Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Buikdansshow

Pagina's : [1] 2 3

mocro_souhaila
20-07-2003, 22:26

KOMT DAT ZIEN...KOMT DAT ZIEN!! ZAKARIA_MAGHRABI GAAT EEN BUIKDANSSHOW GEVEN BIJ MIJ THUIS!!!! WIE WIL ER KOMEN?? WIE WIL ZIJN SEXY LICHAAM HEEN EN WEER ZIEN SHAKEN?? KAARTVERKOOP IS BIJ DE INGANG EN IS 3 EURO!! KOM WEL OP TIJD, ALS JE TE LAAT KOMT ZULLEN ER GEEN KAARTJES MEER ZIJN......DATUM WORD LATER VERMELD :zwaai:

BentDagilia
20-07-2003, 22:34
ik hoef het niet te zien hoor :rolleyes:

cheetah
zijn? :watte?:

Zakaria_Magrabi
Origineel gepost door mocro_souhaila KOMT DAT ZIEN...KOMT DAT ZIEN!! ZAKARIA_MAGHRABI GAAT EEN BUIKDANSSHOW GEVEN BIJ MIJ THUIS!!!! WIE WIL ER KOMEN?? WIE WIL ZIJN SEXY LICHAAM HEEN EN WEER ZIEN SHAKEN?? KAARTVERKOOP IS BIJ DE INGANG EN IS 3 EURO!! KOM WEL OP TIJD, ALS JE TE LAAT KOMT ZULLEN ER GEEN KAARTJES MEER ZIJN......DATUM WORD LATER VERMELD :zwaai: yek een hele kaarten verkoop hihihih nee zo word ik verlegen en dan kan ik niet meer buikdansen hoor

Masriya

WAAAAAAAAAAR IS JE HUIS DAN WIL HET ZIEN:D

mocro_souhaila
20-07-2003, 22:37
Origineel gepost door Masriya WAAAAAAAAAAR IS JE HUIS DAN WIL HET ZIEN:D ga je dan met hem meeshaken :boogie:

mocro_souhaila
20-07-2003, 22:39
Origineel gepost door Bent Dagilia ik hoef het niet te zien hoor :rolleyes: als je ook maar 1 korte shake ziet..ben je vast niet meer van hem af te slaan..hij is goedddddddd:boogie:

Zakaria_Magrabi
Origineel gepost door Masriya WAAAAAAAAAAR IS JE HUIS DAN WIL HET ZIEN:D dus je wilt mij echt verlegen maken eerst die foto's en dan nu dit.....

Masriya
Origineel gepost door mocro_souhaila ga je dan met hem meeshaken :boogie: Nee, ik ga toekijken en toegeilen. Zeg dan waar woon je?:D

mocro_souhaila
20-07-2003, 22:41
Origineel gepost door Masriya Nee, ik ga toekijken en toegeilen. Zeg dan waar woon je?:D HmM je wilt eg dolgraag komen he;) de plaats word bekend gemaakt tegelijk met de datum..dus heb geduld:D

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 22:42
Origineel gepost door mocro_souhaila als je ook maar 1 korte shake ziet..ben je vast niet meer van hem af te slaan..hij is goedddddddd:boogie: oki lief van je maar..... ik hoef toch niet voor iedereen te gaan buikdansen......

Masriya
20-07-2003, 22:42
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi dus je wilt mij echt verlegen maken eerst die foto's en dan nu dit..... :hihi:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 22:43
Origineel gepost door mocro_souhaila HmM je wilt eg dolgraag komen he;) de plaats word bekend gemaakt tegelijk met de datum..dus heb geduld:D uhmmmm dus je gaat dus ook een plaats en datum regelen ik heb dus eigenlijk helemaal niks te zeggen hhe.....

mocro_souhaila
20-07-2003, 22:44
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi uhmmmm dus je gaat dus ook een plaats en datum regelen ik heb dus eigenlijk helemaal niks te zeggen hhe..... jawel!! iedereen mag meegenieten..hoe meer mensen HOE BETER ... enne ik word rijk :stout:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 22:44

Origineel gepost door Masriya :hihi: en kijk hoe snikkie je nu lacht.....

Pagina's : [1] 2 3