Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ===

min
16-11-2006, 13:35

Ben een half jaar getrouwd nu en heb een lieve man, alleen kan hij erg koppig zijn( net als zijn vader trouwens, zit in de familie zullen we maar zeggen) Zoals nu voel ik me klote omdat hij niet gelijk reageerd op mijn smsjes, heb dan het gevoel of ie daadwerkelijk om mij geeft of zo, heel raar terwijl ik wel weet dat het wel zo is..Heb veel meegemaakt voor zijn ontmoeting, denk dat het daardoor komt....:confused: OK, hij heeft cursus en kan hij niet reageren, maar pas later...Mannen zitten zo ingewikkeld in mekaar, wij vrouwen zijn zo anders, zullen gelijk reageren, cursus of geen cursus.. Kreeg wel uiteindelijk een sms terug van; niks aan de hand, maak je niet druk, spreek je later. Hebben jullie dit ook weleens??? :confused:

OemmyAicha
16-11-2006, 13:49
Je moet niet zo onzeker zijn. Er is ook niks aan de hand. Maar ik denk dat dat komt omdat je pas een halfjaartje getrouwd bent. Jullie kennen elkaar nog niet goed genoeg. Over een paar jaar sms je hem geneens als het niet van levensbelang is:hihi:

min
16-11-2006, 13:55
Je moet niet zo onzeker zijn. Er is ook niks aan de hand. Maar ik denk dat dat komt omdat je pas een halfjaartje getrouwd bent. Jullie kennen elkaar nog niet goed genoeg. Over een paar jaar sms je hem geneens als het niet van levensbelang is:hihi: Heb voordat we trouwden een relatie (verkering) gehad van 2 jaar, na 9 maanden kwam hij mij om de hand vragen..Maar in mei echt pas getrouwd. We hadden er nog mee gewacht, zeg maar. In maart is het 3 jaar dat we me mekaar hebben leren kennen. Ja, het is ook wel die onzekerheid, maar snap nog steeds niet waarom, dat vind ik zooooo klote! Ga me dan lopen stressen en zo! Hij is mijn man, we hebben geen verkering meer!

ellouisa
16-11-2006, 14:02
Je bent onzeker en waarschijnlijk is dat helemaal niet nodig. Als hij met cursus is, is het logisch dat hij niet meteen wat terug stuurt. Als ik op school zit of aan het werk ben staat mijn telefoon ook uit en kan ik niet smsen. Hij weet dat en andersom neemt hij ook niet altijd op als hij aan het werk is. Ik weet dan dat hij druk is. Je moet echt leren om je daar niet druk om te maken, want iemand kan niet altijd meteen wat terugsturen als jij dat wilt. Of wil je jarenlang zo blijven denken? Je zal jezelf duidelijk moeten maken dat er niks aan de hand is....

min
16-11-2006, 14:06

Je bent onzeker en waarschijnlijk is dat helemaal niet nodig. Als hij met cursus is, is het logisch dat hij niet meteen wat terug stuurt. Als ik op school zit of aan het werk ben staat mijn telefoon ook uit en kan ik niet smsen. Hij weet dat en andersom neemt hij ook niet altijd op als hij aan het werk is. Ik weet dan dat hij druk is. Je moet echt leren om je daar niet druk om te maken, want iemand kan niet altijd meteen wat terugsturen als jij dat wilt. Of wil je jarenlang zo blijven denken? Je zal jezelf duidelijk moeten maken dat er niks aan de hand is.... Hij kan reageren, OK niet altijd, dat weet ik ook wel en nog laat ie me zo zitten als ik hem vraag reageer, snap je wat ik bedoel.. Net alsof het hem niet boeit of zo, weet ik veel! :jammer: Dat vind ik jammer van hem..

Mysticalia
16-11-2006, 14:10
ach meid :D je trekt het je te snel aan ;) gun hem toch wat ademruimte :maf2: en jezelf ook :maf2:

Shasmeen
16-11-2006, 14:55
hahhhha subhane allah!!! dat heb ik nog vorige week donderdag meegemaakt en heb egt hetlzefde als jij meegemaakt,me man heeft dus avondsgool naast zijn werk en heeft altijd les vanaf 18uur tot 22uur en is binnen een kwartier thuis en die donderdag was hij dus na half 12 nog niet thuis en ik stressen en ik hem bellen en smsen en heb zelfs zijn broer gebeld en die heeft em ook gebeld en was zo boos dat hij niet reageerde en dat heb ik inderdaad ook gehad voor ons trouwen want ik ken hem nu ook bij elkaar 4jaar en zijn nu op 26-11-06 een jaar getrouwd maar tog die onzekerheid met al die vragen van houd hij egt van mij ??of denkt hij niet aan mij als hij weg is???maar dat is allemaal onzin en hij maar uitleggen van dat zijn zakelijke mobiel uit stond en die andere in zijn jaszak in de gang zat en had de tijd niet door want de les liep uit blablablablablabaaaa dat dacht ik en heb em 2dagen genegeerd en hij werd gek meskien tot hij ging huilen en sory zeggen miljoenen keer en later heb ik het weer goedgemaakt en wij vrouwen willen teveel wallah,ik moest er later om lachen om alles vooral omdat ik zijn broer aan de tel had en ik maar huiilen en was bang dat hem iets was overgekomen allah i star omdat hij vanaf ons vandaan waar we wonen werkt hij 1.5uur zonder filles en daarna nog een kwartier naar zijn les........begrijp je???ik dacht dat ik de enige was die zo dacht en deed..wij vrouwen zijn het zelfde

min
16-11-2006, 15:00
hahhhha subhane allah!!! dat heb ik nog vorige week donderdag meegemaakt en heb egt hetlzefde als jij meegemaakt,me man heeft dus avondsgool naast zijn werk en heeft altijd les vanaf 18uur tot 22uur en is binnen een kwartier thuis en die donderdag was hij dus na half 12 nog niet thuis en ik stressen en ik hem bellen en smsen en heb zelfs zijn broer gebeld en die heeft em ook gebeld en was zo boos dat hij niet reageerde en dat heb ik inderdaad ook gehad voor ons trouwen want ik ken hem nu ook bij elkaar 4jaar en zijn nu op 26-11-06 een jaar getrouwd maar tog die onzekerheid met al die vragen van houd hij egt van mij ??of denkt hij niet aan mij als hij weg is???maar dat is allemaal onzin en hij maar uitleggen van dat zijn zakelijke mobiel uit stond en die andere in zijn jaszak in de gang zat en had de tijd niet door want de les liep uit blablablablablabaaaa dat dacht ik en heb em 2dagen genegeerd en hij werd gek meskien tot hij ging huilen en sory zeggen miljoenen keer en later heb ik het weer goedgemaakt en wij vrouwen willen teveel wallah,ik moest er later om lachen om alles vooral omdat ik zijn broer aan de tel had en ik maar huiilen en was bang dat hem iets was overgekomen allah i star omdat hij vanaf ons vandaan waar we wonen werkt hij 1.5uur zonder filles en daarna nog een kwartier naar zijn les........begrijp je???ik dacht dat ik de enige was die zo dacht en deed..wij vrouwen zijn het zelfde Die gedachte heb ik dan ook gelijk, of hij nog van mij houdt en om geeft en aan me denkt! Wij zijn echt hetzelfde, hoop dat een x over zal gaank,hoor! :traan1: Dat gestress is maar niks, heb ik een hekel aan, but that's ME! :traan1:

Shasmeen
16-11-2006, 15:07
ja inderdaad is egt niet nodig is elweswes!!!! en ik ben dan nog zwanger en ik erbij nog stressen terwijl hij meskien zo goedd zijn best probeert te doen en volgens mij egt zo vaak ik hou van je zegt en doet egt meskien egt zijn best,maar tog af en toe die rare gedachten.... we moeten egt meer vertrouwen hebben in ons mannen hebben zij ook in ons tog?

min
16-11-2006, 15:35
ja inderdaad is egt niet nodig is elweswes!!!! en ik ben dan nog zwanger en ik erbij nog stressen terwijl hij meskien zo goedd zijn best probeert te doen en volgens mij egt zo vaak ik hou van je zegt en doet egt meskien egt zijn best,maar tog af en toe die rare gedachten.... we moeten egt meer vertrouwen hebben in ons mannen hebben zij ook in ons tog? Ja, klopt..Hij zegt dat ook altijd over mij dat hij mij vertrouwd en zo! Zelfs we getrouwd zijn vraag ik hem weleens van; vind je me nog wel leuk, hou je nog veel van me... Proficiat meid met je zwangerschap!!! :banana: Leuk, joh!!