Bekijk originele versie : Wie komt er ook niet goed over een met haar schoonzuster.
Salaam
Wie komt er ook niet zo goed over 1 met haar schoonzuster.
Want namelijk ik heb er wat problemen mee
Telkens als ik iets doe of zeg staat het haar meestal niet aan
Ze komt namelijk uit marokko...
1-ze is een enorme jaloerse persoon
2-liegen kan ze als de beste
3-ze denkt dat ze altijd beter weet
enzoooooo gaat dat verder.... want als ik dat hier allemaal moet zeggen ben ik tegen 2007 nog ni gedaan met spreken:hihi:
heeft er iemand hier ook ervaring???
want ik denk dat ik dat ni alleen meemaak:maf:
alvast bedankt voor jullie reactie's:goedzo:
powerfull
16-11-2006, 20:02
ik herken absoluut dingen in je verhaal
maar ik hou de eer aan mij, tevens mijn man weet hoe zijn zus in elkaar steekt.
bij mij is zij zover gegaan dat ze loog over mij, en vervolgens kwamen haar ouders er achter dat ze loog (zij was zo dom om dit met iemand te bespreken)
maar goed, geloof mij nou maar
zorg dat je geliefd blijft, jij wint en zij niet;)
know this, cause i have been there
ja zo zijn ze nu 1 maal ik krijg er wel van
Miss_Magrebia
16-11-2006, 20:05
Salaam
Wie komt er ook niet zo goed over 1 met haar schoonzuster.
Want namelijk ik heb er wat problemen mee
Telkens als ik iets doe of zeg staat het haar meestal niet aan
Ze komt namelijk uit marokko...
1-ze is een enorme jaloerse persoon
2-liegen kan ze als de beste
3-ze denkt dat ze altijd beter weet
enzoooooo gaat dat verder.... want als ik dat hier allemaal moet zeggen ben ik tegen 2007 nog ni gedaan met spreken:hihi:
heeft er iemand hier ook ervaring???
want ik denk dat ik dat ni alleen meemaak:maf:
alvast bedankt voor jullie reactie's:goedzo:
Jij woont in Nederland of Belgie en zij in Marokko ... een afstand van 2200 Km ( of misschien nog wel meer ) , laat de eer aan jezelf, haar naasten zullen haar streken / trekjes toch wel kennen, je mee laten slepen zou ik niet doen ...
Hoe vaak zie je haar nou 1x per jaar :confused:
Jij woont in Nederland of Belgie en zij in Marokko ... een afstand van 2200 Km ( of misschien nog wel meer ) , laat de eer aan jezelf, haar naasten zullen haar streken / trekjes toch wel kennen, je mee laten slepen zou ik niet doen ...
Hoe vaak zie je haar nou 1x per jaar :confused:
ik ben van belgie en zie haar elke weekend altijd tegen men zin:traan1:
Miss_Magrebia
16-11-2006, 20:10
ik ben van belgie en zie haar elke weekend altijd tegen men zin:traan1:
Ik dacht Marokko, je tikte namelijk "ze komt uit Marokko "...
Laat de eer aan jezelf,maar als ze daarna ook niet wil stoppen : Zet haar op d'r plek maar dan ook in 1x goed... ;)
( zou ik doen dan he )
ik heb da ook met m'n schoonzus,zij is echt geobsedeerd door alles wat ik doe of heb echt overdreven en iedereen in de familie heeft da door ik ben al blij da ze weten dat het van haar kant is ik kan nog heel lang doorgaan met haar zever is er geen eind.het ergste van al ik heb nog 4 ongetrouwde broers ik hoop inchaallah da ze ni zoals zij gaan zijn ik heb tog liever 1 goede schoonzus dan 5 slechte
wat jij nu inchallah hoopt...
hoop ik ook want ik heb nu ook 4 ongtrouwde broers;) ik hoop dus ook dat ik ni 4 maal gekker word:hihi: ....:maf:
ik zal mijn schoonzussen eeuwig dankbaar zijn als mijn broertjes huwen, elk weekend krijgen ze een versgebakken cake van me!
moslimmagirl
16-11-2006, 22:15
ik heb maar een schoonzus en daar kan ik hamdoellilah heel goed me opschieten....!!!(de vrouw van de broer van mijn man)
en andere schoonzussen die wonen in marokko dus die zie ik maar een keer in het jaar!!!(zussen van mijn man)
met de vrouwen van de broers van mijn man, en dat zijn er 4, ga ik om alsof het mijn oudere zussen zijn en onderling gaan ze ook heel goed met elkaar om.
ons huis staat erom bekend dat we zo goed met elkaar omgaan. heb het getroffen met zo een schoonfamilie
nou ik had een schoonzussen maar 1 die was heel erg die kan je egt neer knallen ik ben gescheiden door haar
achermijnpc
17-11-2006, 08:36
Ik heb een supere lieve zus van mijn man en heb super veel aan der gehad de afgelopen tijd dat ik hier woon in NL en beschouw der zelfs niet eens als mijn schoonzus maar meer als een goede vriendin, ik weet alles over der en zij over mij. Ik heb 3 schoonzussen van mijn broers, 3 heksen van een vrouwen mijn broers zijn allemaal gebrainwahsd door hun , bah bah
Raar meestal is het andersom :D
:D
teletubbie
17-11-2006, 09:23
Ik kan met een schoonzus niet opschieten (zus van mijn man).
Ze wou altijd een 2e schoonmoeder spelen.
Ik heb haar een keer duidelijk en wijs gemaakt, dat ze niet met mijn leven moet bemoeien.
sindsdien kijkt ze me, met een schuinhoofd aan!
Ghatar_tangawia
17-11-2006, 09:36
Mijn man heeft geen zussen. Aan de ene kant jammer. Maar iedereen zegt dat het juist beter is geen schoonzussen te hebben.. dus vind het wel goed zo!:D
achermijnpc
17-11-2006, 09:40
Mijn man heeft geen zussen. Aan de ene kant jammer. Maar iedereen zegt dat het juist beter is geen schoonzussen te hebben.. dus vind het wel goed zo!:D
Mijn man heeft er maar 1 :D en geloof me zalig nu kan ze met niemand samenspannen ofzo :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.