Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de leugen van 11 september?

Pagina's : [1] 2

LZN
21-07-2003, 06:26

jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich. deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media..................... kijk en huiver......... http://www.oboody.com/mychoice/.

remii
21-07-2003, 11:46
Origineel gepost door achmad jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich. deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media..................... kijk en huiver......... http://www.oboody.com/mychoice/ salaam achmad .. euhh waar moet je precies op klikken om het filmpje te zien .....ik ken geen arabisch namelijk ...

Jupiter
21-07-2003, 11:50
bij het rijtje rechtsboven. Klik op de 2e keuze.

PABLO_ESCOBAR
21-07-2003, 11:54
Origineel gepost door achmad jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich. deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media..................... kijk en huiver......... http://www.oboody.com/mychoice/ wat staat er percies, ik kan geen arabisch lezen :(

KoRnOnTheCops
22-07-2003, 20:15

gaaaaap, is deze discussie niet al tien jaar geleden gevoerd? (Voor de dommeren onder ons: Dit dus niet letterlijk opvatten, want ik weet ook wel dat de aanslag op het WTC niet tien jaar geleden heeft plaatsgevonden)

KoRnOnTheCops
22-07-2003, 20:19
Origineel gepost door achmad heb je wel gekeken naar die foto's? nee

KoRnOnTheCops
22-07-2003, 20:22
nu wel, maar iedere idioot kan zo'n vliegtuig op een foto zetten tegenwoordig

Salaama
22-07-2003, 20:27
Ik zie alleen doodskoppen,,,want heeft het te betekkenen, want ik vat hem niet..

KoRnOnTheCops
22-07-2003, 20:27
ik kan geen arabisch en zie dus totaal niet of het japans is, geef maar de japanse bron

Salaama
22-07-2003, 20:29
Foutje verkeerd geklikt

PABLO_ESCOBAR
22-07-2003, 20:33
Origineel gepost door Salaama Foutje verkeerd geklikt Holly Faking Molly waar heb jij gezeten???? PS: je hebt je gare avatar omgeruild voor een nog gaardere :)

NA3_NA3
22-07-2003, 20:54
jah is allemaal wazig wat je moet je geloven en wat moet je niet geloven ik zit al enige tijd op een interessant forum www.jihadunspun.net raad jullie aan om ff over die 11 september theorieen te gaan checken

haileselassie
22-07-2003, 21:16
ach joh, weet je het nog niet? alle arabische leiders zijn al lang geleden ontvoerd door de Mossaad, en in samenwerking met de Cia hebben ze die gasten gebrainwashed, en een biologiese chip er in gezet, die niet te traceren is.Het doel van die chip ben ik nog niet achter, maar ik begrijp nu wel, waarom die staatshoofden en presidenten in het midden oosten zo lang aan de macht blijven; anders moeten ze die nieuwe presidenten weer op nieuw ontvoeren en behandelen, en dat is een hele operatie. Echt waar, jullie geloven het niet, maar het is wel zo. Een marokkaanse post op a.ma. zig.h.nl( het volledige woord wordt geband, hoe bestaat het) zit er niet ver naast; luister maar;( ik heb hem even naar hier gekopieerd, natuurlijk zonder naam, stel je voor dat de geheime diensten hier lucht van krijgen) Ik denk dat het niet slim is om Staats Media te geloven. De Marokkaanse regering speelt een heel sluw spelletje met haar mensen. Er is een oorlog gaande tegen de Islam ( war against terror) Marokko wordt absoluut door Joden en Atheïsten geregeerd. Die aanslagen waren het werk van de Marokkaanse geheime diensten, de Mossad (Israëlische geheime dienst), CIA (Amerikaanse geheime dienst) in volledige samenwerking met het Koningshuis! Als het goed is, waren er verkiezingen net voor die aanslagen. Die verkiezingen werden voor een groot deel door de Islamitische partijen gewonnen, en dat was nou net niet dat gene wat de Marokkaanse regering en haar Westerse meesters wilden zien ( Algerije is hier een mooi voorbeeld van ) Er is ook grote sympathie voor Alqaeda in Marokko ( lees: Alqaeda bestaat niet en is verzonnen door de Zionisten om de oorlog tegen de Islam te rechtvaardigen) die in Afghanistan en Irak is begonnen, en alleen Allah weet waar die zal beëindigen. Wat hebben die Imfelsen en Tarwa n Raham in Rabat in samenwerking met de Zionisten en Amerikanen toen gedacht?...Nee, dit is onacceptabel, immers wij willen niet dat de Marokkanen Islamitisch gaan stemmen en denken, wat zeker het einde van de huidige Monarchie in zal inluiden en een begin zal zijn van een Islamitische staat, die weer op zijn beurt andere Islamitische landen zal aansteken.einde citaat. Zie je wel, dat er meer mensen zijn, die er ook bijna achter zijn? Deze knaap weet het alleen nog niet, dat het erger is; Mohammed is een kloon, bestuurd door de CIA.

AISJA
22-07-2003, 21:24
Ik snap er nixx van ??/ kan je een beedje vertalen please :)

an3sdej
23-07-2003, 00:42

Zulke foto's/video's zijn gemakkelijk te retoucheren. Allemaal gefaked!

Pagina's : [1] 2