Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jalaba en Koulab...

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
20-07-2003, 21:47

Hoi, Ik ben iemand die heel veel jalaba's draagt. Ze zitten lekker comfortabel en ja het is alles behalve strak... Maar wat je ook doet het is nooit goed... Ik ben het hele jaar voor van alles uitgemaakt... Jalaba en koulab heb ik honder keer moeten aanhoren... Ik snap het niet waarom zeggen veel jongens dat? Ik bedoel kleding bepaalt niet of ik slecht of goed ben, en ik draag geen jalaba om te doen alsof ik heilig ben. Ik draag het juist voor mezelf en ook gewoon omdat het best bedekend is... en het is traditioneel is toch juist leuk??? Hoe kijken jullie tegen meiden die vaak jalaba's dragen? Vinden jullie ook dat we dat doen om dat we heilig willen overkomen? en de meiden die het vaak dragen hebben die ook vaak last van zulke reacties? Ajama soms haat ik Amsterdam echt zo erg omdat ze gewoon altijd commentaar hebben :kwaad: Gelukkig blijven er ook mensen bestaan die me complimentjes geven maar de slechte complimentjes overheersen... Ach het is nooit goed!!!

praatjes
20-07-2003, 21:52
Ik ben van mening dat een jelaba hellemaal niet zo heilig is als het lijkt. Het is meer sexy dan wat ook. :)

BentDagilia
20-07-2003, 21:56
het is niet bedoeld om sexy te zijn... :rolleyes: ik vind ook dat een meid die dat draagt, het draagt om juist niet op te vallen en om niet uitdagend te lijken en men draagt het denk ik niet met de achterliggende gedachte dat het sexy is :rolleyes: Strak = sexy Wijd = Sexy Alles IS Sexy :boos:

Masriya
20-07-2003, 22:01
F*CK HUNNNNNNNNNNNNNNNN DIE HET ZEGGEN! STAAT JE MOOI! EN IS MOOI! TOEDELOEEEEEEEEEEEEEE

praatjes
20-07-2003, 22:03

Origineel gepost door Bent Dagilia het is niet bedoeld om sexy te zijn... :rolleyes: ik vind ook dat een meid die dat draagt, het draagt om juist niet op te vallen en om niet uitdagend te lijken en men draagt het denk ik niet met de achterliggende gedachte dat het sexy is :rolleyes: Strak = sexy Wijd = Sexy Alles IS Sexy :boos: Weetje dan niet dat alles wat een Marokkaanse gewoonte is eigenlijk heel erg sexy of romantisch is in werkelijkheid. De jelaba, de tagine, henna, buikdansen, noem ze maar op.

BentDagilia
20-07-2003, 22:07
Euhm tagine sexy?? jij hebt teveelOprah gekeken als je weet hoe ik tagine eet dan vind je het niet meer sexy dan vind je het alleen maar goor :D en als je weet hoe ik soms me jalaba draag dan denk je soms is dat een Zwerver of een nerdje :D en Masriya love ya :blauwkus:

praatjes
20-07-2003, 22:16
Origineel gepost door Bent Dagilia Euhm tagine sexy?? jij hebt teveelOprah gekeken als je weet hoe ik tagine eet dan vind je het niet meer sexy dan vind je het alleen maar goor :D en als je weet hoe ik soms me jalaba draag dan denk je soms is dat een Zwerver of een nerdje :D en Masriya love ya :blauwkus: Nee de tagine is zeker niet sexy, maar wel romantisch. De moderne stylen en manieren zijn echt niet wat het lijkt zoals jullie meisjes denken. Geef ons mannen die eenvoud en wij zijn beter dan tevreden, en jullie zijn gelukkig ik meen het!!

BentDagilia
20-07-2003, 22:27
hahaha oke als je het meent dat geloof ik je ;)

praatjes
20-07-2003, 22:33
Origineel gepost door Bent Dagilia hahaha oke als je het meent dat geloof ik je ;) Ik heb jou overtuigt, maar het blijft moeilijk om iets van praatjes :) aan te nemen ik weet het. Het ligt aan mijn imago, die is hier op dit forum door een aantal leden zeer erg beschadigt.

BentDagilia
20-07-2003, 22:38
Ik ben ook niet echt de geloofwaardigste persoon hier op marokko.nl... of in het dagelijks leven :rolleyes: So me Understand YOu

BentDagilia
20-07-2003, 22:42
Ik weet welke je bedoeld me moeder had het erover want ze was dit jaar naar el hadj gegaan en ik zou het echt niet weten! Ik hou het zelf bij de Marokkaanse standaart jalaba... je zou het kunnen proberen bij beverwijk...ik draag het niet dag in dag uit maar per week zeker 3 keer... Maar wat raar dat je der geen last van hebt... is het misschien omdat ik geen hoofdoek draag of zo??? maar als jij geen hoofdoek draagt waarom heb jij der geen last van... misschien is het mijn manier van doen als ik een jalaba aan heb:( of me gedrag ik weet het niet hoor :traan1:

Masriya
20-07-2003, 22:46
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik weet welke je bedoeld me moeder had het erover want ze was dit jaar naar el hadj gegaan en ik zou het echt niet weten! Ik hou het zelf bij de Marokkaanse standaart jalaba... je zou het kunnen proberen bij beverwijk...ik draag het niet dag in dag uit maar per week zeker 3 keer... Maar wat raar dat je der geen last van hebt... is het misschien omdat ik geen hoofdoek draag of zo??? maar als jij geen hoofdoek draagt waarom heb jij der geen last van... misschien is het mijn manier van doen als ik een jalaba aan heb:( of me gedrag ik weet het niet hoor :traan1: Ja komt door je manier, want je loopt er dan echt bij net een kakmadame van kijk oehhh check mijn ass je loopt echt zo met je ass naar achteren probeer je sexy te lopen. :kwaad:

Masriya
20-07-2003, 22:50
Origineel gepost door Bent Dagilia :traan1: En ook nog je gedrag ga je hard lachen, HAHAHAHA zo :kwaad: Grapje ik zeg maar wat. :D

BENTGHATAR
20-07-2003, 22:54
ik persoonlijk vind jalabaat ook mooi.Ik draag ze niet.............Maar die reacties......die slaan nergens op. Ewa je vraagt je dan af welke kleding dan wel goed is. Ik denk gewoon dat die jongens op iedereen commentaar hebben,ongeacht wat je aan heb, dus Bent Je moet er gewoon niks van aantrekken...........laat die jongens maar lekker praten........

BentDagilia
20-07-2003, 22:56

Ja dat doe ik ook maar vandaag maakte ze die opmerking zo hard terwijl me pa in de auto zat te wachten en het gebeurde voor ze ogen... ik wou ze echt wat aandoen.. ik keek toen naar de grond en liep verder omdat me vader er was anders had me vriendin en ik ze echt een hele schande gegeven op straat want ik ben het echt ZAT!!!

Pagina's : [1] 2 3