Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belgische meiden die arabische les willen volgen..hier melden aub!!

arab_lerares
16-11-2006, 22:45

salam dames ik had een tijdje geleden een topic geplaatst maar iemand heeft hem weggehaald..dus ik begin opnieuw ik ben een jonge moeder die voor haar huwelijk arabische les gaf,het is alweer een tijdje geleden en ik mis het best wel..ik heb besloten om me hierop aan te melden voor meiden die arabische willen leren(spreken en schrijven). ik heb het in het verleden gedaan en het ging erg goed..maar toen woonde ik nog in nederland, ik had een leuke groepje met dames die met veel plezier kwamen voor weinig geld..omdat ik nu in belgie woon..wil ik dat hier ook doen..daarom spreek ik voornamelijk de belgische dames toe..voor meiden uit nederland is dat vrij moeilijk gezien de afstand.. dus wie interesse heeft..pm me maar.. of laat je nummer achter en ik zal je terug bellen beslama

evelien
16-11-2006, 23:03
vanwaar ben je in belgie?

fatima_erra
16-11-2006, 23:50
in woon in antwerpen waar woon jij

R_achida
17-11-2006, 08:41
Omstreken Brussel? Count me in:banana: In het verleden heb ik reeds leren schrijven en lezen, maar de tong wilde niet altijd meewerken:jammer: Ben erg geïnteresseerd, mooi initiatief:goedzo: Kan je er meer info over pm-en?

Tazzgirl
17-11-2006, 11:00

arabisch marokko?? of arabisch egypte??? ik zou graag het egyptische willen leren want het is me namelijk verleerd

LaBellaMtiwia
17-11-2006, 14:00
algemeen Arabish ik wil el koraan leren is dat ook mogelijk bij je? ben van antwerpen

arab_lerares
06-01-2007, 20:57
algemeen Arabish ik wil el koraan leren is dat ook mogelijk bij je? ben van antwerpen wat bedoel je met koran leren..bedoel je leren lezen?

tamazight_ziina
06-01-2007, 21:14
wahahhahah ikben een berber maar kan ook gwn arabies moets ik gwn ff zegguh:P

riffia2
06-01-2007, 21:31
oowww! ik bne van mechelen is wel 25km van antwerpen he

arab_lerares
07-01-2007, 15:57
oowww! ik bne van mechelen is wel 25km van antwerpen he hoi meid heb jij interesse in arabische les. ik geef les in mechelen. ik start vrijdag 19 januari dus als je interesse hebt dan hoor ik het graag beslama:D

arab_lerares
14-01-2007, 17:30
het is bijna vrijdag meiden..wie wilt mee doen..mail me maar..

arab_lerares
21-01-2007, 17:02
dames een nieuwe ronde..als je interesse hebt mail me naar arab_lerares@live.nl

Benisaidgirl
10-02-2007, 14:28
Salaam, arab lerares salaam ik ben wel degelijk geintreseerd want me verloofde is arabier en ik ben berbers heb dus ook nooit arabische geleerd heb er eerlijk gezegt niet veel moeite voor gedaan..Maar nu wil graag met mijn schoonfamilie kunnen communiceren in het arabisch dus ik wil heel graag arabische leren spreken..Ik ga over een paar maanden in antwerpen wonen samen met mijn aanstaande dus ik hoop dat je ook dan nog les geeft? Ik trouw inch allah in juni..Zou ik aub jou telefoon nr mogen zodat als ik ben verhuist je kan bellen om te kijken of je nog les geeft?? Pm je nummer naar me!! Liefs, Benisaidgirl