verder mijn doel...is haj incha'allah..en sterven als moslim..amin yarabi al3alamin.. :goedzo: ik lees jou topics altijd met veel plezier......

camjo
21-07-2003, 21:20
Chokran allemaal voor jullie reacties.. :o Het is goed om de mensen af en toe even hun aandacht te vragen..om hier eventjes stil bij te staan..mensen vergeten soms te snel. Ik vraag jullie om op deze topic af en toe te reageren..zodat deze naar voren komt.. Nogmaals chokran..

camjo
21-07-2003, 21:21
Origineel gepost door rahmona :goedzo: ik lees jou topics altijd met veel plezier...... Chokran oegti rahmona..

_MaJesTeiT_
21-07-2003, 21:27
Origineel gepost door Mohammed Justice Asalamu Alaykoum.. Ik heb vroeger nog een aantal topics geopend...die respect vragen voor de meisjes en vrouwen..en in het bijzonder voor de Marokkaanse meisjes en vrouwen.. Waarom... Het kan niet zijn..dit is mijn mening en ik denk van nog andere mannen..dat de belangrijkste persoon in het gezin en in de samenleving, en dat is en blijft de vrouw..hoe je het ook draait of keert..dat deze persoon zoveel vooroordelen en verwijten krijgt te verwerken..die meestal zijn ingegeven door niet verwerkte frustraties of niet volledige informatie..of allebei. Je zal mij niet horen zeggen..dat alle Marokkaanse meisjes en vrouwen volgens de Islam-leer leven...maar dit geldt ook voor jongens en mannen..en ieder weet heel goed wat kwaad en goed is..laat dit zeer duidelijk zijn. De meerderheid van de Marokkaanse meisjes en vrouwen zijn TOP..en in deze topic wil ik ze steunen.. Als men in discussie wil gaan met een meisje of vrouw...mag je nooit direct met verwijten en vooroordelen komen..want ik lees hier op dit forum..dat het veel te veel gebeurt..alleen met respect kun je een volwaardige discussie starten..nooit met verwijten. Een vrouw is ook je moeder, je zuster,je vrouw, je dochter, je tante, je oma...respecteer de andere vrouwen zoals je familie respecteert.. En wie zware fouten maakt..zal Allah (swt) met deze persoon (vrouw of man) bezighouden...hou jij maar met je leven bezig..dat is al heel veel, geloof mij maar... En wil je toch iemand iets bijbrengen of corrigeren...doe het dan met tact en respect..en als het niet lukt..ga met respect weg..maar nooit vernederen..nooit..want dit is het ergste wat je een mens kan aandoen. Nou...ik hoop van harte dat deze topic iets positiefs kan bijdragen.. Wie ben ik...een persoon gelijk iedereen.. De oude leden kennen mij nog..voor de nieuwe zal ik mij even voorstellen.. Mijn naam is Mahammed ben alhamdu'lilaah gelukkig getrouwd, heb 3 kinderen en woon in België...heb een vaste job als onderhoudstechnieker..hobby..lezen en knutselen aan computers..ondanks het geknutsel werken deze heel goed :D heb al 3 gebouwd..help graag mensen die hulpbehoevend zijn.. Verder mijn doel...is haj incha'allah..en sterven als moslim..amin yarabi al3alamin.. Helemaal met je eens......:goedzo:

RIF_CHICKIE
21-07-2003, 21:28
:goedzo: :goedzo: soekran broeder!!

Karmalita
21-07-2003, 21:45
Mijn complimenten...:)

sweetflower
21-07-2003, 21:46
Alleen al het feit dat je erbij stilstaat. :Iluvu: ...en dan nog hier zetten, masha allah broeder!

Ciham
22-07-2003, 11:41
ik heb je verhaal niet gelezen, veel te lang, maar je krijgt een pluim voor zoveel tekst :D

BENTGHATAR
22-07-2003, 11:42
Origineel gepost door Mohammed Justice Asalamu Alaykoum.. Ik heb vroeger nog een aantal topics geopend...die respect vragen voor de meisjes en vrouwen..en in het bijzonder voor de Marokkaanse meisjes en vrouwen.. Waarom... Het kan niet zijn..dit is mijn mening en ik denk van nog andere mannen..dat de belangrijkste persoon in het gezin en in de samenleving, en dat is en blijft de vrouw..hoe je het ook draait of keert..dat deze persoon zoveel vooroordelen en verwijten krijgt te verwerken..die meestal zijn ingegeven door niet verwerkte frustraties of niet volledige informatie..of allebei. Je zal mij niet horen zeggen..dat alle Marokkaanse meisjes en vrouwen volgens de Islam-leer leven...maar dit geldt ook voor jongens en mannen..en ieder weet heel goed wat kwaad en goed is..laat dit zeer duidelijk zijn. De meerderheid van de Marokkaanse meisjes en vrouwen zijn TOP..en in deze topic wil ik ze steunen.. Als men in discussie wil gaan met een meisje of vrouw...mag je nooit direct met verwijten en vooroordelen komen..want ik lees hier op dit forum..dat het veel te veel gebeurt..alleen met respect kun je een volwaardige discussie starten..nooit met verwijten. Een vrouw is ook je moeder, je zuster,je vrouw, je dochter, je tante, je oma...respecteer de andere vrouwen zoals je familie respecteert.. En wie zware fouten maakt..zal Allah (swt) met deze persoon (vrouw of man) bezighouden...hou jij maar met je leven bezig..dat is al heel veel, geloof mij maar... En wil je toch iemand iets bijbrengen of corrigeren...doe het dan met tact en respect..en als het niet lukt..ga met respect weg..maar nooit vernederen..nooit..want dit is het ergste wat je een mens kan aandoen. Nou...ik hoop van harte dat deze topic iets positiefs kan bijdragen.. Wie ben ik...een persoon gelijk iedereen.. De oude leden kennen mij nog..voor de nieuwe zal ik mij even voorstellen.. Mijn naam is Mahammed ben alhamdu'lilaah gelukkig getrouwd, heb 3 kinderen en woon in België...heb een vaste job als onderhoudstechnieker..hobby..lezen en knutselen aan computers..ondanks het geknutsel werken deze heel goed :D heb al 3 gebouwd..help graag mensen die hulpbehoevend zijn.. Verder mijn doel...is haj incha'allah..en sterven als moslim..amin yarabi al3alamin.. Massallah........... :Iluvu: :goezdzo:

doc25
22-07-2003, 11:43

Origineel gepost door kelly Mensen die de zwaarste last dragen zullen vaak ook het meest belast worden... In dit geval is het de vrouw.... klinkt heel intelligent, maar het is het niet als je er goed naar kijkt :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6