Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto-inkoop Centrale.... (voornamelijk bedrijfswagens, busjes)

Mr_berkane1986
16-11-2006, 23:24

Auto-inkoop Centrale.... Zoekt per direct naar gebruikte bedrijfsbusjes. GEGARANDEERD de hoogste prijs al zijn er meer mensen die dat roepen... Wij bewijzen dat we het ook waar kunnen maken. Inkoop van Toyota, volkswagen, mazda, hyundai, mitsubishi en nog veeeel meer merken. Een pm-tje kan geen kwaad. NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS Een geheel vrijblijvend advies op maat??? Een Pm-tje meer kost het je niet. GEEN APK, SCHADE en of een TE HOGE KM STAND GEEN BEZWAAR GRAAG PM"EN EN NIET ALS REACTIE DANK U PRIJSINDICATIE TER PLEKKE ZODAT U GERUST KUNT VERGELIJKEN Geen gesmoezemoes en dat soort ongein... Wij bewijzen dat eerlijke kooplui nog bestaan Hoogachtend, Auto-Inkoop Centrale

Enygma777
17-11-2006, 00:05
Autohandelaars en garagisten kunnen niet eerlijk zijn, indien ze dat wel zijn maken ze geen winst, en daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Mr_berkane1986
17-11-2006, 00:13
Graag niet op hem reageren Lutayra deze topic is daarvoor niet bedoeld Zulke bekrompen mensen hebben meestal een hard hoofd praten tegen hun heeft dan ook geen zin.. Trouwens Lutayra jullie doen het ook goed ;)

Enygma777
17-11-2006, 00:59
Ow dus als je winst maakt ben je niet eerlijk? Kom op man welke wereld leef jij? Je moet niet mijn woorden verdraaien. Dat "jullie" winst maken is normaal, maar de MANIER waarop stoort mij wel.

Enygma777
17-11-2006, 01:01

Graag niet op hem reageren Lutayra deze topic is daarvoor niet bedoeld Zulke bekrompen mensen hebben meestal een hard hoofd praten tegen hun heeft dan ook geen zin.. Trouwens Lutayra jullie doen het ook goed ;) Geef gewoon toe dat de branche waar jullie inzitten draait om winst door bedrog. Een autohandelaar of garagist die eerlijk speelt gaat failliet binnen de kortste keren.

Mr_berkane1986
17-11-2006, 01:07
Je moet niet mijn woorden verdraaien. Dat "jullie" winst maken is normaal, maar de MANIER waarop stoort mij wel. effe een inhoudelijke vraag dus geen gebleeer deromheen stel persoon A heeft een auto die hij kwijt wil te veel gelopen te oud de nederlands markt kan er niks mee particulier levert ie dus weinig op... Persoon B in afrika staat te springen om zo een auto te hebben komt in nederland aan kent geen woord nederlands legt aantal contacten met garages. die garages zoeken vervolgens auto's voor die persoon B Persoon A Blij Persoon B Blij Eerlijke kooplui Blij Het zijn meestal de zwartwerkers en tussenhandelaartjes die onze naam verslechteren... En nu mijn vraag Wat stoort jou nou precies :confused: dat ik een bepaalde winstpercentage boek :confused:

tanger1981
17-11-2006, 10:37
mijn vader heeft te koop: VW transporter 2.4 d bouwjaar: eind 1995 (model 1996) dubbel cabine kleur: wit alarm cv op afstand!! kmstand: 249851 dvd speler ALTIJD goed onderhouden WAT GEEF JE VOOR PRIJS BROEDER?

Rabatboy
17-11-2006, 12:04
Jaa en hoeveel geef je voor een..... VW transporter sport edition 2.5TDI met bomvolle opties! Bj 2002-04 model 03''/04'' Caravelle uitvoering dubbele cabine (behalve leer) armsteunen, comfort stoelen met armleuningen en driepuntgordels Elektr inklapbare buitenspiegels verwambare, elektr ramen. Airconditioning Cruise Controle bumpers en spiegels in carrosseriekleur Slechtweer pakket Laadruimte betimmering + lat om lat Lichtmetalen velgen OZ, Achterdak spoiler af fabriek!!! XENON verlichting Blauwe dashbord verlichting Startonderbreker,Trekhaak,Lange uitvoering Centrale deurvergrendeling afstandbediend met 2 dikke klapsleutels. Alarm klasse III met hellingshoekdecetie met CV! Getint glas, Metallic lak Sony radio voorbereiding. Geef een goeie prijs anders blijft die hier voor me pa!

Enygma777
17-11-2006, 18:25
effe een inhoudelijke vraag dus geen gebleeer deromheen stel persoon A heeft een auto die hij kwijt wil te veel gelopen te oud de nederlands markt kan er niks mee particulier levert ie dus weinig op... Persoon B in afrika staat te springen om zo een auto te hebben komt in nederland aan kent geen woord nederlands legt aantal contacten met garages. die garages zoeken vervolgens auto's voor die persoon B Persoon A Blij Persoon B Blij Eerlijke kooplui Blij Het zijn meestal de zwartwerkers en tussenhandelaartjes die onze naam verslechteren... En nu mijn vraag Wat stoort jou nou precies :confused: dat ik een bepaalde winstpercentage boek :confused: Die voertuigen voor export worden dus niet teruggedraaid? ahahahahaha Begrijp je wat ik bedoel. Ik heb veel ervaring met garagisten, ik raad sowieso mensen aan om nieuw te kopen en nooooooooit van garagisten, behalve als ik erbij ben, dan bezorg ik jullie een moeilijke tijd, lol. Maar ja, er zullen wel hier en daar eerlijke mensen tussen zitten, maar spijtig genoeg zeeeeeer uitzonderlijk.

Mr_berkane1986
18-11-2006, 02:04
Die voertuigen voor export worden dus niet teruggedraaid? ahahahahaha Begrijp je wat ik bedoel. Ik heb veel ervaring met garagisten, ik raad sowieso mensen aan om nieuw te kopen en nooooooooit van garagisten, behalve als ik erbij ben, dan bezorg ik jullie een moeilijke tijd, lol. Maar ja, er zullen wel hier en daar eerlijke mensen tussen zitten, maar spijtig genoeg zeeeeeer uitzonderlijk. we verkopen ze met meer dan 4 ton op de teller somige mercedessen rond de 7 ton op de teller In afrika hebben ze niks beter jongen die mensen starten die auto motor doet het dan gaat ie zoo op de boot ;)

Mr_berkane1986
18-11-2006, 02:05
Trouwens Graag PM'EN

ribaatjuh
27-11-2006, 01:51
Zitten jullie op de Keileweg?

hilwa
05-12-2006, 13:00
GEGARANDEERD de hoogste prijs al zijn er meer mensen die dat roepen... hahahaha, de hoogste of de laagste???

Mr_berkane1986
25-01-2007, 14:12
Up, ja :o Hou prive en zakelijk gescheiden lieverd :sjans: up