Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP: Computer probleem.

Shkoen_Ena
16-11-2006, 22:29

A salamo aleikom.. Mijn probleem is het volgende. Sinds vandaag toen ik mijn laptop opstart, en vervolgens bij mijn account (enige en hoofdaccount) mijn wachtwoord intoets. Dient zich het volgende probleem voor. De Account wilt niet openen, en ik krijg een melding, met daarin dat er een fout is opgetreden en/of te weinig rechten heb voor deze account. Vercolgens krijg ik nog een melding met daarin, dat de account die nu geopend zal worden (een soort reserver account). Daarbij zullen opgeslagen doelen na het afsluiten verloren gaan. Het ergste is dat ik alles op die account heb. School-, werk- en persoonlijke informatie. En ben daarom bang dat alle informatie verloren zal gaan. Kan iemand mij misschien helpen en hoe ik deze probleem kan verhelpen.. Bij voorbaat dank. Baraka Allaho Fiek

Narutard
16-11-2006, 22:50
als je laptop opstart moet je eff voor het xp logo verschijnt op f8 drukken. ga in veilige modus in je pc en gebruiker de adminisrator account. je kan een nieuwe account maken en je bestanden daar naar toe kopieren.

Shkoen_Ena
16-11-2006, 23:04
Dank je wel.. Heb jij enig idee dit probleem is/kan ontstaan....?

Narutard
16-11-2006, 23:20
nope verder weet ik er nix van :p je kan wel eff op de support site van microsoft kijken misschien dat je daar wat kan vinden