Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen ik wil jullie advies. Ik heb een baan via mijn huidige werkgever aangeboden...

Pagina's : [1] 2 3 4

Cannavaro
20-07-2003, 12:03

gekregen in Dubai. Het is voor minimaal 2 jaar. Zouden jullie mij aub advies kunnen geven aangezien het toch een grote stap is voor mij. Mijn familie is mijn grootste probleem. Ik ga dan naar een onbekende omgeving waar ik niemand ken. Zouden jullie voor mij de voor- en nadelen hier kunnen vermelden, zodat ik die ook kan meenemen in mijn beslissing. Alvast bedankt ;)

Teaser
20-07-2003, 12:06
Mensen in het middenoosten haten marokkanen!!!!

dulce_lamia
20-07-2003, 12:11
GAAFFFFFF!!!! Prachtig daar!!!!!!!!! Maar idd een nadeel dat het voor 2 jaar is minimaal? Maar als het niks is kun je er toch op terug komen? Lijkt mij een prachtige ervaring hoor!

Georgia
20-07-2003, 12:22
Dubai, :Iluvu: http://www.worldexecutive.com/cityguides/previews/dubai/dubai_3.jpg Ik ben zo jaloers op je Cannavaro! Dubai is een van de 7 emiraten. Tezamen heet het land De Verenigde Arabische Emiraten. Het ligt aan de Perzische Golf, in de buurt van Iran & Saudie Arabiƫ. Daar kan het enorm heet zijn, ik ken een aantal mensen die daar wel eens op vakantie gaan. Het is ongeveer zes uur vliegen, en je vlucht gaat via de Balkan, Turkije, over de Zwarte Zee en Iran. Prachtig! Dubai zelf is op zich niet zo heel erg bijzonder. Dat is wat men me vertelt. Natuurlijk heeft het z'n Arabische kenmerken, maar de westerse invloeden zijn duidelijk zichtbaar, en het feit dat het allemaal vrij nieuw is maakt Dubai tot een aantrekkelijke stad. Toch heeft deze stad niet die "typische" Arabische sfeer. Je gaat uiteindelijk toch om te werken en heimwee zul je niet krijgen door de westerse invloeden. Ik zou het zeker proberen als ik je was, zo een kans krijg je niet twee keer aangeboden. Wat een ervaring! :Iluvu: Nu aan jou de keuze! http://www.worldexecutive.com/cityguides/pics/dubai/dubai_1.jpg

Cannavaro
20-07-2003, 12:23

Dat mensen marokkanen haten in het Midden-Oosten heb ik nog nooit gehoord, maar waar ik ga werken bestaat voor 80% uit Europeanen. Helaas kan ik nu niet meer reageren. Morgen zal ik weer reageren InshaAllah :zwaai:

Cannavaro
20-07-2003, 12:33
Origineel gepost door Georgia Dubai, :Iluvu: http://www.worldexecutive.com/cityguides/previews/dubai/dubai_3.jpg Ik ben zo jaloers op je Cannavaro! Dubai is een van de 7 emiraten. Tezamen heet het land De Verenigde Arabische Emiraten. Het ligt aan de Perzische Golf, in de buurt van Iran & Saudie Arabiƫ. Daar kan het enorm heet zijn, ik ken een aantal mensen die daar wel eens op vakantie gaan. Het is ongeveer zes uur vliegen, en je vlucht gaat via de Balkan, Turkije, over de Zwarte Zee en Iran. Prachtig! Dubai zelf is op zich niet zo heel erg bijzonder. Dat is wat men me vertelt. Natuurlijk heeft het z'n Arabische kenmerken, maar de westerse invloeden zijn duidelijk zichtbaar, en het feit dat het allemaal vrij nieuw is maakt Dubai tot een aantrekkelijke stad. Toch heeft deze stad niet die "typische" Arabische sfeer. Je gaat uiteindelijk toch om te werken en heimwee zul je niet krijgen door de westerse invloeden. Ik zou het zeker proberen als ik je was, zo een kans krijg je niet twee keer aangeboden. Wat een ervaring! :Iluvu: Nu aan jou de keuze! http://www.worldexecutive.com/cityguides/pics/dubai/dubai_1.jpg Dank je voor reactie Georgia :) Ik heb natuurlijk ook allerlei dingen gehoord over Dubai. Aangezien ik arabisch, Frans, engels en Duits kan spreken is het voor mij makkelijk om zo'n stap te maken. Ik ben nu 4 jaar parttime werkzaam bij het bedrijf en ze waren heel tevreden over mij. Aangezien ik dit jaar ben afgestudeerd hebben ze mij de mogelijkheid gegeven om naar Dubai te gaan. Het is toch een grote stap en ik durf op zich wel risico's te nemen, want dat heb ik in mijn parttime werk ook vaak gedaan. Echter zit ik alleen met mijn familie. Het is toch moeilijk om je familie een lange tijd te moeten missen. Mijn gevoel zegt wel dat ik het moet doen en ik heb er ook wel zin in. :)

Teaser
20-07-2003, 12:36
Origineel gepost door Cannavaro Dat mensen marokkanen haten in het Midden-Oosten heb ik nog nooit gehoord, maar waar ik ga werken bestaat voor 80% uit Europeanen. Helaas kan ik nu niet meer reageren. Morgen zal ik weer reageren InshaAllah :zwaai: geloof me ze haten morros!! Die arabieren kijken alleen op naar westerlingen, jij als morro zal de ballen moeten gaan halen.

