Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voor gekke, maffe baantjes heb jij allemaal gehad??

Pagina's : [1] 2

Safira75
01-07-2002, 19:21

Wat voor gekke, leuke, vervelende, maffe, aparte bijbaantjes heb jij allemaal gehad? Ik heb bijv. gewerkt in: de thuiszorg bij cool cat in een feestwinkel (moest ik dus nepdrollen verkopen :) ) Op de jaarbeurs nou nog wel meer maar dat weet ik efkes niet meer. In de thuiszorg was wel vaag. Ik moest toen bij een kerel schoonmaken enzo die bij z'n moeder woonde. De mevrouw van de thuiszorg had me verteld dat hij schyzofreen was :eek: . Deze kerel was dus 50 en woonde bij z'n moeder. Anyways, ik dus daar naartoe. Moest ik de stofzuiger pakken. Maar die man praatte super onverstaanbaar. Dus toen hij me vertelde waaar die stond, hoorde ik hem de eerste keer niet. Dus ik vroeg of hij het kon herhalen. De tweede keer was hij weer niet te verstaan. Dus nogmaals de vraag of hij het wilde herhalen. Toen stond hij opeens op en schreeuwde- IN DIE KAMEr. DAMN ik schrok me 2 hoedjes!!! Ik heb de rest van de tijd bij die familie geen woord meer gezegd. Die man had makkelijk een serial killer kunnen zijn. Of zo eentje die z'n moeder vermoord en haar nog een jaar in huis houdt...aaaaaaaaaaaah Hij had van die gele vingers van het roken en hij zag eruit als een dooie Theo van Gogh!! Nou dat was mijn verhaaltje....iemand anders nog een leuk bijbaantje sverhaal??

Rwaznatje
01-07-2002, 19:42
Ik heb ooit aan de band gewerkt voor een week. Ik moest sinaasappelen sorteren enzo...mijn handen waren op t eind van de week zo dik en lelijk...plus ik had daar ruzie met een vrouw die daar vast werkte en op een halve man leek. Ze wilde me slaan omdat ik niet goed werkte volgens haar...iwa wat was ik blij dat ik er weg was! Dat was dus het raarste bijbaantje dat ik ooit heb gehad!

Safira75
01-07-2002, 19:53
kom op er moeten toch meer mensen zijn?? Of zijn we echt allemaal werkeloze allochtonen?? :D

Kempoeman
01-07-2002, 21:02
Als ik al mijn ervaringen hier ga vertellen zijn we morgen nog bezig.

Safira75
01-07-2002, 23:09

Origineel gepost door Kempoeman Als ik al mijn ervaringen hier ga vertellen zijn we morgen nog bezig. doe toch maar :)

Safira75
01-07-2002, 23:09
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Heb nog bijbaantjes gehad als inbreker,heler,fraudeur en huurmoordenaar. :D goh vertel ;s een leuke anekdote!!

Safira75
01-07-2002, 23:33
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Nou, ik moest een keertje bij iemand geld gaan innen. Hij liep namelijk achter met het terug betalen van een behoorlijk belangrijke persoon. Ik wachtte hem op bij hem thuis. Na enkele uren kwam hij uiteindelijk thuis. Aangezien ik me al de hele tijd zat te vervelen was ik maar op z'n playstation gaan spelen. Kwestie van de tijd een beetje te doden. Hij kwam dus binnen en schrok zich een bult. Ik was namelijk net in een duel verwikkeld met eddy van tekken3 en had hem niet horen binnenkomen. Hij bleef verstijfd staan en ik speelde rustig mijn match verder en nam hem toen onder handen. Uitendelijk hoestte hij de poen op en heeft mij tekken 3 cadeau gegeven aangezien ik best meeviel. :D Nou Pablo, bedankt voor dat intrigerende kijkje achter de schermen, in de wereld van Pablo Escobar :D :D

remii
02-07-2002, 00:00
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Nou, ik moest een keertje bij iemand geld gaan innen. Hij liep namelijk achter met het terug betalen van een behoorlijk belangrijke persoon. Ik wachtte hem op bij hem thuis. Na enkele uren kwam hij uiteindelijk thuis. Aangezien ik me al de hele tijd zat te vervelen was ik maar op z'n playstation gaan spelen. Kwestie van de tijd een beetje te doden. Hij kwam dus binnen en schrok zich een bult. Ik was namelijk net in een duel verwikkeld met eddy van tekken3 en had hem niet horen binnenkomen. Hij bleef verstijfd staan en ik speelde rustig mijn match verder en nam hem toen onder handen. Uitendelijk hoestte hij de poen op en heeft mij tekken 3 cadeau gegeven aangezien ik best meeviel. :D hah ..dit lijkt net een scene uit die film pulp fiction of reservoir dogs :D

chicka
02-07-2002, 14:57
ik heb een tijdje ingepakt om precies te zijn 10 uurtjes langer had ik het niet volgehouden,het was echt zwaar,en vervelend op ditmoment heb ik een schoonmaak baantje maar dat bagint nu zo onderhand ook te vervelen,een baantje in de horeca lijkt me wel leuk!!!

Safira75
03-07-2002, 13:16
Origineel gepost door Faissa Bramen plukken ene doosje voor mn baas andere voor me zelf, om stiekem mee naar huis te nemen....Wel, viel snel door de mand kon mn biezen pakken en wegwezen... :p.... Toen ben ik maar aardbeien gaan plukken...Mooie tijd was dat elkaar met aarbeien bekogelen, heerlijk....Maar ja ook zulke feestjes duurden niet lang...... :p hahahaha allochtoon ;)

igzeneej
03-07-2002, 13:46
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Heb nog bijbaantjes gehad als inbreker,heler,fraudeur en huurmoordenaar. :D he parthner !!! :D

igzeneej
03-07-2002, 13:48
Nee maar ik heb iedere job al een keer gedaan !!! Van lassen tot afwassen !!! :D waneer krijg ik mijn persioen !!!

igzeneej
03-07-2002, 13:50
corectie : Pensioen !!!

midaria
03-07-2002, 13:54
Ojee heel stoer zeg Tazzzzzzzzz

igzeneej
03-07-2002, 14:40

vindt ik nou ook heel stoer mensen !!! ...(pst wat bedoel je eiegenlijk?)

Pagina's : [1] 2