Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve dames van WVDMV dit moeten jullie zien..

Pagina's : [1] 2

-Zonnestraal-
16-11-2006, 01:19

Prachtige documentaire over Nederlandse moslima's, hun verhaal, ouders die aan het woord zijn kortom DIT MOET JE ZIEN!! Heb echt momenten gehad dat ik echt een traantje moest wegpinken, zo emotioneel, prachtig en tegelijkertijd heftig.. Masha Allah, Allah i3az el Islam wal moslimien Ameen ya Rab.. http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocumentaire/documentaire.asp?oId=2342 Klik op "bekijk stream"

Shifae
16-11-2006, 01:24
Ik heb 'm ook al een stuk of 3 x hier geplaatst :hihi: Maar hij blijft prachtig om te bekijken! :love:

-Zonnestraal-
16-11-2006, 01:31
Echt ik heb zelden zo een mooie docu gezien.. Jeetje..

Shifae
16-11-2006, 01:34
Echt ik heb zelden zo een mooie docu gezien.. Jeetje.. Ja klopt. Het geeft ook een boost aan je imaan als je ziet wat deze vrouwen er allemaal voor doen, moge Allah swt hun daarvoor belonen! Die Rabia, die vrouw die de niqaab is gaan dragen, woont hier bij ons in de buurt alleen heeft ze nu heel erg last van haar ziekte. Allah I Shafieha, Ameen!

-Zonnestraal-
16-11-2006, 01:37

Ja klopt. Het geeft ook een boost aan je imaan als je ziet wat deze vrouwen er allemaal voor doen, moge Allah swt hun daarvoor belonen! Die Rabia, die vrouw die de niqaab is gaan dragen, woont hier bij ons in de buurt alleen heeft ze nu heel erg last van haar ziekte. Allah I Shafieha, Ameen! Je gaat je bijna schamen.. Zo oprecht en zo hard vechten ze ervoor en wij??? Wij krijgen het in onze schoot geworpen en nog doen we ons best om het te negeren.. Meskiena Allah i shafieha.. Moge Allah swt haar genezen en met deze ziekte haar zondes uitwissen inshaAllah..

Choclat
16-11-2006, 01:39
Prachtige documentaire over Nederlandse moslima's, hun verhaal, ouders die aan het woord zijn kortom DIT MOET JE ZIEN!! Heb echt momenten gehad dat ik echt een traantje moest wegpinken, zo emotioneel, prachtig en tegelijkertijd heftig.. Masha Allah, Allah i3az el Islam wal moslimien Ameen ya Rab.. http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocum...e.asp?oId=2342 Klik op "bekijk stream" ik wil dat graag zien maar die link werkt niet!

amel
16-11-2006, 01:40
Ja ik vind m ook prachtig. Ik heb m al 2 keer gezien Mn nederlandse vriendin die is ook bekeerd en ze hadden haar ook voor dit programma gevraagd maar ze heeft tich nee gezegd omdat het bij haar familie nog niet goed is opgevat Maar verder:goedzo:

-Zonnestraal-
16-11-2006, 01:41
Ik heb het aangepast, werkt het nu?

Shifae
16-11-2006, 01:42
http://www.youtube.com/watch?v=xKu3celNKOE Hier kun je 'm ook bekijken..

Deemah
16-11-2006, 09:38
Prachtige documentaire over Nederlandse moslima's, hun verhaal, ouders die aan het woord zijn kortom DIT MOET JE ZIEN!! Heb echt momenten gehad dat ik echt een traantje moest wegpinken, zo emotioneel, prachtig en tegelijkertijd heftig.. Masha Allah, Allah i3az el Islam wal moslimien Ameen ya Rab.. http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocumentaire/documentaire.asp?oId=2342 Klik op "bekijk stream" Ik heb de film gezien en het raakte me. Echt gelukkig vond ik de zusters niet. Wel erg opofferingsgezind. Bewonderingswaardig hoe hun verwanten en vrienden er mee omgingen. Stel dat we de zaak 100% omdraaien. In een Islamitisch land bekeren 3 moslima's zich tot bijvoorbeeld het Christendom? Hoe zouden hun ouders en het millieu daar op reageren?

cocoenco
16-11-2006, 09:58
heel mooi....

salwa23
16-11-2006, 10:00
Masha allah

_GoudSterretje_
16-11-2006, 10:15
Ik was laatst op een bruiloft en toen zag ik een meisje en ik dacht steeds ik ken haar van ergens en toen wist ik dat het Strid was van dit filpmje echt leuk macha allah.

cocoenco
16-11-2006, 10:22
1 ding vond ik heel mooi, de shahada van die vrouw en dat ze welkom werd geheten in de Islaam. 2 dingen vond ik echt heel pijnlijk, dat die vrouw ziek is en toen ze ging huilen. Maar het pijnlijkst vond ik dat meisje dat in egypte ging trouwen. Msakien haar ouders... Ik vraag me af wat er in hun omging, ze hebben alles geaccepteerd, het zijn heel goede mensen, maar ik vond het pijnlijk hoe ze zaten te kijken naar haar op de bruiloft, wat dachten ze. En waarom omhelsde ze haar vader niet en haar broer geloof ik, zou dat niet mogen..

Choclat
16-11-2006, 14:31

Ik heb het aangepast, werkt het nu? jah soukran, ik had deze documentaire eens gezien op tv! ik moest echt huilen , kijk eens ze doen het beter dan ons.

Pagina's : [1] 2