Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is nog wakker?

Pagina's : [1] 2 3

cheetah
21-07-2003, 04:49

:eek:

WineGumS
21-07-2003, 04:50
Origineel gepost door cheetah :eek: :o

cheetah
21-07-2003, 04:55
Damnit, kheb eigenlijk best trek in je. Got any purple and/or red ones left?

Classy.Lady
21-07-2003, 05:00
Origineel gepost door cheetah :eek: :schok: Schaam je!Nog wakker!Pfff...Jeugd van tegenwoordig ook..:jammer: :hihi:

cheetah
21-07-2003, 05:01

:hihi: heyy girly.. whzup with you :D

WineGumS
21-07-2003, 05:02
Origineel gepost door cheetah Damnit, kheb eigenlijk best trek in je. Got any purple and/or red ones left? AFBLIJVEN Je hebt je tanden gepoetst!, toch...? :D

Classy.Lady
21-07-2003, 05:05
Origineel gepost door WineGumS AFBLIJVEN Je hebt je tanden gepoetst!, toch...? :D Waarom zou ze moeten afblijven? Cheetah...Ren voor je leven naar mij meid..Gratis snoep..!!! Gebeurt maar eens in onze levens...Hoor je dat?! Kom we gaan m samen overvallen en snoep eten voor onze levens..:stout:

cheetah
21-07-2003, 05:06
Origineel gepost door WineGumS AFBLIJVEN Je hebt je tanden gepoetst!, toch...? :D :engel:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:08
Origineel gepost door WineGumS Je hebt je tanden gepoetst!, toch...? :D Welke tanden? Mesakien tanden hebben het allang niet overleefd bij ons...:hihi:

cheetah
21-07-2003, 05:08
Origineel gepost door SadGirl2003 Waarom zou ze moeten afblijven? Cheetah...Ren voor je leven naar mij meid..Gratis snoep..!!! Gebeurt maar eens in onze levens...Hoor je dat?! Kom we gaan m samen overvallen en snoep eten voor onze levens..:stout: Bedreigen ze met een ijslolly :wijs: geef al je hubbabubbagums, chocolatebars en we stoppen deze ijslolly niet in je neus :maf3: :hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:11
Origineel gepost door SadGirl2003 Waarom zou ze moeten afblijven? Cheetah...Ren voor je leven naar mij meid..Gratis snoep..!!! Gebeurt maar eens in onze levens...Hoor je dat?! Kom we gaan m samen overvallen en snoep eten voor onze levens..:stout: IK hou je ook hier in de Gate, en de teksT hierbove zie ik 1maliG door de vinGerS!... :hihi:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:13
Origineel gepost door cheetah Bedreigen ze met een ijslolly :wijs: geef al je hubbabubbagums, chocolatebars en we stoppen deze ijslolly niet in je neus :maf3: :hihi: :schok: Woooooowwwwww...Was je van plan om een jele IJSLOLLY in zijn NEUS stoppen! Weet je wel hoeveel zo n ding kost?! Dat kan je liever in mijn mond stoppen, dan in zijn neus hoor... Nee Nee...We moeten niet met dure dingen bedreigen..! Wat dacht hij van wa7ed denderende verfrissende pak slaag met de stok van 3emoe 7mieda? :D Dat wil nog weleens werken Cheetah..:hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:17
Origineel gepost door SadGirl2003 :schok: Woooooowwwwww...Was je van plan om een jele IJSLOLLY in zijn NEUS stoppen! Weet je wel hoeveel zo n ding kost?! Dat kan je liever in mijn mond stoppen, dan in zijn neus hoor... Nee Nee...We moeten niet met dure dingen bedreigen..! Wat dacht hij van wa7ed denderende verfrissende pak slaag met de stok van 3emoe 7mieda? :D Dat wil nog weleens werken Cheetah..:hihi: Je krijGt de Loly pas nadat ze M in mijn Neus heefT gesopT, eerder nieT! :D

Classy.Lady
21-07-2003, 05:18
Origineel gepost door WineGumS IK hou je ook hier in de Gate, en de teksT hierbove zie ik 1maliG door de vinGerS!... :hihi: Ook Hier Probeer ik Mezelf In toom Te Houden...:D Moeilijk hoor..Zo n zelfopvoedings Systeem..Maar met Peter R. De Neus erbij..Heb ik er alles voorover..:D Braaf meisje die Saddy..:hihi:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:19

Origineel gepost door WineGumS Je krijGt de Loly pas nadat ze M in mijn Neus heefT gesopT, eerder nieT! :D Dan was ik ze wel met chloor...:stout:

Pagina's : [1] 2 3