Bekijk originele versie : Eej Me Vader Is echt Mrowan!!!
BentDagilia
21-07-2003, 01:57
Hij zei vandaag tegen me... Luister je moet deze dagen vroeg naar bed want ik wil dat als we naar Marokko gaan dat je onderweg wakker blijft wanneer ik Rijd ( me vader rijd dag en nacht aan een stuk door )... Zo wen je deraan en kun je later zonder dat je er erge in hebt dag en nacht rijden... Ik zo WHAAAAAAAAAAAAAAT :rolleyes:
hahahah Dus ik moet gewoon met me pa opblijven en buiten slapen enzo hahaha gewoon alles doen wat een bestuurder doet behalve rijden :kwaad:want ik ben nog 16!!! IWA SAFFIEEE hahahahaa ik maak overuren op me computer ik slaap om 3 uur wordt wakker om half 10 hahahah en ik ben oververmoeid omdat ik veel werk en een zwaar jaar ( examenjaar ) achter de rug heb en dit komt er ook nog bij :D
Is dit marteling of is dit een na-aping van Karate Kid :rolleyes: Hij lijkt wel Mister myagi met je moet wennen en oefenen enzo hahaha... Iwa er zit niets anders op dan uitrusten voor the BIG day.. Vrijdag gaan we weg maar 1 ding is wel vet ik mag Voor zitten ouwe :D :stout:
Thalla! ;)
celine_4ever
21-07-2003, 02:02
:lol::lol::lol:
ik zal je missen....
groetjes aan mohammedia voor me.... :(
BENTGHATAR
21-07-2003, 02:04
Is goed voor je.........
Neem gewoon 2 grote potten koffie, dan zal het geen probleem zijn.
Tip voor jouw: Neem een tent mee, dan kan je veilig daarin slapen.......
BentDagilia
21-07-2003, 02:31
nee ik wil altijd in de buitenlucht slapen dan kan ik mooi in slaapvallen terwijl ik naar de sterren kijke en ik hou niet echt van koffie meer van Red BULL :goedzo:
BENTGHATAR
21-07-2003, 02:38
Hmmmmm en al die beestjes dan, die wormen, die spinnen, die mieren...iehhhhhhh succes onderweg dan maar.
Geen red Bull.........je krijgt dan vleugels.en dan kan je niet samen met je vader voorin zitten..........maar ben je binnen 3 uur al in Marokko.
Maar een fijne vakantie............en veel plezier op je feestje, en alvast gefeliciteerd......Mijn kadootje krijg je later
BentDagilia
21-07-2003, 03:02
Ach hahahah soms zie je het verschilniet eens tussenmij en een beest of een insect of zo ...ik lijk op ze en ik kan het goed met ze vinden...SOMS :D
elmohiem ik ga nog lang niet weg vrijdag pas hahaha dus safe your Goodbye for later honey :blauwkus:
BENTGHATAR
21-07-2003, 03:07
Hahaha dus je bent zo'n "dierenvriend."............Ik mag die beesten niet. (jouw dus ook niet, want je lijkt op ze).
Okee ik zal het bewaren in de kluis, donderdag avond zal ik het openmaken.Maar Bentie, je moet het me niet kwalijk nemen als ik niet online ben he..........Want het is niet goed voor je om boos op reis te gaan, je gaat dan al die beestjes dood maken
BentDagilia
21-07-2003, 13:24
kijk diervriend dat ben ik absoluut niet ik lijk wel op ze maar ik Haat ze... ik ben als de dood voor spinnen maar als ik echt moet slapen heb ik schijt aan ze al ze maar niet op me neus komen of zo... En zo ie zo ben ik van plan deze vakantie beestjes dood te maken.... Want vergeet onze grote vrienden Kakkerlakken niet ;) ik trap er iedere dag minstens 15 dood in Marokko... :rolleyes:
celine_4ever
21-07-2003, 13:25
Origineel gepost door Bent Dagilia
kijk diervriend dat ben ik absoluut niet ik lijk wel op ze maar ik Haat ze... ik ben als de dood voor spinnen maar als ik echt moet slapen heb ik schijt aan ze al ze maar niet op me neus komen of zo... En zo ie zo ben ik van plan deze vakantie beestjes dood te maken.... Want vergeet onze grote vrienden Kakkerlakken niet ;) ik trap er iedere dag minstens 15 dood in Marokko... :rolleyes:
DIERENBEUL...
:D
BentDagilia
21-07-2003, 13:29
Celine 4 ever
alsof jij een theekransje houd met iedere kakkerlak die je ziet :D Je moet ze hard aanpakken en ze dood trappen totdat je hun botten hoort kraken... dan ben ik echt trot op mezelf :ego:
Cambou, amien :goedzo:
celine_4ever
21-07-2003, 13:30
Celine 4 ever
alsof jij een theekransje met iedere kakkerlak die je ziet :D Je moet ze hard aanpakken en ze dood trappen totdat je hun botten hoort kraken... dan ben ik echt trot op mezelf :ego:
Cambou, amien :goedzo:
HAHAHAHAHA ok gekkie.... :D
mimi_tangaouia
21-07-2003, 13:44
ik heb het zwaar met je te doen want zo doet mijn pa ook bij mij dus ik wens je veel sterkte ik ken ondertussen die hele weg naar marokko uit me hoofd
BentDagilia
21-07-2003, 20:24
De weg ken ik ook uit me hoofd het is niet de eerste keer dat hij me zo Martelt! :D maar ik ben zo moe hahahaha iwa we gaan zien hoelang ik het volhoud.. ik ben wel een nachtmens en ja ik ga geowon heel veel redbull drinken ;)
mimi_tangaouia
22-07-2003, 11:48
De weg ken ik ook uit me hoofd het is niet de eerste keer dat hij me zo Martelt! :D maar ik ben zo moe hahahaha iwa we gaan zien hoelang ik het volhoud.. ik ben wel een nachtmens en ja ik ga geowon heel veel redbull drinken ;)
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.