Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes met hoofddoek gaan uit om middernacht

Pagina's : [1] 2 3 4

Arabian_Pearl
20-07-2003, 18:53

Gisterenavond ging ik met mijn ouders een hapje eten op de Groenplaats in Antwerpen: the place to be on Saturdaynight! Na ons etentje bij den Italiaan liepen we terug naar de wagen, omstreeks middernacht. Plots zag ik een groep marokkaanse meisjes met hoofddoek over de Meir wandelen richting Groenplaats, om middernacht. :confused: Mag dat zomaar? Of zijn hun ouders vermoedelijk op vakantie in Marokko? Want ik denk niet dat het aan de ouders ongemerkt voorbijgaat als hun dochters om middernacht nog niet thuis zijn. Liefde en Licht Arabian Pearl

Imane20
20-07-2003, 18:57
Is het dan voor gesluierde meisjes verboden om na 18 uur s'avonds nog naar buiten te komen??!!!???!!??

Arabian_Pearl
20-07-2003, 19:00
heb ik toch niet gezegd?

DeBruineSmurf
20-07-2003, 19:01
Origineel gepost door Arabian_Pearl Gisterenavond ging ik met mijn ouders een hapje eten op de Groenplaats in Antwerpen: the place to be on Saturdaynight! Na ons etentje bij den Italiaan liepen we terug naar de wagen, omstreeks middernacht. Plots zag ik een groep marokkaanse meisjes met hoofddoek over de Meir wandelen richting Groenplaats, om middernacht. :confused: Mag dat zomaar? Of zijn hun ouders vermoedelijk op vakantie in Marokko? Want ik denk niet dat het aan de ouders ongemerkt voorbijgaat als hun dochters om middernacht nog niet thuis zijn. Liefde en Licht Arabian Pearl hahaha echt zielege opmerking...was het jij nie die zei dat je mensen niet zomaar mag oordelen? heb je ook bewijs dat ze ook echt daadwerkelijk uit aan het gaan waren?

Arabian_Pearl
20-07-2003, 19:01

Lees goed! Ik was er met mijn OUDERS! Dit gaat trouwens niet over mij hoor.

mocro_souhaila
20-07-2003, 19:03
Origineel gepost door Arabian_Pearl Gisterenavond ging ik met mijn ouders een hapje eten op de Groenplaats in Antwerpen: the place to be on Saturdaynight! Na ons etentje bij den Italiaan liepen we terug naar de wagen, omstreeks middernacht. Plots zag ik een groep marokkaanse meisjes met hoofddoek over de Meir wandelen richting Groenplaats, om middernacht. :confused: Mag dat zomaar? Of zijn hun ouders vermoedelijk op vakantie in Marokko? Want ik denk niet dat het aan de ouders ongemerkt voorbijgaat als hun dochters om middernacht nog niet thuis zijn. Liefde en Licht Arabian Pearl LEEF EN LAAT LEVEN

DeBruineSmurf
20-07-2003, 19:04
Origineel gepost door Arabian_Pearl Lees goed! Ik was er met mijn OUDERS! Dit gaat trouwens niet over mij hoor. haha volgens mij ben jij iemand die veel roddelt he.....mag niet he :hihi:

Arabian_Pearl
20-07-2003, 19:04
Origineel gepost door DeBruineSmurf hahaha echt zielege opmerking...was het jij nie die zei dat je mensen niet zomaar mag oordelen? heb je ook bewijs dat ze ook echt daadwerkelijk uit aan het gaan waren? Nee. Ik oordeel niet. Ik vraag gewoon op of dat toegelaten is om rond middernacht ongechaperonneerd in de uitgaansbuurt rond te lopen. That's all. Lezen jullie nog wel goed? Geen brilletje nodig? :maf:

mocro_souhaila
20-07-2003, 19:05
Origineel gepost door Arabian_Pearl Nee. Ik oordeel niet. Ik vraag gewoon op of dat toegelaten is om rond middernacht ongechaperonneerd in de uitgaansbuurt rond te lopen. That's all. Lezen jullie nog wel goed? Geen brilletje nodig? :maf: hoe moeten wij dat weten??? we wonen tog niet bij die meisjes thuis?? misschien mogen zij dat wel...wie weet...

Arabian_Pearl
20-07-2003, 19:06
Origineel gepost door mocro_souhaila hoe moeten wij dat weten??? we wonen tog niet bij die meisjes thuis?? misschien mogen zij dat wel...wie weet... Ik bedoel: volgens de Koran.

menissa
20-07-2003, 19:13
nee wat zy zecht is waar, maar dat zyn nog net die sletten die onze leven kapot willen maken tfoe kijk midden in de nacht mensen lichen te slapen en zij gaan uit dat kan toch nie wallah dit vind ik echt erg want wij worden ook aan gekeken dat wij ook zo zij maar dat is helemaal nie zo ik hoop dat ze later goed gestraf worden door allah insallah XXXX zina

Sweetmarocia
20-07-2003, 19:31
Origineel gepost door Arabian_Pearl Gisterenavond ging ik met mijn ouders een hapje eten op de Groenplaats in Antwerpen: the place to be on Saturdaynight! Na ons etentje bij den Italiaan liepen we terug naar de wagen, omstreeks middernacht. Plots zag ik een groep marokkaanse meisjes met hoofddoek over de Meir wandelen richting Groenplaats, om middernacht. :confused: Mag dat zomaar? Of zijn hun ouders vermoedelijk op vakantie in Marokko? Want ik denk niet dat het aan de ouders ongemerkt voorbijgaat als hun dochters om middernacht nog niet thuis zijn. Liefde en Licht Arabian Pearl BEMOEI JE LEKKER MET JE EIGEN ZAKEN!!!!!!

Oem_Lena
20-07-2003, 19:35
Origineel gepost door menissa nee wat zy zecht is waar, maar dat zyn nog net die sletten die onze leven kapot willen maken tfoe kijk midden in de nacht mensen lichen te slapen en zij gaan uit dat kan toch nie wallah dit vind ik echt erg want wij worden ook aan gekeken dat wij ook zo zij maar dat is helemaal nie zo ik hoop dat ze later goed gestraf worden door allah insallah XXXX zina jou leven kapot willen maken?dom dom dom reactie

Oem_Lena
20-07-2003, 19:36
Origineel gepost door Arabian_Pearl Nee. Ik oordeel niet. Ik vraag gewoon op of dat toegelaten is om rond middernacht ongechaperonneerd in de uitgaansbuurt rond te lopen. That's all. Lezen jullie nog wel goed? Geen brilletje nodig? :maf: waarom zou dat niet mogen?

younesel18
20-07-2003, 19:36

Samen sta je sterk(er)

Pagina's : [1] 2 3 4