Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou jij doen als......

Pagina's : [1] 2 3

rahmona
20-07-2003, 20:04

je echtgenoot/echtgenote onvruchtbaar blijkt te zijn......... :confused:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:05
Origineel gepost door rahmona je echtgenoot/echtgenote onvruchtbaar blijkt te zijn......... :confused: niks als je van die gene houd dan moet je het maar respecteren......

Sweetmarocia
20-07-2003, 20:07
ACCEPTEREN DAT HET ZO IS. HET IS WEL JAMMER NATUURLIJK MAAR HET ZIJ ZO.

tachelhit102
20-07-2003, 20:10
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi niks als je van die gene houd dan moet je het maar respecteren...... Je haalt me de woorden uit de mondhttp://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/033102/033102blink_1_prv.gif

MissMe
20-07-2003, 20:10

kinderen adopteren.......................??

Sweetmarocia
20-07-2003, 20:11
Origineel gepost door rahmona je echtgenoot/echtgenote onvruchtbaar blijkt te zijn......... :confused: WAT ZOU JIJ DAN EIGENLIJK DOEN....

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:13
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi niks als je van die gene houd dan moet je het maar respecteren...... :Iluvu: jij bent lief:D...

rahmona
20-07-2003, 20:14
Origineel gepost door Sweetmarocia WAT ZOU JIJ DAN EIGENLIJK DOEN.... het lijkt me echt moeilijk.....ik zou later echt mijn eigen kinderen willen hebben.....ja oke ik hou van mijn echtgenoot maar het zou me meer pijn doen als ik diegene ben die onvruchtbaar is.....ik zou het gevoel krijgen dat ik hem iets onthou wat eigenlijk vanzelfsprekend is in een huwelijk......

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:15
Origineel gepost door mocro_souhaila :Iluvu: jij bent lief:D... ja maar zo is het wel...... ik bedoel als je echt van die gene houd dan blijf je bij haar als je niet bij haar blijft dan zegt het al genoeg ik ikbedoel je kan ook kinderen adopteren toch..... en misschien wel andere mogelijkheden dus..... ik vind dat diegene gewoon bij elkaar moeten blijven anders houd diegene niet van je

Sweetmarocia
20-07-2003, 20:15
Origineel gepost door rahmona het lijkt me echt moeilijk.....ik zou later echt mijn eigen kinderen willen hebben.....ja oke ik hou van mijn echtgenoot maar het zou me meer pijn doen als ik diegene ben die onvruchtbaar is.....ik zou het gevoel krijgen dat ik hem iets onthou wat eigenlijk vanzelfsprekend is in een huwelijk...... JA ALS JE HET OP DIE MANIER BEKIJKT..... ALLATIEF JA DRAMA....... HMMMMMM TOPIC KRIJGT EEN ANDERE WENDING..... IK GA HIER FF OVER NADENKEN HOOR ..... :D

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:18
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi ja maar zo is het wel...... ik bedoel als je echt van die gene houd dan blijf je bij haar als je niet bij haar blijft dan zegt het al genoeg ik ikbedoel je kan ook kinderen adopteren toch..... en misschien wel andere mogelijkheden dus..... ik vind dat diegene gewoon bij elkaar moeten blijven anders houd diegene niet van je vind ik ook...maakt niet uit hoor als blijkt dat je later onvruchtbaar bent...als we gaan trouwen...maken we elkaar gelukkig en adopteren we anders wel kindertjes...maken we meer mensen gelukkig:D.... dus ja liefde ovrwint alles!! :Iluvu: tog schat??

camjo
20-07-2003, 20:20
Origineel gepost door rahmona je echtgenoot/echtgenote onvruchtbaar blijkt te zijn......... :confused: Accepteren is de beste manier..maar ja, het is allemaal niet simpel..zeker als je naar kinderen snakt.. Incha'allah wordt met geduld en respect voor elkaar dit opgelost... Want dit blijft tussen de twee mensen..

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:21
Origineel gepost door mocro_souhaila vind ik ook...maakt niet uit hoor als blijkt dat je later onvruchtbaar bent...als we gaan trouwen...maken we elkaar gelukkig en adopteren we anders wel kindertjes...maken we meer mensen gelukkig:D.... dus ja liefde ovrwint alles!! :Iluvu: tog schat?? mooi gezegd lieverd je haalt de woorden uit mijn mond....... LIEFDE OVERWINT ALLES..... echt alles..... moet je nagaan als iemand later onvruchtbaar is en ze zullen een kindje adopteren dan zal je dat kindje ook weer een toekomst bieden dus eigenlijk is het dan een Geluk bij een Ongeluk........

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:22
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi mooi gezegd lieverd je haalt de woorden uit mijn mond....... LIEFDE OVERWINT ALLES..... echt alles..... moet je nagaan als iemand later onvruchtbaar is en ze zullen een kindje adopteren dan zal je dat kindje ook weer een toekomst bieden dus eigenlijk is het dan een Geluk bij een Ongeluk........ jij haalt de woorden uit MIJN mond...Geluk bij een Ongeluk...dat is het ckerr we voelen elkaar egt goed aan he :D

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:27

Origineel gepost door mocro_souhaila jij haalt de woorden uit MIJN mond...Geluk bij een Ongeluk...dat is het ckerr we voelen elkaar egt goed aan he :D zo te zien wel...... we staan op 1 lijn....... :rolleyes: :rolleyes: nee maar even serieus het is echt zo....... over een geluk bij een ongeluk......

Pagina's : [1] 2 3