Bekijk originele versie : Me Vader dacht ik had rode lippen stift op
BentDagilia
21-07-2003, 02:58
Ik zat dus vandaag te werken in de bakker maar het was verry hot en ik besloot om die half gesmolten ijs in een bekertje te halen.. samen met me vriendin... ik bestelde twee aardbei dingen en het was heerlijk! net wat we nodig hadden want in de bakker was het 37 graden... Ondertussen had ik een tacktiek gevonden om van die ijs water te maken door me lippen op die ijs te doen gaat het smelten omdat me lippen warm zijn toch... ( die ijs was trouwens rood ) dus ik zo de hele tijd die tacktiek uitvoeren opeens ik hielp zo klanten en alles en ik ging zonaar de spiegel ik zo WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :rolleyes: Ik riep me vriendin en ik zei zo CHECK DEZE FDIHA ( me lippen waren bloed rood!! )ik zei zo waarom heb jij niks??Zij ze :Omdat ik de lippen,smelt tacktiek niet deed ik at dat ijs zoals het hoorde ik zo :vingers: hahah dus me vader ging me ophalen en ik had me lippen helemaal in mekaar en zo hahaha me vader vroeg me zo iwa hoe was werk ging ik praten opeens me vader ziet zo rooie lippen.. hij zei heb je rooie lippenstift op en me vriendin zat achter in de auto die lach helemaal dubben. :rolleyes: dus ik zo alles uitleggen me vader keek me echt zo aan van ALA :nerd: hahahaha el mohiem me lippen zijn nu nog rood!! :kwaad: ik moet morgen naar LIDL strax denken die mensen ik heb rooie lippenstift gedaan voor hun terwijl ik geeneens lippenstift heb gedaan :boos:
Ik ga nooit meer die ijs eten.. krijg ik weer zulke lippen :o
De blunder van de dag dus!!!
Classy.Lady
21-07-2003, 03:03
:hihi: Meskiena..Altijd de slachtoffer...:hihi:
BENTGHATAR
21-07-2003, 03:08
Dagilla is toch goed. Zo wordt je nooit MEER dik
BentDagilia
21-07-2003, 03:10
er valt altijd nog wel wat anders te eten :stout:
BENTGHATAR
21-07-2003, 03:18
Je krijgt tenminste het deel vet dat van ijs afkomstig is niet meer binnen. Dit scheelt weer een paar kilootjes en een paar maten.........:D
Ojaah in chocolade zitten organen van kleine dieren verwerkt........Vies he......(safi dit ga je ook niet meer eten, dit kost je weer een paar kilo's) Dus Dagilla wordt noOit meer dik.....
BentDagilia
21-07-2003, 13:16
hahahaha chocola blijf ik eten hoor zelfs al zitten er ogen in van ratten :D Zolang het maar eetbaar blijft en ik er niet van dood kan gaan blijf ik het eten :D
BerberLayD
21-07-2003, 13:41
ijs:Iluvu: yaaaaaaammmmmmmmm
Saidat0en
21-07-2003, 15:08
Ze noemen het "Slush" ofzo:confused:
BentDagilia
21-07-2003, 18:14
Ja zo iets die zo draait in zo een ding :D het is half gesmolten in een bekertje het is echt superlekker :goedzo:
Slush puppie ofsjoo :maf2: die zijn zoooooooo lekker..Maar ik had een keer haast en wilde het snel op hebben...Wayaaaaaaaaaa Brain Freeze!! :schok: :D
Saidat0en
21-07-2003, 18:19
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ja zo iets die zo draait in zo een ding :D het is half gesmolten in een bekertje het is echt superlekker :goedzo:
Jah, ik koop altijd rood, maar koop ook altijd die ene met alle kleuren (Ik weet nie of het bij jullie ook is maar bij ons mag je een laagje blauw, een laagje geel, en een laagje rood) Die is ook lekker..:D
Saidat0en
21-07-2003, 18:20
Origineel gepost door Chaimae
Slush puppie ofsjoo :maf2: die zijn zoooooooo lekker..Maar ik had een keer haast en wilde het snel op hebben...Wayaaaaaaaaaa Brain Freeze!! :schok: :D
:hihi:
Origineel gepost door 0_Saida_0
:hihi:
Dat was echt niet grappig..Mijn ogen sprongen er bijna uit.....Ik zag er echt freaky uit...:hihi: Is eigenlijk toch wel grappig ... :D
BentDagilia
21-07-2003, 20:27
ja ik ging het gister ook snel eten ik deed raar en ik voelde dat bepalen delen van me lichaam aan het bevriezen waren.. Ik weet hoe je, je voelt meid!!!
Bij ons bij die Foodcourt ( centrum met allemaal eetwinkeltjes ) heb je maar 1 winkel die het verkoopt in twee spaken en twee kleuren, Strawberry en Rasberry, rood en blauw...maar ik wil die van alle kleuren wel proberen.. je mag trouwens wel mengen hoor ;)
:D:D
Ik heb het sinds die dag niet meer gegeten...:D
Ik hou het op raket waterijsjes..:hihi:
Maar nu je me eraan hebt herinnerd...Heb ik er wel zin in...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.