Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zakaria_magrabi

Pagina's : [1] 2 3 4

mocro_souhaila
20-07-2003, 19:46

ik heb je wel gemist hoor :o :rolleyes:...check me nicknmae dan op msn :D

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 19:50
Origineel gepost door mocro_souhaila ik heb je wel gemist hoor :o :rolleyes:...check me nicknmae dan op msn :D aaahhhhh inderdaad heel erg lief..... je bent te lief voor woorden....... :Iluvu: word spontaan verliefd...... neee joking nee ik vind het lief ik heb jou ook gemist serieus..... Maar weet je hoe leuk het was he ik heb mij echt heel erg vermaakt daar.......

mocro_souhaila
20-07-2003, 19:51
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi aaahhhhh inderdaad heel erg lief..... je bent te lief voor woorden....... :Iluvu: word spontaan verliefd...... neee joking nee ik vind het lief ik heb jou ook gemist serieus..... Maar weet je hoe leuk het was he ik heb mij echt heel erg vermaakt daar....... je bent niet vreemdgegaan he!! anders ik zo doen:auw: ;)

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 19:55
Origineel gepost door mocro_souhaila je bent niet vreemdgegaan he!! anders ik zo doen:auw: ;) hahahha ik zou niet durven hahhaha ;) nee ik heb het gewoon heel erg naar mijn zin gehad... en ik had wel even een vakantie nodig.....was wel ff lekker..... lekker dingen vergeten je problemen achetr je te laten...... en lekker bruin worden.....

mocro_souhaila
20-07-2003, 19:56

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi hahahha ik zou niet durven hahhaha ;) nee ik heb het gewoon heel erg naar mijn zin gehad... en ik had wel even een vakantie nodig.....was wel ff lekker..... lekker dingen vergeten je problemen achetr je te laten...... en lekker bruin worden..... hmm bruin zei je??? sexy :Iluvu: ik ben ook heel bruin hoor :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 19:59
Origineel gepost door mocro_souhaila hmm bruin zei je??? sexy :Iluvu: ik ben ook heel bruin hoor :rolleyes: nee ik ben echt lekker bruin geworden.... en verder ik heb op een jet ski gedaan..... en ik heb op een band gezeten met een touw achter een speed boot...... was echt zo leuk he..... maar die jet ski is echt te gek voor woorden dat is echt een leuke belevenis...... verder ik heb het gewoon zo naar mijn zin gehad he.....

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:00
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi nee ik ben echt lekker bruin geworden.... en verder ik heb op een jet ski gedaan..... en ik heb op een band gezeten met een touw achter een speed boot...... was echt zo leuk he..... maar die jet ski is echt te gek voor woorden dat is echt een leuke belevenis...... verder ik heb het gewoon zo naar mijn zin gehad he..... pff je probeert me jaloers te maken!!!!! :kwaad: je hebt niet eens gevraagd of ik mee ga:rolleyes:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:04
Origineel gepost door mocro_souhaila pff je probeert me jaloers te maken!!!!! :kwaad: je hebt niet eens gevraagd of ik mee ga:rolleyes: ik kwam er pas achter toen ik daar was dat ik iets vergeten was..... en dat ik moest vragen aan jou of je mee wou gaan....... mohim..... weet je ik ben uitgegaan daar op een boot die gingen varen op een gegeven moment stond hij wel stil maar die vloer waar je op danste was van glas en kwamen van die laser stralen zo uit en je kon gewoon de vissen zien zwemmen dan........ dat was zo lauw he niet normaal........ en ik heb zoveel leuke foto's gemaakt ik heb echt veel foto's gemaakt zowel onderwater als als gewoon op het land want ik heb ook een onderwater camera begrijp je...... nee ik heb het echt naar mijn zin gehad serieus....... mensen waren heel erg aardig allemaal..... was gewoon toppertje....

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:06
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi ik kwam er pas achter toen ik daar was dat ik iets vergeten was..... en dat ik moest vragen aan jou of je mee wou gaan....... mohim..... weet je ik ben uitgegaan daar op een boot die gingen varen op een gegeven moment stond hij wel stil maar die vloer waar je op danste was van glas en kwamen van die laser stralen zo uit en je kon gewoon de vissen zien zwemmen dan........ dat was zo lauw he niet normaal........ en ik heb zoveel leuke foto's gemaakt ik heb echt veel foto's gemaakt zowel onderwater als als gewoon op het land want ik heb ook een onderwater camera begrijp je...... nee ik heb het echt naar mijn zin gehad serieus....... mensen waren heel erg aardig allemaal..... was gewoon toppertje.... zozo je hebt het erg naar je zin gehad..als jij gelukkig bent...ben ik dat ook:D..... enne die foto's wil wel zien he!! waar ben je eigenlijk geweest :o:rolleyes:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:10
Origineel gepost door mocro_souhaila zozo je hebt het erg naar je zin gehad..als jij gelukkig bent...ben ik dat ook:D..... enne die foto's wil wel zien he!! waar ben je eigenlijk geweest :o:rolleyes: uiteraard krijg je mijn foto's te zien... en dat geldt ook voor mij als jij gelukkig bent ben ik het ook...... ;) :D en ik ben naar Turkije geweest en het plaatsje in Turkije heet Bodrum waar ik ben geweest is echt leuk serieus.....

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:11
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi uiteraard krijg je mijn foto's te zien... en dat geldt ook voor mij als jij gelukkig bent ben ik het ook...... ;) :D en ik ben naar Turkije geweest en het plaatsje in Turkije heet Bodrum waar ik ben geweest is echt leuk serieus..... JAJAAAAAAAAAAAAAAAAA DAT HET LEUK WAS...WEET IK NU WEL :ego:

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:13
Origineel gepost door mocro_souhaila JAJAAAAAAAAAAAAAAAAA DAT HET LEUK WAS...WEET IK NU WEL :ego: aaahhhhh maar zo komt dus de werkelijke aap uit de mouw want je zegt als ik gelukkig ben ben jij het ook blijkbaar niet :jammer: anders zou je niet zo reageren :verdriet::hihi::jammer:

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:14
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi aaahhhhh maar zo komt dus de werkelijke aap uit de mouw want je zegt als ik gelukkig ben ben jij het ook blijkbaar niet :jammer: anders zou je niet zo reageren :verdriet::hihi::jammer: ewa ik heb je gemist..moet weer effe wennen, aan dat je er bent:D.. heb beetje begrip voor :o

Zakaria_Magrabi
20-07-2003, 20:18
Origineel gepost door mocro_souhaila ewa ik heb je gemist..moet weer effe wennen, aan dat je er bent:D.. heb beetje begrip voor :o :o o oki lieverd hihihi het is raar he dat ik er een week niet was..... kon je met niemand discusseren en kon je niet laten tonen dat je koppig en eigenwijs bent..... maar ja ik zal er begrip voor tonen...... heb trouwens een cadeautje voor je meegenomen...... :rolleyes: :rolleyes:

mocro_souhaila
20-07-2003, 20:20

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi :o o oki lieverd hihihi het is raar he dat ik er een week niet was..... kon je met niemand discusseren en kon je niet laten tonen dat je koppig en eigenwijs bent..... maar ja ik zal er begrip voor tonen...... heb trouwens een cadeautje voor je meegenomen...... :rolleyes: :rolleyes: whahahahaha een cadeautje voor mij???? ben benieuwd:rolleyes: p.s. jij bent en blijft koppigste en DE eigenwijze:D

Pagina's : [1] 2 3 4