Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sabah el gier mensen

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
21-07-2003, 04:07

Goed geslapen :) Ik wel,Alhamdoelillah :cool: Tis wel nog een beetje vroeg,volgens mij slapen jullie allemaal nog? :D

Classy.Lady
21-07-2003, 04:08
Salaam Aleikum Lala, Fijn dat je lekker hebt geslapen..;) Ik heb nog steeds niet geslapen..Dus ik blijf nog even..:D

Oem_Lena
21-07-2003, 04:48
Origineel gepost door SadGirl2003 Salaam Aleikum Lala, Fijn dat je lekker hebt geslapen..;) Ik heb nog steeds niet geslapen..Dus ik blijf nog even..:D Zo, :rolleyes: hoe laat ga je slapen dan,het is al ochtent...... :D ......welterusten voor straaks :)

WineGumS
21-07-2003, 04:49
Origineel gepost door lala_amira2 Zo, :rolleyes: hoe laat ga je slapen dan,het is al ochtent...... :D ......welterusten voor straaks :) Ik moet ook nog gaan slapen.. :o

Classy.Lady
21-07-2003, 04:58

Origineel gepost door lala_amira2 Zo, :rolleyes: hoe laat ga je slapen dan,het is al ochtent...... :D ......welterusten voor straaks :) :hihi: Ik heb een afspraak straks..En gezien ik goed op de hoogte ben van mijn specialiteit in het verslapen..Dacht ik maar wakker te blijven voor de zekerheid..:hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:03
Origineel gepost door SadGirl2003 :hihi: Ik heb een afspraak straks..En gezien ik goed op de hoogte ben van mijn specialiteit in het verslapen..Dacht ik maar wakker te blijven voor de zekerheid..:hihi: m.a.w. verslaafd aan Marokko.nl :hihi:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:07
Origineel gepost door WineGumS m.a.w. verslaafd aan Marokko.nl :hihi: Spreek voor jezelf hoor..:ego: Wat betekent een verslaving be3da? :hihi: Ik heb mijn alogtonische woordenboekje niet bij de hand..:hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:19
Origineel gepost door SadGirl2003 Spreek voor jezelf hoor..:ego: Wat betekent een verslaving be3da? :hihi: Ik heb mijn alogtonische woordenboekje niet bij de hand..:hihi: Ik vertaal T wel voor je: verslavinG = Je benT niet weg te slaan bij Marokko.nl! :giechel:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:20
Origineel gepost door WineGumS Ik vertaal T wel voor je: verslavinG = Je benT niet weg te slaan bij Marokko.nl! :giechel: Nou ja zeg...Waarom gelijk slaan? :ego: Pfff...Marokkanen ook..:jammer:

Oem_Lena
21-07-2003, 05:25
:hihi: :hihi: :hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:27
Origineel gepost door SadGirl2003 Nou ja zeg...Waarom gelijk slaan? :ego: Pfff...Marokkanen ook..:jammer: Zo zijn we opgevoed, je wil toch nie zeGGe dat je dat nieT weet? :D

Classy.Lady
21-07-2003, 05:35
Origineel gepost door WineGumS Zo zijn we opgevoed, je wil toch nie zeGGe dat je dat nieT weet? :D Nee...:ego: Wat een kindermishandeling toch! Sorry hoor...! Ik ken dat niet nee..! Ik ben met Kees en Miep opgegroeid...:ego: Pats Boem...Daar ging die Slipper van 3emoe 7mida maatje 47 richting mijn kop.... "Nee a 3emoe..K bedoelde.Ik ben grootgebracht door Fatima en Mohammed.." :hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:39
Origineel gepost door SadGirl2003 Nee...:ego: Wat een kindermishandeling toch! Sorry hoor...! Ik ken dat niet nee..! Ik ben met Kees en Miep opgegroeid...:ego: Pats Boem...Daar ging die Slipper van 3emoe 7mida maatje 47 richting mijn kop.... "Nee a 3emoe..K bedoelde.Ik ben grootgebracht door Fatima en Mohammed.." :hihi: Sooo ik ben jaloerS op jou :o Was T maar waar dat er slipperS werden gebruikT :D Ooit gehoord van schoenen met stalen neuzen...? BofkonT! :hihi:

Classy.Lady
21-07-2003, 05:47
Origineel gepost door WineGumS Sooo ik ben jaloerS op jou :o Was T maar waar dat er slipperS werden gebruikT :D Ooit gehoord van schoenen met stalen neuzen...? BofkonT! :hihi: Ik mag jou niet...Maar dat zul je wel weten nu denk ik... Altijd als ik net wil gaan dromen..En stoer ga lopen zitten te praten moet jij mij bij de werkelijkheid terugbrengen..! Wil ik eindelijk eens voordoen alsof ik een lichte straf krijg.... Moet jij mij terug brengen bij een trauma die ik nog niet verwerkt heb... Maar om je een antwoord te geven op je vraag....; Ja..En Of Ik Gehoord heb van Schoenen Met Stalen Neuzen...En al Helemaal Of Ik ze Gevoeld Heb..! Ik kan je een hele beschrijving geven zelfs van hoe zo een schoen er van dichtbij eruit ziet...:hihi: Trouwens...even een tipje tussendoor.... Doe eens alsof je aardig bent en koop schoenen voor je pa van Bristol...Veras hem ermee en gooi die Schoenen met stalen Neuzen weg.. "Ach ja Beba..Die zijn al eeuwen uit, dus het kan geen kwaad als ik ze weg gooi...En deze schoenen die ik voor je heb gehaald..Heten prada's..Zelfs 7emad heeft ze..!" Volgende keer als je over de grens gaat...En je weer zo een botenmaat richting je kop geslingerd krijgt....Zal je het minder voelen.... Werkt zeer verkoelend..:D Oh Ja... Ps. Koop die schoenen van van de KinderBijslag..,.En vertel je vader pas een jaar later dat...:hihi:

WineGumS
21-07-2003, 05:52

Origineel gepost door SadGirl2003 Ik mag jou niet...Maar dat zul je wel weten nu denk ik... Altijd als ik net wil gaan dromen..En stoer ga lopen zitten te praten moet jij mij bij de werkelijkheid terugbrengen..! Wil ik eindelijk eens voordoen alsof ik een lichte straf krijg.... Moet jij mij terug brengen bij een trauma die ik nog niet verwerkt heb... Maar om je een antwoord te geven op je vraag....; Ja..En Of Ik Gehoord heb van Schoenen Met Stalen Neuzen...En al Helemaal Of Ik ze Gevoeld Heb..! Ik kan je een hele beschrijving geven zelfs van hoe zo een schoen er van dichtbij eruit ziet...:hihi: Trouwens...even een tipje tussendoor.... Doe eens alsof je aardig bent en koop schoenen voor je pa van Bristol...Veras hem ermee en gooi die Schoenen met stalen Neuzen weg.. "Ach ja Beba..Die zijn al eeuwen uit, dus het kan geen kwaad als ik ze weg gooi...En deze schoenen die ik voor je heb gehaald..Heten prada's..Zelfs 7emad heeft ze..!" Volgende keer als je over de grens gaat...En je weer zo een botenmaat richting je kop geslingerd krijgt....Zal je het minder voelen.... Werkt zeer verkoelend..:D Oh Ja... Ps. Koop die schoenen van van de KinderBijslag..,.En vertel je vader pas een jaar later dat...:hihi: Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha... :hihi: een leuke reactie! Ik ga nu slapen, als ik wakker ben dan kom ik met een leuk reactie ;) :D :zwaai:

Pagina's : [1] 2