Bekijk originele versie : arabieren haten berbers berbers haten arabieren
dat mn conclusie hier op marokkko .nl egt domme marokkanen hier alleen als ze t niet eens zijn met wat schuiven ze de schuld naar het berberz zijn of het arabier zijn tfoe iz egt nie meer gezellig hier op marokko.nl :(
tazzz 3la marokkanen kennen geen broederschapmeer alleen haat en jalozie t enigste wat je hier ziet :kwaad:
Origineel gepost door Sahrazard
je hebt helemaal gelijk ;)
egt jammer :jammer:
elmoemien
20-07-2003, 12:44
vlamingen haten wallonen (in belgie) en vice versa.................heb je overal..........
Generaal_Kadafi
20-07-2003, 12:45
en als je nou net als mij beide haat ? :confused:
Origineel gepost door elmoemien
vlamingen haten wallonen (in belgie) en vice versa.................heb je overal..........
ik weet nie wat dat zijn maar t zijn volgens mij geen moslims maar meeste marokkanen wel en toch blijve hate :o
PACINOchick
20-07-2003, 12:47
:) we zijn allemaal mensen toch van vlees en bloed,enkeling uit meknes is buitenaarswezen maar dat even terzjde... waar gaat dit toch heen !! :jammer:
Arabian_Pearl
20-07-2003, 12:49
en dan zeggen ze dat ze goede moslims zijn. :rolleyes: Ze gunnen hun eigen volk niet eens het licht in de ogen.
Voor mij is iedereen gelijk: arabier, berber, blank, zwart, geel, rood, groen, paars met oranje bollen...
We zijn allemaal mensen!
Respecteer je naasten, for god sake! Klein kinderen! :staart:
elmoemien
20-07-2003, 12:49
belgen zijn geen moslims................maar marokkanen wel (behalve losers die uit fes komen zoals pacino)...........raar maar waar: die rivaliteit geldt ook voor moslimbelgen in belgie heb ik het vermoeden........
Arabian_Pearl
20-07-2003, 12:51
belgen zijn geen moslims................maar marokkanen wel (behalve losers die uit fes komen zoals pacino)...........raar maar waar: geldt ook voor moslimbelgen in belgie........
en de scheldtirade begint opnieuw. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :jammer:
Origineel gepost door NOURD1N
dat mn conclusie hier op marokkko .nl egt domme marokkanen hier alleen als ze t niet eens zijn met wat schuiven ze de schuld naar het berberz zijn of het arabier zijn tfoe iz egt nie meer gezellig hier op marokko.nl :(
tazzz 3la marokkanen kennen geen broederschapmeer alleen haat en jalozie t enigste wat je hier ziet :kwaad:
allleen op marokko. nl????
overal :kwaad: ik irriteer me er ook aan
altijd maar blablabla
Origineel gepost door AISJA
allleen op marokko. nl????
overal :kwaad: ik irriteer me er ook aan
altijd maar blablabla
'klopt in daglijks leve ook zelfde spel:jammer:
ps jou avatar he die doet m :Iluvu:
Karmalita
20-07-2003, 12:58
belgen zijn geen moslims................maar marokkanen wel (behalve losers die uit fes komen zoals pacino)...........raar maar waar: die rivaliteit geldt ook voor moslimbelgen in belgie heb ik het vermoeden........
Dit is misschien de grootste bullshit die ik heb gelezen op dit forum...
En dat noemt zich elmoumien... Allahoema sali 3la sidna....
ik mag ze allebei
dus voor mij geld dat nie
boussa kelk
elmoemien
20-07-2003, 13:00
Origineel gepost door Karmalita
Dit is misschien de grootste bullshit die ik heb gelezen op dit forum...
En dat noemt zich elmoumien... Allahoema sali 3la sidna.... jij bent het meest blinde lid van dit forum........als je nou eens begint met GOED lezen, dan ga je het misschien wel eens begrijpen (ik kan me dat niet voorstellen in jou geval, maar goed)........... :D
Karmalita
20-07-2003, 13:05
Nou laten we het eens analyseren meneer de elmoumien!:
Belgen zijn geen moslims? Genoeg belgen die moslims zijn, daarnaast zijn er genoeg marokkanen die dus belg zijn en moslim zijn. Das 1
Marokkanen wel... Behalve mensen uit fes??? Wat meot dat dan voorstellen???? Wonen er in fes geen marokkanen. geen moslims? Waar haal je die logica vandaan a meneer die het allemaal zo goed weet...Das 2
Ten derde hoe kom je ingodsnaam bij belgen? Wat hebben die met de topic te maken?? Volgens mij ben jij degene die niet zo goed kan lezen en graag de ander neerhaalt door zo zijn gelijk te halen. Iwa er zijn genoeg mensen die hier overheen lezen en wel snappen wat je bedoelt...
Als je het nou ergens had uitgelegd of zo, iets van een uitleg erbij, dan had ik misschien neit zo gereageerd, maar die statements van jou slaan dus echt nergens op... Waarop baseer je dat in godsnaam.
Vol verwachting wacht ik je scheldparade weer af. :)
K.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.