Bekijk originele versie : Op zoek naar een dikke zilveren ketting
lady_Cinderella
16-11-2006, 20:59
wie weet waar ik die kan halen of iemand die hem verkoopt:D
Rania_Tanger
16-11-2006, 21:08
In amsterdam heb je een hele leuke sieranden winkel genaamd 'Angelo' ze hebben prachtige sieraden. heb daar ook zilveren oorbellen gehaald voor bij mijn takchita.
bedoel je dat soort sieraden of echt marokkaanse zilveren sieraden.
groetjes....
Ik denk dat ze die marokkaanse riemen bedoeld.
Ik ben ook op zoek naar een mooie dikke zilveren (marokkaanse) riem.
ben heel erg benieuwd.
groetjes,
Norelyn.
lady_Cinderella
16-11-2006, 21:38
In amsterdam heb je een hele leuke sieranden winkel genaamd 'Angelo' ze hebben prachtige sieraden. heb daar ook zilveren oorbellen gehaald voor bij mijn takchita.
bedoel je dat soort sieraden of echt marokkaanse zilveren sieraden.
groetjes....
die dikke oorbellen die nu in zijn zo een zilversetje voor een taksitah maar zijn die oorbellen dik ??
lady_Cinderella
16-11-2006, 21:39
Ik denk dat ze die marokkaanse riemen bedoeld.
Ik ben ook op zoek naar een mooie dikke zilveren (marokkaanse) riem.
ben heel erg benieuwd.
groetjes,
Norelyn.
nee ben opzoek naar een een dik marokkaanse zilver setje die nu hellemaal in zijn
ohh heb het verkeerd gelezen..dacht riem :maf:
Rania_Tanger
17-11-2006, 22:42
Ze verkopen ook hele mooie setjes. wil je mooie marokkaanse sieranden dan kan je beter naar een marokkaanse juwelier gaan in de buurt.
najatousafi
17-11-2006, 22:52
http://www.lwarda.nl/The-site.htm
lady_Cinderella
21-11-2006, 18:15
Ze verkopen ook hele mooie setjes. wil je mooie marokkaanse sieranden dan kan je beter naar een marokkaanse juwelier gaan in de buurt.
waar dan ????/ ik zoek zo een dikke met dikke oorbellen en een dikke aramband Zilver
Rania_Tanger
21-11-2006, 19:38
waar dan ????/ ik zoek zo een dikke met dikke oorbellen en een dikke aramband Zilver
'Angelo' in amterdam. je hebt er 1 in de kalverstraat maar ook op nieuwedijk. Ik denk dat er de komende weken mooie setjes zullen binnenkomen ivm kerst enzo. zo zeker een kijkje nemen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.