ze3maze3ma
21-07-2003, 13:30
paar dagen geleden.. zat ik zo met me vriendin in een parkje en wij hadden niets te doen.. zei ik zo kom we gaan fietsen kijken of wat te beleven is... nou niets....gewoon rondhangen overal.... dus toen zagen we een n.i.g.e.r. die zat zo naar ons te kijken echt de heletijd. fiesten we langs en ik zat weer achterop weet je zat hij echt de heletijd zo te kijken en ik dacht zo wat doet hij! dus ik weer met me groote bek : jaa kijk maar goed jaa lekker is ze jaah echt wel wil je haar? kom maar hier HIJ KWAM OOK ERAAN!!!!!:schok: dus wij heel hard fietsen ik viel van die fiets ik had een rok aan zag je mij zo met die rok rennen (al die mocros kijken) ik viel bijna...wahhaa echt erg man was die dag... maar ik ben nog niet klaar... gingen we naar de sneckbar... dus wij daar aan komen lopen...zagen we hem weer :schok: met andere ne.G.e.R.s dus wij weer heel hard rennen kwamen ze ons achterna en ik zag gelukkig mocro bende uit me straat :rolleyes: ging ik naar toe..helemaal huilend kwam ik daarzo... me vriendin moest ook bijna huilenhebben we het aan hun verteld ik weet niet wat ze hebben gedaan maar nu geen een n.ige.r kijkt naar ons...