Bekijk originele versie : Wie heeft ervaring met de prikpil?
marociaatje
15-11-2006, 15:43
ik heb er geen ervaring mee maar ik doe apothekersassistente en hebben het laats over deze onderwerp gehad.
de prikpil moet eenmaal per drie maanden geinjecteerd worden.alleen dat weet ik
Wie ??
Heey,
Mijn vriendin heeft het gebruikt en ze is nu 5maanden zwanger..
Mijn moeder heeft het ook gebruikt en ze is ook zwanger geraakt.
De gewone pil is beter..
En geen spiraal gebruiken het iriteerd je baarmoeder alleen maar..
De pil is het beste van al die dingen
romeisa
Nederlands_Zina
15-11-2006, 19:37
wanneer je de prikpil gebruikt word je niet meer ongesteld en er komt geen ei dus de kans is klein dat je zwanger raakt. Je bent net zoals met de gewone pil 99% beschermd. Je moet hem idd elke 3 maanden bij de dokter in laten brengen.. Die spuit komt in je kont... Mouhiem je hebt er verder geen last van.. je vergeet geen pillen word niet ongesteld alleen 1 x in de 3mnd ff 5 min langs de dokter..
waarom zegt iedereen dan wat anders?
Ik heb hem zelf ook gebruikt en het is inderdaad net zoals de pil. Je moet er alleen rekening mee houden dat het langer duurt om weer eventueel zwanger te raken omdat dit nog lang in je lichaam blijft als je er mee stopt.
meknesia23
16-11-2006, 15:37
ik gebruik het nu al 2jr en het bevalt me prima ben niet zwanger geworden alleen toen ik er mee stopte en zelf er voor koos en na de bevalling ben ik er mee begonnen weer en me zoontje is nu1.5jr .
ik vind het wel makelijker dan de pil die vergeet je sneller en dit niet hoef je geen zorgen te maken 1 keer in 12weken naar de huisarts en klaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.