Cannavaro
20-07-2003, 12:56
Origineel gepost door snakeswannabite is het belangrijk werk??? ik zou niet gaan als ik een loodgieter was en book je vooruitgang als je terug komt of ben je dan op het zelfde niveau als toen je wegging? hahaha denk je echt dat als ik loodgieter was dat mijn werkgever mij naar Dubai zou sturen. Ik krijg daar een management functie. In nederland heb ik een functie bekleedt als supervisor. Als ik daar klaar ben heb ik voldoende kansen om nog hogerop te komen. Het bedrijf kent wereldwijd uitwisselingsprocedures :) En Teaser ik werk in een internationaal georienteerd bedrijf dat bestaat uit 80% europeanen. Het ligt natuurlijk aan elke persoon hoe iemand in elkaar zit.

Karmalita
20-07-2003, 13:00
Gaan met die banaan. Zo'n kans krijg je nooit meer. En als je in dubai zit, dan kan je het niet beter krijgen hoor. Ik zou geen minuut twijfelen. Wat betreft het niet kennen van mensen, die leer je wel kennen... Je bent niet alleen op de wereld. 3ta allah wled oe bnet ness...

Cannavaro
21-07-2003, 14:03
Origineel gepost door Karmalita Gaan met die banaan. Zo'n kans krijg je nooit meer. En als je in dubai zit, dan kan je het niet beter krijgen hoor. Ik zou geen minuut twijfelen. Wat betreft het niet kennen van mensen, die leer je wel kennen... Je bent niet alleen op de wereld. 3ta allah wled oe bnet ness... Dank voor je reactie :) Ik ben iemand die serieus is qua werk in vergelijking met mijn prive zaken. Op het werk stel ik mij puur zakelijk op. Ik ben een persoon die snel aan de omgeving kan wennen. Mijn ouders zijn momenteel in Marokko en die wil ik pas gaan vertellen als ze terug komen van vakantie. Van mijn vader weet ik wel zeker dat hij mij adviseert om te gaan en van mijn moeder weet ik wel zeker dat ze wil dat ik blijf (zo zijn moeders altijd he :) ) Gelukkig heb ik nog bedenktijd ;) Thallay :zwaai:

mimi_tangaouia
21-07-2003, 14:09
Vraag je zelf af wat deze kans verder voor je carriere zou betekenen als je daarmee alleen vooruit zou gaan zou ik gaan zo een kans krijg je maar een keer en wat andere zeggen over dat ze jou zullen gaan haten omdat je marokaan bent heb ik nog nooit gehoord dus gewoon doen

karima84
21-07-2003, 14:17
Kijk jongen ik zou zeggen volg je hart!!!!! Zo'n kans krijg je volgens mij geen twee keer, dus zou ik 'm niet door mijn vingers laten glippen. Ik weet dat je zit met je familie, maar je ouders zullen trots op je zijn en het is misschien voor twee jaar, iwa en de mogelijkheid is er om altijd over te vliegen naar je familie!!!!!! Misschien is het wel de baan van je leven, dus grijpen die kans!!!!! veel lief karima

summergirl21
21-07-2003, 14:18
Ik persoonlijk zal er voor gaan. Zo'n grote kans krijg je maar een keer in je leven, en wat is 2jr in een heel leven. niets toch??. en later kan je erop terugkijken en kan je toch nog tegen je kleinkinderen zeggen. " Opa is naar het midden oosten gegaan". Dus gewoon doen joh je heb helemaal niets te verliezen. hoog uit de eerst weken heimwee en dat was het. Hoe dan ook ik wil je veel succes wensen met je keuze. Groetjes Sannaa

Cannavaro
21-07-2003, 14:36
Origineel gepost door mimi_tangaouia Vraag je zelf af wat deze kans verder voor je carriere zou betekenen als je daarmee alleen vooruit zou gaan zou ik gaan zo een kans krijg je maar een keer en wat andere zeggen over dat ze jou zullen gaan haten omdat je marokaan bent heb ik nog nooit gehoord dus gewoon doen Dit is al een schitterende baan en het kan alleen maar beter gaan worden, omdat er binnen het bedrijf waar ik werk veel kansen worden gegeven aan jonge managers :)

BerberLayD
21-07-2003, 14:39

ga op je gevoel af, verstandige keuzes kan je op dit moment toch niet maken>zenuwen e.d. dus doe wat je wilt schat

Pagina's : [1] 2 3 4