Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik haat NEDERLAND

NOURD1N
20-07-2003, 13:02

wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven en dit meen ik maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken

arabchrstn
20-07-2003, 13:03
Ik zou zeggen, ga daarheen waar je je lekker voelt... Live free, be free...

Arabian_Pearl
20-07-2003, 13:04
ga dan terug naar marokko he. :rolleyes:

RitaMaria
20-07-2003, 15:17
Origineel gepost door NOURD1N wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven en dit meen ik maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken ja, daarom ga ik ook over plusminus drie emigreren!!! Groet Rita :zwaai:

moiself
20-07-2003, 15:23

hij zegt:: als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven daarom gaat ie dus neit weg you snapppp

Tnawie
20-07-2003, 15:26
Origineel gepost door NOURD1N wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven en dit meen ik maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken als ik ook in een TBS kliniek zat, dan zou ik ook willen emigreren.

DeBruineSmurf
20-07-2003, 15:29
Origineel gepost door NOURD1N wallah ooh ik heb zo hekel aan deze land en hun mensen als het nie om financiele redenen was ik zou hier egt geen week blijven en dit meen ik maar mn vraag is ben ik de enigste die er zo over denk of zijn er meer marokkanen er ook zo over denken hijra inshALLAH....

BennY_D
20-07-2003, 15:29
Origineel gepost door Tnawie als ik ook in een TBS kliniek zat, dan zou ik ook willen emigreren. Ya mongool :hihi: