Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wanneen superwoman zich niet zo super voelt

tara28
16-11-2006, 16:39

Half vijf, ik snuit voor de duizendste keer mijn neus. Ik klink verschrikkelijk zelfs een jankende kat klinkt beter. Ik kijk in de spiegel en denk GATVER mijn haren zijn vet, ik voel me vet en me gezicht is opgezwollen en laten we het niet hebben over mijn " Bassie "neus. Het is bijna 17.00 uur dan eindigt eindelijk deze werkdag wetend dat er een nieuwe werkdag thuis moet beginnen :traan1: Ik zit nu te denken wat ik moet koken, maar het is even troebel in mijn hoofd. Wat hebben mannen toch een goed leven, waarom zijn wij niet zo bevoorrecht als die slurfhangende kerels. Konden wij maar thuis komen in een gespreid bedje, ons neer ploffen op de bank, de afstandbediening pakken op de ALL BUNDY style. Meiden wie zorgt er voor jullie als jullie ziek zijn? Neem manlief vrij of komt je moeder je helpen? Ben benieuwd hoe jullie dit regelen vooral als je kids heb is het moeilijk.

mimi_tangaouia
16-11-2006, 16:42
mannen pffff :moe:

tara28
16-11-2006, 16:45
mannen pffff :moe: ja idd :moe: Ben je ziek willen ze nog de lambada met je dansen :moe:

Safah83
16-11-2006, 16:46
ja idd :moe: Ben je ziek willen ze nog de lambada met je dansen :moe: :lol:

mimi_tangaouia
16-11-2006, 16:52

ja idd :moe: Ben je ziek willen ze nog de lambada met je dansen :moe: :lol: 24/7 moeten wij klaar staan