Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gemengd cultureel huwelijk

Pagina's : [1] 2 3

elCid
20-07-2003, 18:56

Ik had graag jullie mening, bedenkingen, kommentaar enzo.. willen kennen over een gemengd cultureel huwelijk. In concreto >> een nederlandse man met een marokkaanse vrouw.

samsam_19
20-07-2003, 19:02
Zolang beide partners moslims zijn is er niets aan de hand. Samira

PACINOchick
20-07-2003, 19:19
:D ja toch waarom niet pa is nl ma is maroc we zijn wel allemaal moslim hamdoelah ,denk wel rustig na over kids anders gaan ze ook zo uit zien like me :maf:

gaviel
21-07-2003, 10:57
och arme oeps mijn kids zijn toch goed geslaagd hoor 2 meiden en 1 jongen ben al 30jaar getrouwd met een maroc man mijndochter heeft het andersomgedaan zij is dus (half hollands en half maroc) en heeft een hollandse jongen mijn andere dochter heeft een marocman . Meiden mijn zoon is nog vrij man!!!!! eewe eeeffffe serieussss gemengd huwelijk wat isdat. De ene familie is de andere maakt niet uit welk land de pa en ma komen. karakterheeft een ieder en dat moet kliken endat als het even kan een heel leven zo als alah het bedoeld heeft. tjuus

RitaMaria
21-07-2003, 11:11

Origineel gepost door el cid Ik had graag jullie mening, bedenkingen, kommentaar enzo.. willen kennen over een gemengd cultureel huwelijk. In concreto >> een nederlandse man met een marokkaanse vrouw. Nou wat moet je ervan vinden?? Ik ben zelf half marokkaans(vader) -half indo (nederlands indisch), mijn ouders zijn nog steeds gelukkig met elkaar getrouwd, Ik heb zelf een kindje :verliefd: van een spaanse man, we zijn nog steeds bij elkaar. tsja..wat moet ik ervan vinden.. :confused: , we houden van elkaar.. en we hebben net als andere koppels ook wel struggels.. Groet Rita :zwaai:

babs3131
22-07-2003, 09:08
Ik ben zelf nederlandse en mijn man marokaanse. Ik ben zwanger van ons 4de kindje. Dus wat ik zeggen wil: gemengde huwlijken daar is niets mis mee. Als je maar samen op een lijn zit.

allesandro
24-07-2003, 21:10
nee hoor helemaal niet, je kan beter met een marokkaan of marokkaanse dan met een iemand van andere cultuur , want allh zegt in de qouraan je kan beter een moslim vrouw nemen dan een niet moslim vrouw al ben je verliefd op de niet moslim vrouw kan je beter voor een moslim vrou kiezen en andersom dan heb ik het over een moslim voruw met een niet moslim man dat is absoluut verboden punt uit.

elCid
28-07-2003, 06:03
Origineel gepost door allesandro nee hoor helemaal niet, je kan beter met een marokkaan of marokkaanse dan met een iemand van andere cultuur , want allh zegt in de qouraan je kan beter een moslim vrouw nemen dan een niet moslim vrouw al ben je verliefd op de niet moslim vrouw kan je beter voor een moslim vrou kiezen en andersom dan heb ik het over een moslim voruw met een niet moslim man dat is absoluut verboden punt uit.

elCid
28-07-2003, 06:07
Beste Allesandro, Als je bedoelt dat het absoluut verboden is dat een moslim vrouw trouwt met een niet moslim man - dan - heb je het verkeerd voor - of - is je interpretatie niet juist. Wat wel niet toegelaten is dat een moslim vrouw trouwt met een atheist...... en dat is punt uit Groetjes

elCid
28-07-2003, 06:10
Origineel gepost door gaviel och arme oeps mijn kids zijn toch goed geslaagd hoor 2 meiden en 1 jongen ben al 30jaar getrouwd met een maroc man mijndochter heeft het andersomgedaan zij is dus (half hollands en half maroc) en heeft een hollandse jongen mijn andere dochter heeft een marocman . Meiden mijn zoon is nog vrij man!!!!! eewe eeeffffe serieussss gemengd huwelijk wat isdat. De ene familie is de andere maakt niet uit welk land de pa en ma komen. karakterheeft een ieder en dat moet kliken endat als het even kan een heel leven zo als alah het bedoeld heeft. tjuus

elCid
28-07-2003, 06:17
Beste Tjuus, Wat ik bedoel met een gemengd huwelijk is niet negatief bedoeld hoor. Ik kan mij voorstellen dat je bij een gemengd huwelijk bereid moet zijn om extra bruggen over te steken vanwege de verschillen in cultuur, taal, oorspronkelijke religie. Daarenboven moet je langs beide kanten sterk genoeg zijn om de negatieve kommentaar van de familie (ook langs beide kanten) te negeren. Groetjes

elCid
28-07-2003, 06:19
Origineel gepost door samsam_19 Zolang beide partners moslims zijn is er niets aan de hand. Samira

elCid
28-07-2003, 06:21
Beste Samira, Stel dat een van de partners geen moslim is -- Wat is er dan aan de hand ?? Groeten

Sahra22
28-07-2003, 13:51
Origineel gepost door el cid Beste Allesandro, Als je bedoelt dat het absoluut verboden is dat een moslim vrouw trouwt met een niet moslim man - dan - heb je het verkeerd voor - of - is je interpretatie niet juist. Wat wel niet toegelaten is dat een moslim vrouw trouwt met een atheist...... en dat is punt uit Groetjes Beste el Cid, het is toch echt waar wat Allesandro zegt. Het is verboden voor een Moslimvrouw om met een niet-Moslimman te trouwen. Zie cyberimam.

RitaMaria
28-07-2003, 14:01

Origineel gepost door Omar1971 salam alaykum Ik ben zelf moslim van Surinaamse afkomst en wil graag trouwen met een marokaanse zuster en voorzie toch een aantal problemen vanuit de marokaanse gemeenschap. Hoe moet je hier mee omgaan? Omar Hoi Omar, Waarom een marokkaanse zuster???? en niet bv een turkse zuster (Bijvoorbeeld..) of een surinaamse zuster..

Pagina's : [1] 2 3