Bekijk originele versie : Voor de vrouwen en mannen op M.nl
salamou alaikoum....
broeders, en vooral zuster.... Wat bezielt jullie in goeds naam om hier op M.nl dingen te gaan bespreken of vragen wat binnen jullie relatie gebeurt.
Het is ten strengst verboden voor de man zowel de vrouw zaken te onthullen over jullie relatie. Als je ergens mee zit ga het dan niet met jongeren of onwetenden (over een bepaalde zaak) praten maar stap naar een imam of dokter...
fie ta3atiellah
Kurdishprincess
16-11-2006, 14:55
Ik ben helemaal mee eens:goedzo:
ik heb verder geen woorden eerlijk gezegd, alles wat jij hebt gezegd is wat ik ook denk....:D
SOCIALSKILLED
16-11-2006, 15:28
salamou alaikoum....
broeders, en vooral zuster.... Wat bezielt jullie in goeds naam om hier op M.nl dingen te gaan bespreken of vragen wat binnen jullie relatie gebeurt.
Het is ten strengst verboden voor de man zowel de vrouw zaken te onthullen over jullie relatie. Als je ergens mee zit ga het dan niet met jongeren of onwetenden (over een bepaalde zaak) praten maar stap naar een imam of dokter...
fie ta3atiellah
Onwetendheid is een veel grotere schande hoor.
Los nog van het feit dat je hier veel meer mensen hebt die LEZEN dan daadwerkelijk posten, dat geeft wel aan dat veel mensen met vragen zitten.
Maar als jij liever bij je huisarts of met je imam over je seksuele problemen wilt hebben is dat je eigen keuze, daar ben je vrij in.
Maar ga niet oordelen, want dat is ook "verboden".
Soraya007
17-11-2006, 14:03
En zo blijven we maar in die vicieuze cirkel draaien.... Gaan verkondigen dat Ik moslim ben, maar toch oordeel ik over anderen.....
Vel geen oordeel over uw naasten, begin bij jezelf!
salamou alaikoum....
fie ta3atiellah
ou 3alaikoum selam,
Je hebt wel gelijk dat je zulke dingen niet mag bespreken, maar waar is deliel (bewijs). Als je een nasee7a (advies) geeft is het fijn als er bewijs bij staat.
Ma3a selama
nadoriak
17-11-2006, 18:51
salamou alaikoum....
fie ta3atiellah
Wa3leikom Salam
Ik ben het helemaal met je eens (mn mening dus oordeel er niet over).
Wasalam E3leikom
wat bezielt mensen dat ze hier nog aan twijfelen.
natuurlijk is het slecht en verboden om je geheimen te onthullen aan anderen die jij met je man of vrouw deelt....logischer kan het niet.
en ik zal daleel brengen inshallah,
fie ta3atiellah
Mroewna17
22-11-2006, 14:35
salamou alaikoum....
fie ta3atiellah
helemaal mee eens :goedzo: :goedzo: :goedzo:
meknessia86
23-11-2006, 00:19
Ik begrijp best dat je zegt dat het niet toegestaan om 'geheimen' tussen man en vrouw kenbaar te maken.
Maar aan de andere kant staat er ook: 'la hayae fie dien'. (geen schaamte in het geloof). Dus als men informatie wil dan kan ik begrijpen dat het liever op een forum gevraagd wordt dan dat je ermee naar een arts gaat...............:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.