Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie.......

Pagina's : [1] 2

younesel18
20-07-2003, 17:40

....werkelijk niets te doen??? :confused: 0_Saida_0, Abou_Al_Khataab, agadir_guwl, Aini_Gdar, Amazoeloe, Angel_eyz, boessa16, ClaudioLopez, crazyranja, elMasri, el_mouslima, farkous, Feziefez, FOXYLAILA, Garagiz_68, GizoWizo, grendel, Hanane_tanger, hayat17, hayatos, iki_mocro, ilias28, InT0_YoU, kabouterbunny, kalimiro, karima84, Lella_Amal, lindsey17, LoCoMoCrO, M0cr0_angel, mangogirl, marocgirl888, marruecos, missroses_nadia, missyzin, miss_007_, Miss_Hannane, mocro4sho, Mohammed Justice, Mouhandisa, mysteryoflove, nada22, naima1, nestania, nimco, NOUREDDINE, OemAbdoellah, Oem_Aya, OujDa_LaDy, OuJdIa_L, PABLO_ESCOBAR, redaa3, Saida, Saida85, Sammy84, samsam_19, sedric, Shahieda, shaqir21, shitana, soestlover, soraya88, tetouani79, tiqchbilaboy, touzine, trouble, westide_girl, Willemien, xNisrinnex, XRajaeX, YASMINA64 Ik ook niet!!! :(

karima84
20-07-2003, 17:41
HAHAHAHAHAHA NOU DAN IK HEB OOK NIETS TE DOEN, IWA JA WAT MOET JE ANDERS

iki_mocro
20-07-2003, 17:41
Ik ben bezig met het zoeken naar een geschikte pipi!

younesel18
20-07-2003, 17:43
Origineel gepost door iki_mocro Ik ben bezig met het zoeken naar een geschikte pipi! Mischien in de ZOO. Wie weet?

kalimiro
20-07-2003, 17:46

younesel vertel eens een leuke mop?

iki_mocro
20-07-2003, 17:49
In de zoo? Woon jij dan ook in pipiBlijdorp?

younesel18
20-07-2003, 17:49
Origineel gepost door iki_mocro In de zoo? Woon jij dan ook in pipiBlijdorp? roses are red, violins are blue and your face belongs in a zoo..............

naisha
20-07-2003, 17:50
:D IK sta er niet bij :D

younesel18
20-07-2003, 17:51
Een konijn en een slang komen elkaar in een donker konijnenhol tegen. Zegt die slang: "Wie ben jij?" Zegt dat konijn: "Doe maar voelen." De slang begint te voelen met z'n tong. "Flaporen, nat neusje, pluizige vacht, volgens mij ben jij een konijn" zegt de slang. "Dat klopt", zegt het konijn, "maar wie ben jij dan?" "Doe jij ook maar voelen", zegt de slang. En het konijn begint te voelen, eerst de achterkant van de slang en dan helemaal naar de voorkant van de slang toe. Zegt het konijn: "Ik weet niet wie je bent, maar je hebt wel een verrekte grote ***!!"

iki_mocro
20-07-2003, 17:51
Ik ga vandaag mijn naam en mijn ondertekening veranderen!

younesel18
20-07-2003, 17:52
Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"

younesel18
20-07-2003, 17:53
Origineel gepost door iki_mocro Ik ga vandaag mijn naam en mijn ondertekening veranderen! Ja, moet je doen, heb ik ook gedaan :stout:

emsoem
20-07-2003, 17:54
ik sta er niet bij:D god made me sexy...:stout: god made me beautifel....:stout: but.....uh.....but DAMNNNNN WHAT THE HEL HAPPENED TO YOU?...:huil: let maar niet op de fouten:D =emsoem=

younesel18
20-07-2003, 17:54
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"

younesel18
20-07-2003, 17:57

Twintig leerlingen zitten al in de klas wanneer de leraar binnenkomt. "Viktor, hebt jij die bordenwisser tegen het plafond gesmeten?" "Ja, meneer", bekent Viktor. "20 pagina's straf." Bijna ging de leraar zitten, maar springt net op tijd weer overeind. Kevin begint te lachen. "Kevin, heb jij die punaise op mijn stoel gelegd?" "Ja, meneer", bekent Kevin. "20 pagina's straf. En jij, Korneel, wat heb jij uitgestoken?" "O, ik heb snippers uit het raam gesmeten." "Dat is niet erg, maar zorg dat het niet meer gebeurd." Tien minuten later komt er een verkreukeld ventje in de klas met een bloedneus. "En wie ben jij?", vraagt de leraar. "Simon Snippers, meneer."

Pagina's : [1] 2