Bekijk originele versie : ik haat NEDERLAND
wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven
en dit meen ik
maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken
arabchrstn
20-07-2003, 13:03
Ik zou zeggen, ga daarheen waar je je lekker voelt... Live free, be free...
Arabian_Pearl
20-07-2003, 13:04
ga dan terug naar marokko he. :rolleyes:
RitaMaria
20-07-2003, 15:17
Origineel gepost door NOURD1N
wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven
en dit meen ik
maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken
ja, daarom ga ik ook over plusminus drie
emigreren!!!
Groet Rita :zwaai:
hij zegt:: als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven
daarom gaat ie dus neit weg
you snapppp
en dit meen ik
als ik ook in een TBS kliniek zat, dan zou ik ook willen emigreren.
DeBruineSmurf
20-07-2003, 15:29
en dit meen ik
hijra inshALLAH....
Origineel gepost door Tnawie
als ik ook in een TBS kliniek zat, dan zou ik ook willen emigreren.
Ya mongool :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.