Bekijk originele versie : Wollah, echt waar! Marocmeiden in Spanje topless.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Geloof het of niet, maar ik dacht al een paar keer:" volgens mij is dat een mocro." Ik heb er heel goed op gelet en hoorde de diverse dames ook Arabisch praten. :schok:
BentDagilia
20-07-2003, 00:29
In Spanje hebben ze geen familie en daar zijn hun ouders niet...Allah kijkt volgens hen niet ( a3oedo bilahi mina saitan a rajiem ) dus lekker de borsten showen ;) zo denken domme meiden :rolleyes: reden genoeg voor hun om hun borsten te showen..
ALLAH I STER!
BerberLayD
20-07-2003, 00:30
toe maaar,..ze denken dat niemand mee kijkt ..:jammer:
Origineel gepost door Bent Dagilia
In Spanje hebben ze geen familie en daar zijn hun ouders niet...Allah kijkt volgens hen niet ( a3oedo bilahi mina saitan a rajiem ) dus lekker de borsten showen ;) zo denken domme meiden :rolleyes: reden genoeg voor hun om hun borsten te showen..
ALLAH I STER! zeker<<<<<<<<<
RIF_CHICKIE
20-07-2003, 00:30
:schok: :schok: tfoee ik kan daar eggt niet tegen hebben ze geen schamtegevoel ofzo, h.oeren tfoeeeeeeeeeee
´dat is mijn mening´
iki_mocro
20-07-2003, 00:31
Schande!!!!
younesel18
20-07-2003, 00:32
Origineel gepost door Junkie
Geloof het of niet, maar ik dacht al een paar keer:" volgens mij is dat een mocro." Ik heb er heel goed op gelet en hoorde de diverse dames ook Arabisch praten. :schok:
FOTOS!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door younesel18
FOTOS!!!!!!!!!!!!!
Yek :o
Origineel gepost door younesel18
FOTOS!!!!!!!!!!!!!
Hmm, had ik maar een camera. :( :D
RIF_CHICKIE
20-07-2003, 00:35
Origineel gepost door Junkie
Hmm, had ik maar een camera. :( :D
ja en dan naar hun ouders sturen!!! bah!!! :jammer:
haahah moet je daar helemaal voor naar spanje, ik zie ze zo vaak naakt in Meerkamp, Kijkduin, Bloemendaal.
iki_mocro
20-07-2003, 00:42
Echt waar?
Zie je dan ook hun mimi?
Origineel gepost door Teaser
haahah moet je daar helemaal voor naar spanje, ik zie ze zo vaak naakt in Meerkamp, Kijkduin, Bloemendaal.
Heey Teaser, leef jij ook nog? :zwaai:
Ik ging niet daarvoor naar Spanje hoor.
RIF_CHICKIE
20-07-2003, 00:45
Origineel gepost door Teaser
:schok: :schok: ongelooflijk :jammer: :verdriet:
en hun verpesten het weer voor de rest!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.